ŽILINA. Nepríjemnú skúsenosť s verejným telefónnym automatom na volacie karty má náš čitateľ František Mojčák. Stala sa koncom apríla, keď chcel telefonovať z prístroja pod laubňami na Mariánskom námestí. Automat mu zhltol predplatenú kartu, na ktorej ostával kredit približne šesť eur.
Pán Mojčák bol prípad reklamovať osobne v T-Centre v obchodnom centre Dubeň. Peniaze však spať nedostal doteraz. „Dostal som iba odporúčanie, aby som si podal ďalšiu sťažnosť," hovorí František. Po mesačnej snahe sa teda vzdal nároku na peniaze, o ktoré ho pripravil telefón.
Doma nemá telefón, susedovi sa nedovolali
Na nepríjemnosť chcel upozorniť aj ďalších ľudí, obrátil sa preto na našu redakciu. Po otázkach MY Žilinských novín sa zdá, dôjde k náprave.
Spoločnosť Slovak Telekom zaznamenala ako poruchu automatu, tak aj sťažnosť. Počas riešenia poruchy sa podľa hovorcu Andreja Garguláka zistilo, že v čítačke kariet bola zasunutá zlomená karta a karta pána Mojčáka.
„Zasunutie druhej karty do slotu je možné len s použitím sily. Vzhľadom na to nebolo možné ani jednu z kariet bežným spôsobom vytiahnuť," povedal Gargulák.
Dôvod, prečo náš čitateľ zatiaľ nedostal neprevolané peniaze späť, je jednoduchý. Doma nemá telefón, a preto pri reklamácii ako kontaktné telefónne číslo uviedol číslo svojho suseda. Z nejakého dôvodu sa naň pracovníkom operátora nepodarilo dovolať.
„Po vyriešení poruchy 26. 4. 2010 boli obe karty uložené v T-Centre v OC Dubeň, Vysokoškolská 52, Žilina. Žiaľ, pracovníkom T-Centra sa následne nepodarilo telefonicky skontaktovať s pánom Mojčákom."
FOTO: LADISLAV KAVECKÝ
Peniaze mu vrátia čo najskôr
Pracovníci T-Centra v OC Dubeň vraj budú poškodeného zákazníka kontaktovať v najbližších dňoch a sťažnosť vraj vyriešia k jeho spokojnosti, uisťuje spoločnosť Slovak Telekom: „Pán Mojčák má, samozrejme, nárok na neprevolané prostriedky na karte, ktorá mu ostala zaseknutá vo verejnom telefónnom automate. Budú mu nahradené formou, na ktorej sa dohodne s našimi pracovníkmi," uviedol Gargulák.
Slovak Telekom odporúča zákazníkom v podobnej situácii podať na T-Centre písomnú reklamáciu so všetkými údajmi, ako meno, adresa, telefonický kontakt, číslo karty a identifikáciu verejného telefónneho automatu - adresu prípadne jeho telefónne číslo.