Vo štvrtok minulý týždeň otvorila VÚB svoju redizajnovanú pobočku v Bytči. „Bytča je už naše deviate redizajnované odbytové miesto, ktoré sme otvorili. Myslím si, že Bytča si zaslúži, aby mala novú pobočku. Máme tu veľmi dobrú polohu, ale priestory, ktoré boli v starej pobočke, neboli celkom vhodné pre našich klientov. Preto sme sa rozhodli pobočku zrekonštruovať a spríjemniť prostredie práve pre nich,“ povedal regionálny riaditeľ ROS Žilina Ján Gallo. S tvárou novej pobočky je spokojný aj riaditeľ a člen predstavenstva VÚB Banky Mário Drosc: „S redizajnom bytčianskej pobočky som spokojný. Sleduje totiž štandardy ostatných našich redizajnovaných pobočiek v regióne a tie sú rovnaké, ako v Bratislave, Košiciach, alebo kdekoľvek na Slovensku. Pre nás tento viditeľný prvok symbolizuje náš záväzok vyšších kvalít a služieb voči klientom a súčasne vyššieho komfortu a transparentnosti. To je hodnota, ktorej v banke veríme. Klient je naším partnerom a mal by sa nám dívať z očí do očí a nie spoza pultov a skiel. Chceme mu poradiť najmä pri napĺňaní jeho podnikateľských záujmov a osobných plánov a to sa dá iba v kultúrnych priestoroch, ktoré spĺňajú štandardy 21. storočia.“ Pobočka v Bytči dostala od minulého týždňa úplne novú tvár. „Zmenila sa na nepoznanie oproti tej, ktorú som poznal z predchádzajúcich návštev. Aj atmosférou a kvalitou našich ľudí je to veľký pokrok a dnes môžem s hrdosťou pozrieť na to, čo sa v Bytči udialo. Za celý kolektív môžem sľúbiť, že zmena nenastala len v dizajne, ale aj v každodenných službách, a to je to, čo klient najviac ocení,“ uviedol M. Drosc. Odozva u klientov na redizajnované pobočky bola doteraz veľmi pozitívna. „Vidíme to najmä v tom, že sú pokojnejší, pretože nemusia podupkávať pri pulte, môžu si sadnúť, sú ústretovejší a nechajú si vysvetliť, čo nového im banka prináša. Prispieva to k zlepšeniu komunikácie s klientom,“ upresnil Mário Drosc. Projekt novej pobočkovej siete vznikol v spolupráci s materskou skupinou Gruppo Banca Intesa v Taliansku, pričom VÚB čerpala predovšetkým know-how a pozitívne skúsenosti zo sesterskej Privrednej banky, ktorá je druhou najväčšou bankou v Chorvátsku. „Do našej redizajnovanej pobočky v Bytči by sme chceli pozvať všetkých klientov, aby sa sami presvedčili, čo sme pre nich pripravili. Je to predovšetkým pre ľudí tohto regiónu. Budeme veľmi radi, pokiaľ nám povedia svoje názory. Keď budú pozitívne, budeme veľmi radi. Rovnako radi si však vypočujeme aj kritické názory a pripomienky. Snažíme sa totiž riadiť heslom, že čo je dobré, povedzte ostatným a čo je zlé, povedzte nám, aby sme sa vedeli zlepšiť,“ dodal na záver Ján Gallo.
Autor: mif