Gálikovci sa totiž rozhodli vymeniť na svojom dome plech na streche. Stanislav Gálik však tvrdí, že keď mu tovar doviezli, zaplatil zaň o 11-tisíc korún viac, ako mal podľa zmluvy. „Prišli sme na to, že po tom, ako sme zaplatili zálohu a šofér nám doviezol plech, vypýtal si opäť plnú cenu na materiál, vrátane zálohy,“ povedal Gálik. Podľa jeho slov mu však firma reklamáciu neuznala. Nám sa minulý týždeň podarilo skontaktovať aj s generálnym riaditeľom firmy Blacho Trapez Jacekom Langerom. Ten podľa vlastných slov vylučuje, že by sa niečo podobné mohlo stať. „Šoféri prebrali len presne taký doplatok, ako mali. Vylučujem, že by zobrali viac,“ povedal Langer (na snímke). Jeho slová potvrdzujú doklady, ktoré má k dispozícii. Tie dosvedčujú, že Stanislav Gálik vyplatil šoférom iba toľko, koľko podľa zmluvy mal. „Našou jedinou chybou pri tomto obchode bolo len to, že sme mu pri dovoze tovaru nedali záväzný dodací list v slovenčine, ale len v poľštine. Pán Gálik sa však ani slovkom nezmienil, že ničomu nerozumie,“ hovorí J. Langer a dodáva: „Prečo sa ozval až po mesiaci? Na pobočke potom hovoril s naším obchodným zástupcom, ktorý mu oznámil, že musí podať písomnú sťažnosť. Prečo to do dnešného dňa neurobil? Keď ju nepodal, my sme si mysleli, že je všetko v poriadku. Za pravdu nám dávajú aj doklady, ktoré máme k dispozícii, podpísané obidvoma stranami.“ Podľa Jaceka Langera uviedol Stanislav Gálik, že hodnota objednávky bola 39 213 korún. „Firma má však záväznú objednávku podpísanú od pána Gálika na 42 213 korún a tovar mu v tejto hodnote bol aj dodaný. Zaplatená záloha bola 20-tisíc, takže firma nevie, prečo by mal zaplatiť o 11-tisíc viac. Ak by zaplatil celú objednávku, muselo by to byť viac o 20-tisíc a nie o 11-tisíc. Už aj to svedčí o nehodnovernosti tvrdení Stanislava Gálika,“ povedal Langer. Podľa jeho slov firma Blacho Trapez vlastní v Poľsku 4 výrobné závody a 75 pobočiek a za 30 rokov svojej činnosti sa nestretli s takýmto problémom. Rovnako ani počas svojho dvojročného pôsobenia na Slovensku. Jacek Langer podľa vlastných slov nechápe, ako takýto problém mohol vzniknúť. Stanislav Gálik naopak naďalej trvá na svojom. Svoju pravdu však bude len veľmi ťažko dokazovať, keďže všetky dokumenty dávajú za pravdu firme Blacho Trapez. Tá zase zvažuje podať na pána Gálika žalobu za poškodenie dobrého mena firmy a bude žiadať náhradu ušlého zisku.
Reštaurácia Špulka
Bernolákovo námestie č. 380/10
Námestovo