Ďalšie informácie nám poskytol generálny riaditeľ Žilinských komunikácií Eduard Hulín (na snímke): „Oprava chodníkov sa robí v súlade so schváleným mestským rozpočtom po zhodnotení stavu s odborom dopravy MsÚ v Žiline. Tento rok sme už všetky financie vyčerpali.“ Najväčšími investíciami bol nový chodník na Malom diele a v Považskom Chlmci. „Často tam dochádzalo k dopravným nehodám, niekoľkokrát tam boli zranené aj deti,“ zdôvodnil Eduard Hulín. Ďalej pokračujú v rekonštrukcii chodníkov na najstaršom žilinskom sídlisku Vlčince, kde je stav a povrch chodníkov najhorší. Práce na Vlčincoch sa začali už pred troma rokmi a budú pokračovať aj ďalej. Ďalšie peniaze išli do akútnych opráv, hlavne v Starom meste a na Hlinách. Zvlášť sme sa zaujímali o chodníky na bulvári, ku ktorým smeruje najviac kritiky našich čitateľov. „Tento sa mal pôvodne riešiť ako celok, v podstate ako námestie. Bulvár totiž nemá odvodnenie, je tam len systém vsakovacích jám, ktorý je už za tie roky nefunkčný. Nemá význam bulvár látať, ten si žiada kompletnú rekonštrukciu, vrátane rozšírenia parkovacích plôch. Kedy príde bulvár na rad, to vám skutočne neviem povedať,“ zhodnotil Eduard Hulín. Je však presvedčený, že opravy chodníkov si žiadajú razantnejší zásah. „V podstate sa v Žiline stále rekonštruujú podzemné siete, chodníky sa rozkopú a zasa zahádžu. Až keď bude všetko definitívne hotové, začne sa s komplexnou opravou chodníkov. Treba sa s tým naozaj začať zaoberať. Rovnako nedobrý je aj stav miestnych komunikácií,“ dodal E. Hulín.