aviť občiansky preukaz, či pas.
V Žiline máme jedno z najväčších a najmodernejších pracovísk tohto druhu na Slovensku a som rád, že jeho súčasťou je aj významná časť policajnej agendy a služby Dopravného podniku mesta Žilina,“ povedal primátor Ivan Harman. Najväčší nárast klientov od začiatku roka zaznamenala agenda miestnej dane a odbor doprav a komunálnych služieb. Obidve pracoviská preto personálne posilnili. Klientske centrum je otvorené denne od 8.00 hod. do 17.00 hod. „Zrušili sme obedné prestávky a delenie dní na úradné a neúradné, takže občania sú vybavovaní každý pracovný deň,“ dodal Harman. Poradie prítomných klientov určuje vyvolávací systém, ktorý odbúrava tvorenie dlhých radov. Pre ťažko zdravotne postihnutých je k dispozícii bezbariérová toaleta a vstup s rampou, ktorý využívajú aj seniori a rodičia s kočíkmi. V Klientskom centre aktuálne poskytujú tiež bezplatné poradenstvo pre obyvateľov sídliska Hájik, ktorí majú problémy s exekúciou bytov. V týchto priestoroch je aj výstava súťažných návrhov na oficiálne logo
k 800-tému výročiu prvej písomnej zmienky o Žiline.
Autor: MIF