Takúto skúsenosť má aj Zuzana Šeligová z Tepličky nad Váhom. „V piatok som bola na nákupe v nemenovanom supermarkete v Žiline. Chcela som kúpiť len niekoľko základných vecí a nezdržiavala som sa, lebo som sa ponáhľala za synom do nemocnice. Videla som vegetu v akcii, tak som ju vzala,“ rozpráva Zuzana. Práve „akciová“ vegeta je kameňom úrazu v Zuzaninej príhode. Zuzana hovorí, že až po príchode domov si všimla, že namiesto vegety - bola vo vrecku múka. „Vrecko síce bolo trochu poškodené a navrchu „zošité“ troma-štyrmi zošívačkami, ale bola som rada, že mám vegetu v akcii. Keď som na to prišla, nemohla som uveriť.“ Zuzana išla s vreckom takzvanej „vegety“ do obchodného domu, kde ju chcela reklamovať, ale reklamáciu jej neuznali, s tým, že vrecko bolo poškodené. Nepomohol ani jej odložený pokladničný lístok. „Za to predsa ale nemôžem ja, že vrecko bolo poškodené. Pamätám si len toľko, že bola posledná v regáli. Ešte som sa čudovala, za akú dobrú cenu ju ponúkajú,“ vraví sklamaná Zuzana. Cena múky vo vrecku, je približne desatinová oproti tej, ktorú zaplatila za domnelú vegetu. Vrecko mohol do regálu eventuálne položiť aj niekto zo zákazníkov - a napríklad si vziať namiesto toho skutočnú vegetu... Pravdu sa už Zuzana asi nedozvie. „Čo s tým teraz? Múku dám asi prasiatkam. A viem, že nabudúce už budem isto oveľa opatrnejšia,“ dodáva.
Autor: tr