Zlatá Treska má odkaz na leto: „Vystrč rožky“

Kampaň svojím sloganom pokračuje v minulý rok začatej letnej myšlienke.

(Zdroj: RYBA ŽILINA)

Ryba Žilina a jej najnovší prírastok v rodine výrobkov, Zlatá Treska, pozýva všetkých milovníkov našej národnej špeciality na letnú rybačku cez interaktívnu webovú aplikáciu. Vstupenkou na ňu sú unikátne kódy na viečkach, ktoré umožňujú hravou formou zasúťažiť si o niektorú z viac ako 1 000 cien.

Kampaň svojím sloganom pokračuje v minulý rok začatej letnej myšlienke. Najväčší výrobca tresky ňou opäť nabáda zákazníkov, aby si užili podľa aktuálnych možností prázdniny predovšetkým na Slovensku a pomyselne trochu „vystrčili rožky“. Súťaž trvá 10 týždňov – do 31. augusta.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Tak ako prechádza modernizáciou naša výroba, rastie naše produktové portfólio, posúvame sa stále aj v marketingových aktivitách, ktorými chceme prinášať zákazníkom v spojení s výrobkami tej najvyššej kvality a najlepšej chuti vždy aj niečo extra. Veríme, že takýmto zážitkom sa stane aj naša aktuálna letná hra. Postavili sme ju na novej, bezkonkurenčnej Zlatej Treske a vytvorili nový mechanizmus, ktorý spája offline a online svet. V ňom platí, že s každou jednou vychutnanou treskou si môžu zákazníci chytiť jednu rybku a okúsiť, či im prinesie šťastie,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ Ryba Žilina a dodáva, že táto súťaž má za cieľ ďalej upevňovať pozicioning a trhový potenciál unikátnej tresky úplne bez konzervantov a s 50-percentným podielom filiet z aljašskej tresky, ktorá sa pri uvedení na jar tohto roka stretla s mimoriadne pozitívnymi ohlasmi od spotrebiteľov.

SkryťVypnúť reklamu

Webová aplikácia, ktorá ukrýva výhry

Mechanika súťaže prebieha v dvoch rovinách. Tou prvou sú unikátne kódy na viečku 140-gramovej Zlatej Tresky, ktoré dostalo aj nový, súťažný vizuál. Druhou rovinou je jednoduchá webová aplikácia na stránke www.zlatatreska.sk, do ktorej sa zákazník cez kód zakúpenej tresky registruje. Tým sa mu otvára online hra, ktorú tvorí vizuál prostredia s linkovou grafikou a jednoduchá aktivita. Za každý jeden zadaný kód dostáva súťažiaci jeden pokus - jeden klik na niektorú z pohybujúcich sa rybiek. Po chytení rybky mu aplikácia oznámi buď okamžitú výhru alebo výzvu skúšať šťastie ďalej. Okamžitých výhier rozdá žilinská zlatá rybka každý deň 16, pričom každý kód postupuje do žrebovania o týždennú výhru a následne hlavnú výhru.

SkryťVypnúť reklamu

V súťaži sa hrá o viac ako 1000 cien vo väčšine od slovenských dodávateľov. Ako okamžitá odmena výhercovi poputuje jeden z 500 pripravených párov originálnych ponožiek Treska Zlatá alebo ďalších takmer 500 treska tričiek a ruksakov s motívom „Vystrč rožky“. Z kódov registrovaných za jednotlivé týždne bude vyžrebovaných postupne desať šťastlivcov, ktorí si budú môcť užiť noc vo dvojici v korunách stromov na Donovaloch. Výberom hlavnej výhry sa spoločnosť Ryba Žilina rozhodla podporiť mladý domáci talent s jedinečnou myšlienkou, ktorý vyrába unikátne drevené bicykle BIKEMI. Na absolútneho víťaza letnej súťaže čakajú dva modely tejto popradskej značky – jeden pánsky a jeden dámsky. Majiteľ oboch bicyklov vzíde spomedzi všetkých zadaných kódov. Kvôli overeniu identity výhercu je potrebné sa vždy preukázať aj fotografiou viečka s kódom.

Načítavam video...

Doménou súťaže značky PRETO Ryba Žilina, na ktorej spolupracovalo opäť kreatívne štúdio CUBE studio, je stránka www.zlatatreska.sk. Sprievodná kampaň prebieha primárne na sociálnych sieťach cez príspevky a videá s už charakteristickou linkovou grafikou, Výzva „Odkry výhry a vystrč rožky“ zaznieva aj prostredníctvom printovej, OOH a POS inzercie. Komunikačný mix dopĺňajú aj rádio spoty.

Ryba Žilina

Hlavnou „hviezdou“ kampane je zákazníkmi mimoriadne dobre prijatá Treska Cottage Exklusiv, ktorá kombináciou zloženia a chuti nemá konkurenciu.


Radi skúšate v kuchyni nové recepty? Vyskúšajte túto špecialitu.


