Ryba Žilina a jej najnovší prírastok v rodine výrobkov, Zlatá Treska, pozýva všetkých milovníkov našej národnej špeciality na letnú rybačku cez interaktívnu webovú aplikáciu. Vstupenkou na ňu sú unikátne kódy na viečkach, ktoré umožňujú hravou formou zasúťažiť si o niektorú z viac ako 1 000 cien.
Kampaň svojím sloganom pokračuje v minulý rok začatej letnej myšlienke. Najväčší výrobca tresky ňou opäť nabáda zákazníkov, aby si užili podľa aktuálnych možností prázdniny predovšetkým na Slovensku a pomyselne trochu „vystrčili rožky“. Súťaž trvá 10 týždňov – do 31. augusta.
„Tak ako prechádza modernizáciou naša výroba, rastie naše produktové portfólio, posúvame sa stále aj v marketingových aktivitách, ktorými chceme prinášať zákazníkom v spojení s výrobkami tej najvyššej kvality a najlepšej chuti vždy aj niečo extra. Veríme, že takýmto zážitkom sa stane aj naša aktuálna letná hra. Postavili sme ju na novej, bezkonkurenčnej Zlatej Treske a vytvorili nový mechanizmus, ktorý spája offline a online svet. V ňom platí, že s každou jednou vychutnanou treskou si môžu zákazníci chytiť jednu rybku a okúsiť, či im prinesie šťastie,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ Ryba Žilina a dodáva, že táto súťaž má za cieľ ďalej upevňovať pozicioning a trhový potenciál unikátnej tresky úplne bez konzervantov a s 50-percentným podielom filiet z aljašskej tresky, ktorá sa pri uvedení na jar tohto roka stretla s mimoriadne pozitívnymi ohlasmi od spotrebiteľov.
Webová aplikácia, ktorá ukrýva výhry
Mechanika súťaže prebieha v dvoch rovinách. Tou prvou sú unikátne kódy na viečku 140-gramovej Zlatej Tresky, ktoré dostalo aj nový, súťažný vizuál. Druhou rovinou je jednoduchá webová aplikácia na stránke www.zlatatreska.sk, do ktorej sa zákazník cez kód zakúpenej tresky registruje. Tým sa mu otvára online hra, ktorú tvorí vizuál prostredia s linkovou grafikou a jednoduchá aktivita. Za každý jeden zadaný kód dostáva súťažiaci jeden pokus - jeden klik na niektorú z pohybujúcich sa rybiek. Po chytení rybky mu aplikácia oznámi buď okamžitú výhru alebo výzvu skúšať šťastie ďalej. Okamžitých výhier rozdá žilinská zlatá rybka každý deň 16, pričom každý kód postupuje do žrebovania o týždennú výhru a následne hlavnú výhru.

V súťaži sa hrá o viac ako 1000 cien vo väčšine od slovenských dodávateľov. Ako okamžitá odmena výhercovi poputuje jeden z 500 pripravených párov originálnych ponožiek Treska Zlatá alebo ďalších takmer 500 treska tričiek a ruksakov s motívom „Vystrč rožky“. Z kódov registrovaných za jednotlivé týždne bude vyžrebovaných postupne desať šťastlivcov, ktorí si budú môcť užiť noc vo dvojici v korunách stromov na Donovaloch. Výberom hlavnej výhry sa spoločnosť Ryba Žilina rozhodla podporiť mladý domáci talent s jedinečnou myšlienkou, ktorý vyrába unikátne drevené bicykle BIKEMI. Na absolútneho víťaza letnej súťaže čakajú dva modely tejto popradskej značky – jeden pánsky a jeden dámsky. Majiteľ oboch bicyklov vzíde spomedzi všetkých zadaných kódov. Kvôli overeniu identity výhercu je potrebné sa vždy preukázať aj fotografiou viečka s kódom.
Doménou súťaže značky PRETO Ryba Žilina, na ktorej spolupracovalo opäť kreatívne štúdio CUBE studio, je stránka www.zlatatreska.sk. Sprievodná kampaň prebieha primárne na sociálnych sieťach cez príspevky a videá s už charakteristickou linkovou grafikou, Výzva „Odkry výhry a vystrč rožky“ zaznieva aj prostredníctvom printovej, OOH a POS inzercie. Komunikačný mix dopĺňajú aj rádio spoty.