Detský kútik priamo v Klientskom centre zriadilo mesto na podnet primátora Ivana Harmana. „Detský kútik si vyžiadali situácie, kedy sme často vídali mamičky a rodičov s deťmi, ktorí si prišli vybavovať záležitosti na mestský úrad a o ich deti sa nemal kto postarať. Teraz sa deti majú kde zabaviť a rodičia sú na čas vybavovania od nich odbremenení. Detský kútik síce nemá stálu opatrovateľskú službu, ale sú tam hračky, stolík so stoličkou, deti si tam môžu kresliť, pozerať obrázkové knižky. Prosto, zabavia sa na tú chvíľu, ktorú ich rodičia potrebujú na vybavenie úradných záležitostí,“ povedal primátor Harman. V rámci procesu skvalitnenia služieb Mestského úradu v Žiline pribudla v priestoroch Klientskeho centra aj schránka na podnety a názory občanov. V jej blízkosti sa nachádzajú dotazníky spokojnosti s otázkami, ktoré mapujú informovanosť Žilinčanov o práci mestského úradu.
„Názory občanov si veľmi vážime. Minulý rok sme na internetovú stránku mesta umiestnili formulár na podnety občanov, ktoré dostávame aj poštou alebo prostredníctvom osobného kontaktu. Dotazník spokojnosti, a schránka, ktorá je umiestnená v Klientskom centre takúto komunikáciu s úradom ešte zjednoduší a prispeje k zlepšeniu poskytovaných služieb,“ myslí si Harman. Žilinčania v Klienskom centre okrem vybavenia bežnej agendy získavajú informácie o aktivitách mesta a rôznych podujatiach. Nájdu v ňom prehľad doposiaľ vydaných všeobecne záväzných nariadení mesta, najnovšie aj panely ku kampani o zavedení eura na Slovensku. K dispozícii majú návštevníci aj bankomaty či automat na nápoje a aktuálne aj detský kútik. Od vlaňajšieho decembra, kedy bolo centrum otvorené, využilo jeho služby viac ako 24-tisíc obyvateľov Žiliny.