Sobota, 17. november, 2018 | Meniny má Klaudia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Staré žilinské trolejbusy nenašli nových majiteľov. Skončia v šrote (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V Kosiciach vraj trolejbusy nahradili naftove autobusy.
Zrejme v Kosiciach maju az taky cisty vzduch, ze bez smradu z dieselovych motorov by nemohli zit.

A predpokladam, ze palivovy lobbing bol silnejsi ako cistejsi vzduch v meste.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No

V Kosicoch frcia veci casto inac.
Pred par rokmi obstaravali autobusi kde bola klimatizacia len pre vodica a zdovodnovali to, ze sa casto otvaraju dvere a preto klimatizaciu netreba.
Hlavne ze mali extra dvere pre vodica na jeho strane a vodic mal svoju bunku aby neprichadzal do styku s cestujucimi.
Ocividne v Kosicoch je stale zakaznik len dobytok a aby sa vodicovi nik nepomstil ked mu pred nosom zavrel dvere alebo jazdi ako so zvieratami, tak museli mat extra unikovy vychod.
Ale tam vladol Rasi a jeho gang, tak sa niet co cudovat.
Aj ked Choma nie je tiez ziadna vyhra, ale stale mensi zlodej ako Slota.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V Košiciach budú trolejbusy až vtedy pokiaľ ich začne vyrábať penta, potom ich zázračne bude treba ako SOR, sorry ako SOĽ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale vies o tom, ze SOR vyraba trolejbusy uz zo desat rokov, vsak?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ty budeš riadny znalec. SOR trolejbusy dodáva už hodne dlho buď priamo (napr. s výzbrojou Cegelec zabudovanou do autobusovej karosérie priamo vo svojom závode v Libchavách) alebo prostredníctvom Škody Electric Plzeň, ktorá svoju elektrickú výzbroj zabudováva do autobusových karosérií SOR, Solaris a Iveco. Trolejbusy v kasni SOR jazdia v BA, ZA aj BB a o autobusoch ani nehovoriac (naftové aj elektrické jazdia aj v KE). Mimochodom spoluvlastníkom SOR Libchavy je J&T a nie Penta. Takže to, že košický dopravný podnik chce odpísať trolejbusovú dopravu, má príčinu asi v niečom inom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak nebude záujem o NE, o tie trolejbusy, nie o nich.
Opravte to.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Sú aj v Teheráne:
https://www.zilinak.sk/assets/...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Sklamem ta, to nie su ex-Ziliny. Je to len rovnaky nater, pretoze sa subezne vyrabali vozy pre Teheran aj Zilinu (aj Ceske Budejovice). Asi snaha usetrit, alebo sa mozno Zilincanom teheransky nater pacil, lebo zahrnal mestske farby, a rozhodli sa adoptovat ich aj pre svoj (vtedy vznikajuci) dopravny podnik.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Prečo mi prichádza na rozum ivo Jahelka

a jeho Balada o Favoritu.

Možno by ich mohli týmto spôobom recyklovať

3. K půlnoci kumpáni začali mžourat,
do Tomše skrz auťák rejpat a šťourat,
prej: za tolik vejplat pár plechů, hejblat,
a že teď může jít na žebrotu
a ten krám hodí se tak do šrotu.

4. Tomeš, ten nejdříve na čelo klep si,
posléze propadnul splínu a skepsi,
napil se kvásku a vyhlásil sázku,
že prokopne krumpáčem auta kastli,
kumpáni v úžasu všichni žasli.


6. Tomeš si odložil kabát a botu,
nejistě postavil se na kapotu,
když Lojza Klofáč podal mu kopáč,
udělal si malou značku v plechu
a mocným úderem prokop' střechu.

..rovný tři tácy vzal za tu práci,
mnohý ho úšklebkem počastoval,
že nový auto si zdevastoval.

8. Za tři dny v hospodě je pozdvižení,
větší, než když někdo z místních se žení,
a dál se dává tahleta zpráva,
že Tomeš, vážení, není dnešní,
na autě má nový okno střešní.

*: Zbývá jen dodat - žádný to břídil,
za patnáct stovek si ho pořídil.
http://www.karaoketexty.cz/tex...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Neviem ako Mongolsko, ale Bulhari aj vacsina ukrajinskych prevadzok obnovuju vozovy park a s ponukou vylagrovanych vysokopodlaznych 14/15Tr sa vam mozu tak akurat vysmiat. Velmi by ma zaujimalo, na zaklade coho ten znalec urcil ich hodnotu na 16 tisic eur za kus, vsak uctovne musia byt davno odpisane a v dnesnej dobe su v podstate nepredajne...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nejaké 14/15Tr(M) a tiež 21Tr tuším napr. Plzne, Ostravy a iných českých miest a tiež zopár z Bratislavy sa podarilo predať na Ukrajinu. Žilinčania za ne asi naozaj pýtajú veľa a možno sa už aj dopyt ukrajinských dopravných podnikov nasýtil.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Treba čítať článok. Píše sa tam aj:
"Hoci dopravný podnik za ne pýtal od tisíc do dvetisíc eur, nenašiel sa nikto, kto by chcel hranaté trolejbusy ešte využiť."
To je veľa?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Treba citat prispevok, na ktory reagujes. Pytal som sa,kde vzal znalec tych sstnast tisic, na ktore ich ocenil, nie kolko za ne DPMZ pytal.
A ano, pri dnesnom dopyte po podobnych vozidlach je v podstate cokolvek nad cenu srotu vela.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

3/3 nazdar

Ja som zhrnul - aby som si neminul príspevok - aj diskusný príspevok nado mnou, t.j. 918191, kde píše, že "Žilinčania za ne asi naozaj pýtajú veľa".
Znalec ich síce ohodnotil, ale dôležité je, koľko za ne pýtajú. A na druhej strane ŽP EKO QELET dal 14...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mongolsko

Kolko je v Mongolsku miest s trolejbusovou dopravou? A kolko by stala ich doprava tam? Keby Blaha zaplatil dopravu do KLDR, Kim ich berie na 100%
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie je to tak davno, co KLDR kupovala vo velkom vyradene elektricky z Prahy. S tou dopravou to take zhave tiez nie je, navagonuju sa a idu po zeleznici. Este vzdy sa to oplati.
Ale ako tak pozeram, jedina mongolska Tr. prevadzka je ullanbatar, kde maju styri linky. To zilincanom moc dobre neporadili.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?