Producent najobľúbenejšej tresky na Slovensku prišiel s ďalšou novinkou, ktorou približuje túto tradičnú špecialitu k ešte širšiemu okruhu zákazníkov.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  3. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  5. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  6. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  7. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  8. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  1. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  2. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  3. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  4. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  5. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  6. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  7. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  8. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 11 726
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 470
  3. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 915
  4. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 4 676
  5. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 540
  6. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 2 241
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 2 136
  8. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 2 067
  1. Elena Antalová: T.č. majú nielen šancu prejaviť sa konzervatívni liberáli
  2. Tomas Hlavaty: Zastavme ich, bratia, ved sa ony stratia...
  3. Ján Škerko: Slovenský Cirkus Humberto
  4. Pavel Baláž: V Bologni si vykrútite krky - pohľadom na vysoké veže
  5. Věra Tepličková: Minulý týždeň bradavky, dnes brucho a triesla... postup je celkom jasný
  6. Martin Fronk: Ako sa kedysi mrazničky stavali z kameňov, alebo...
  7. Štefan Šturdzík: Kréta je krásny kvet stredomoria.
  8. Ján Komrska: Mulhacén, Španielsko
  1. Ivan Čáni: 9. máj 2025 – najhanebneší deň v dejinách Slovenska. 31 031
  2. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať? 19 670
  3. Teodor Pasternák: NAY už nie je „naj“ 13 613
  4. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 11 850
  5. Miroslav Galovič: Marečku, mohol si ostať legendou... (Mikroblog No 20) 7 944
  6. Ján Chomík: Tyran, ktorý nemá páru 7 739
  7. Matúš Paculík: Podvodníci na Bazoši majú nový trik, zneužívajú pri tom Alzu 6 249
  8. Radko Mačuha: Hanba, uniklo ďalšie video Šimečkovej ženy. 5 824
  1. Věra Tepličková: Minulý týždeň bradavky, dnes brucho a triesla... postup je celkom jasný
  2. Radko Mačuha: Rozostavali sme Slovensko, hrdo vyhlasuje premiér Fico.
  3. Marcel Rebro: Naozaj prišla sloboda z východu? Prečo sme potom utekali na západ, pán Fico?
  4. Věra Tepličková: Možno príde aj kúzelník...
  5. Tupou Ceruzou: Toaleťák
  6. Monika Nagyova: Ako z Netflixu. Preskakoval mŕtvoly a bežal na skúšku do školy
  7. Věra Tepličková: Cesta slovenského Sizyfa do Moskvy alebo Nie je pre cholerika nič horšie, ako nemať možnosť ísť vyššie
  8. Roman Kebísek: Oslobodzujúci efekt Gauguinovej „lekcie maľovania“ na veko drevenej krabice
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Keď sa povie skákací hrad, väčšina z nás si spomenie na detský smiech, nekonečné vyskakovanie a farebný svet radosti.


V Tatrách vďaka Lidlu rastie už takmer 2 300 000 nových stromov.


Mário Majerčík sa v španielskej Santa Susanne stal dvojnásobným majstrom Európy.

Mário Majerčík sa stal dvojnásobným majstrom Európy.


1

Už je to niekoľko mesiacov odkedy začalo parkovisko pri OC Dubeň postupne meniť svoj vzhľad.


  1. Elena Antalová: T.č. majú nielen šancu prejaviť sa konzervatívni liberáli
  2. Tomas Hlavaty: Zastavme ich, bratia, ved sa ony stratia...
  3. Ján Škerko: Slovenský Cirkus Humberto
  4. Pavel Baláž: V Bologni si vykrútite krky - pohľadom na vysoké veže
  5. Věra Tepličková: Minulý týždeň bradavky, dnes brucho a triesla... postup je celkom jasný
  6. Martin Fronk: Ako sa kedysi mrazničky stavali z kameňov, alebo...
  7. Štefan Šturdzík: Kréta je krásny kvet stredomoria.
  8. Ján Komrska: Mulhacén, Španielsko
  1. Ivan Čáni: 9. máj 2025 – najhanebneší deň v dejinách Slovenska. 31 031
  2. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať? 19 670
  3. Teodor Pasternák: NAY už nie je „naj“ 13 613
  4. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 11 850
  5. Miroslav Galovič: Marečku, mohol si ostať legendou... (Mikroblog No 20) 7 944
  6. Ján Chomík: Tyran, ktorý nemá páru 7 739
  7. Matúš Paculík: Podvodníci na Bazoši majú nový trik, zneužívajú pri tom Alzu 6 249
  8. Radko Mačuha: Hanba, uniklo ďalšie video Šimečkovej ženy. 5 824
  1. Věra Tepličková: Minulý týždeň bradavky, dnes brucho a triesla... postup je celkom jasný
  2. Radko Mačuha: Rozostavali sme Slovensko, hrdo vyhlasuje premiér Fico.
  3. Marcel Rebro: Naozaj prišla sloboda z východu? Prečo sme potom utekali na západ, pán Fico?
  4. Věra Tepličková: Možno príde aj kúzelník...
  5. Tupou Ceruzou: Toaleťák
  6. Monika Nagyova: Ako z Netflixu. Preskakoval mŕtvoly a bežal na skúšku do školy
  7. Věra Tepličková: Cesta slovenského Sizyfa do Moskvy alebo Nie je pre cholerika nič horšie, ako nemať možnosť ísť vyššie
  8. Roman Kebísek: Oslobodzujúci efekt Gauguinovej „lekcie maľovania“ na veko drevenej krabice

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu