om odporúča, kde si majú poistiť auto a stačí tam "ísť aj bez deda"
Riaditeľka marketingu a PR oddelenia konkrétnej poisťovne Jana Gazdová priznala, že keby Bezdeda na reklamu nekývol, nekonala by sa. "Využili sme aj jeho meno. Najskôr bol podpísaný scénár, potom sme ho oslovili. Bez Tomáša by reklama nemala túto podobu," povedala. Samotný Bezdeda však konštatuje, že ponuku prijal rád. "Bral som to ako dobrý nápad. Zistil som, že je to príjemná reklama, ktorá nikomu nemôže ublížiť. Pri natáčaní bola veľká zábava. Natáčal som to so študentom VŠMU a volá sa Paľo. Okolo bol veľký štáb a bola to pre mňa ďalšia skúsenosť. Nie je to nejaký herecký výkon. Boli tam veľmi rýchle strihy a pár grimás. Ja som spokojný." Prečo by aj nebol? Zo študenta s vreckovým od rodičov sa stal po niekoľkých speváckych výkonoch v prime time lukratívne zarábajúci muž. To, koľko za reklamu dostal, nemieni prezradiť ani on, ani poisťovací dom. zdôvodňuje logicky. Jeho český kolega zo súťaže Sámer Issa, ktorý robil veľkú reklamnú kampaň na tínedžerský mobilný telefón, získal za účinkovanie v šote milión českých korún. Na propagáciu elektroniky mal ponuku aj Bezdeda, ale klient, ktorý ho oslovil, si to potom rozmyslel. Nevie ani, či ponuky na reklamu už dostali aj iní finalisti. Počul, že niečo možno čaká Roba Miklu.
Autor: hab, lud