„Vždy mám problém sa tam dovolať. Dnes sa mi stalo, že som bola dva a pol minúty napojená z mobilu na pevnú linku a pracovníčka, ktorá je na ústredni, ma nebola schopná prepojiť na miesto, kde by mi to niekto zodvihol. Potom ma to vyhodilo z linky. Takto telefonujem od 16. januára, medzitým som bola chorá, nemohla som to ísť v tom mraze vybaviť. Neviem, kedy tam teda sú, keď nie dopoludnia, či tesne popoludní. V čase vyspelej techniky, keď to môžem vybaviť cez telefón, by som mala chodiť autobusom do mesta a vybavovať?“ pýta sa Mária Turčeková z Považského Chlmca. Túto informáciu sme si overovali v piatok 27. januára medzi 10.20 a 10.25 h. Telefonovali sme na všetkých šesť čísel zákazníckeho centra SPP v Žiline. Ani na jednom nám to nikto nezdvihol. O dvadsať minút sme pokus opakovali. „Máme zriadenú priamu zákaznícku linku 0850 111 363. My vybavujeme aj pri okienku, máme tu zákazníkov, takže nemôžeme len dvíhať telefóny. Majú sčasti pravdu, ale je tu novozriadená zákaznícka linka, treba volať na ňu,“ informovala Marta Gigasová, referentka pre styk so zákazníkmi SPP v Žiline.
Autor: ki