FPEDAS UNIZA a C.S.CARGO Slovakia otvorili zrekonštruovanú učebňu

Nová učebňa je vybavená najmodernejšou výpočtovou technikou.

(Zdroj: UNIZA)

ŽILINA. Na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov (FPEDAS) Žilinskej univerzity v Žiline (UNIZA) bola 20. januára slávnostne otvorená zrekonštruovaná učebňa. Novootvorený priestor s modernou výpočtovou technikou bude slúžiť študentom katedry na získavanie praktických zručností a rozvíjanie odborných vedomostí v oblasti cestnej a mestskej dopravy, v zasielateľstve a logistike. Modernizácia učebne na Katedre cestnej a mestskej dopravy FPEDAS UNIZA bola realizovaná v spolupráci so spoločnosťou C.S.CARGO Slovakia a.s.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov už viac ako 70 rokov pripravuje odborníkov v oblasti dopravy. Spolupráca s odborníkmi z praxe a neustála modernizácia priestorov nám umožňujú zabezpečiť, že študenti budú pripravení v zmysle medzinárodných štandardov. Tento projekt je len začiatkom ďalších plánovaných inovácií na našej fakulte,“ povedal prof. Miloš Poliak, dekan FPEDAS UNIZA.

Generálny riaditeľ C.S.CARGO Slovakia, Ing. Igor Káčer, zdôraznil dôležitosť prepájania akademickej sféry s praxou: „Sme presvedčení, že kvalitné vzdelávanie je základom budúcnosti celého dopravného sektora. Preto nás teší, že sme mohli prispieť k modernizácii tejto učebne, ktorá pomôže študentom rozvíjať ich odborné schopnosti a lepšie sa pripraviť na budúcu prax.“

SkryťVypnúť reklamu

Nová učebňa je vybavená najmodernejšou výpočtovou technikou a novým ergonomickým riešením, ktoré zabezpečia kvalitné podmienky na vzdelávanie. Staré počítače boli nahradené modernými zostavami – celkovo ich je 22. Študenti získajú priestor na samostatnú prácu počas laboratórnych cvičení z výpočtovej techniky.

Okrem predmetov zameraných na informatiku a informačné systémy sa tu zabezpečuje aj výučba v oblastiach technológie nákladnej a osobnej dopravy, logistiky, skladovania, multimodálnej prepravy, dopravného inžinierstva a dopravnej infraštruktúry. Súčasťou nového priestoru je aj vizuálne atraktívne umelecké dielo – maľba návesovej súpravy na stene.

„Verím, že táto spolupráca bude pokračovať a stane sa inšpiráciou pre ďalšie dopravné firmy, aby podporovali prepojenie vzdelávacieho systému s praxou. Rozšírenie kapacity a modernizácia výpočtovej techniky vytvárajú priestor, kde môže každý študent samostatne pracovať a získať praktické zručnosti nevyhnutné pre plnenie úloh v oblasti cestnej dopravy, zasielateľstva a logistiky,“ povedal doc. Vladimír Konečný, vedúci Katedry cestnej a mestskej dopravy FPEDAS UNIZA.

SkryťVypnúť reklamu

Tento projekt je významným krokom v rozvoji vzdelávacej infraštruktúry na FPEDAS UNIZA. V spolupráci s C.S.CARGO Slovakia a.s., lídrom v logistickom odvetví strednej a východnej Európy, sa zabezpečuje kvalitné vzdelávanie v oblasti dopravy a logistiky. C.S.CARGO Slovakia a. s. pôsobí aktívne v Českej republike, na Slovensku a ďalších krajinách, pričom svojim zákazníkom ponúka komplexné logistické služby podporené vlastnými IT technológiami.

Žilinská univerzita v Žiline

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  3. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  4. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  6. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  4. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  5. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  6. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  7. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 14 766
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 8 780
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 3 283
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 280
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 3 008
  6. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 2 947
  7. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 689
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 102
  1. Vladimír Bojničan: Vizionárska a reformná impotencia konzervatívcov a klerikálov
  2. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Nemecko a Rakúsko. Prvá časť.
  3. Martin Greguš: Diera v hniezde, alebo ako Petržalka prišla o perie...
  4. Martin Fronk: Ako šľachtu nahradili oligarchovia
  5. Tomas Hlavaty: Lev XIV. vidi budúcnost
  6. Milan Srnka: S Matovičom sa vládnuť nedá, no bez neho to zrejme nepôjde
  7. Blažej Pánik: Ľavica či pravica?
  8. Martin Fronk: Tichá symfónia času – Spomienka na fontánu
  1. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 15 538
  2. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 12 062
  3. Matúš Paculík: Podvodníci na Bazoši majú nový trik, zneužívajú pri tom Alzu 8 894
  4. Ján Chomík: Tyran, ktorý nemá páru 8 661
  5. Teodor Pasternák: NAY už nie je „naj“ 7 157
  6. Miroslav Galovič: Marečku, mohol si ostať legendou... (Mikroblog No 20) 7 109
  7. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 7 047
  8. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 6 635
  1. Radko Mačuha: Cintula chcel Fica zavraždiť, pretože chce Mier.
  2. Tupou Ceruzou: Za čiarou
  3. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky
  4. Marian Nanias: Richard L. Garwin: Génius, ktorý formoval jadrovú éru a bránil mier.
  5. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka.
  6. Věra Tepličková: Dnes by sme mali byť ticho
  7. Marcel Rebro: Hanbím sa za to, že som Slovák!
  8. Radko Mačuha: Fico atentát prežil, ale Boris Nemcov nie.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Vladimír Bojničan: Vizionárska a reformná impotencia konzervatívcov a klerikálov
  2. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Nemecko a Rakúsko. Prvá časť.
  3. Martin Greguš: Diera v hniezde, alebo ako Petržalka prišla o perie...
  4. Martin Fronk: Ako šľachtu nahradili oligarchovia
  5. Tomas Hlavaty: Lev XIV. vidi budúcnost
  6. Milan Srnka: S Matovičom sa vládnuť nedá, no bez neho to zrejme nepôjde
  7. Blažej Pánik: Ľavica či pravica?
  8. Martin Fronk: Tichá symfónia času – Spomienka na fontánu
  1. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 15 538
  2. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 12 062
  3. Matúš Paculík: Podvodníci na Bazoši majú nový trik, zneužívajú pri tom Alzu 8 894
  4. Ján Chomík: Tyran, ktorý nemá páru 8 661
  5. Teodor Pasternák: NAY už nie je „naj“ 7 157
  6. Miroslav Galovič: Marečku, mohol si ostať legendou... (Mikroblog No 20) 7 109
  7. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 7 047
  8. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 6 635
  1. Radko Mačuha: Cintula chcel Fica zavraždiť, pretože chce Mier.
  2. Tupou Ceruzou: Za čiarou
  3. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky
  4. Marian Nanias: Richard L. Garwin: Génius, ktorý formoval jadrovú éru a bránil mier.
  5. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka.
  6. Věra Tepličková: Dnes by sme mali byť ticho
  7. Marcel Rebro: Hanbím sa za to, že som Slovák!
  8. Radko Mačuha: Fico atentát prežil, ale Boris Nemcov nie.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu