Bezdeda speňažil tvár i meno

Pred pár mesiacmi sedel nepoznaný v školskej lavici a len doma brnkal na gitare. Dnes preluduje pred celým Slovenskom niekoľkokrát za deň. Tomáš Bezdeda, finalista SuperStar, dostal ponuku na reklamu. A nie hocijakú - rovno na veľký poisťovací dom. Slovák


om odporúča, kde si majú poistiť auto a stačí tam "ísť aj bez deda"



Riaditeľka marketingu a PR oddelenia konkrétnej poisťovne Jana Gazdová priznala, že keby Bezdeda na reklamu nekývol, nekonala by sa. "Využili sme aj jeho meno. Najskôr bol podpísaný scénár, potom sme ho oslovili. Bez Tomáša by reklama nemala túto podobu," povedala. Samotný Bezdeda však konštatuje, že ponuku prijal rád. "Bral som to ako dobrý nápad. Zistil som, že je to príjemná reklama, ktorá nikomu nemôže ublížiť. Pri natáčaní bola veľká zábava. Natáčal som to so študentom VŠMU a volá sa Paľo. Okolo bol veľký štáb a bola to pre mňa ďalšia skúsenosť. Nie je to nejaký herecký výkon. Boli tam veľmi rýchle strihy a pár grimás. Ja som spokojný." Prečo by aj nebol? Zo študenta s vreckovým od rodičov sa stal po niekoľkých speváckych výkonoch v prime time lukratívne zarábajúci muž. To, koľko za reklamu dostal, nemieni prezradiť ani on, ani poisťovací dom.  zdôvodňuje logicky. Jeho český kolega zo súťaže Sámer Issa, ktorý robil veľkú reklamnú kampaň na tínedžerský mobilný telefón, získal za účinkovanie v šote milión českých korún. Na propagáciu elektroniky mal ponuku aj Bezdeda, ale klient, ktorý ho oslovil, si to potom rozmyslel. Nevie ani, či ponuky na reklamu už dostali aj iní finalisti. Počul, že niečo možno čaká Roba Miklu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: hab, lud

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  2. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  3. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky
  4. Blíži sa dvanásty ročník filmovej prehliadky Be2Can
  5. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  6. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  7. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  8. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov
  1. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  3. Blíži sa dvanásty ročník filmovej prehliadky Be2Can
  4. Slovensko na nohách. Začína 10. ročník Európskeho týždňa športu
  5. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky
  6. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  7. Bez nich by elektrina netiekla.
  8. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  1. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 7 512
  2. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 3 834
  3. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 3 563
  4. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 3 278
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 2 586
  6. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 2 577
  7. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 2 097
  8. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely 1 867
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu