Streda, 14. apríl, 2021 | Meniny má JustínaKrížovkyKrížovky
KOMERČNÝ ČLÁNOK

Ryba Žilina má Zlatú Tresku

Podľa prieskumov výrobcu konzumuje tento rybí šalát v nejakej podobe aspoň raz mesačne až 7 z 10 Slovákov.

(Zdroj: RYBA ŽILINA)

Milovníci najobľúbenejšej domácej špeciality z rýb dostávajú novinku, ktorá ulahodí ich chuťovým bunkám. Legendárnu žilinskú tresku nájdu v potravinách už aj v podobe alternatívy, ktorá obsahuje až 50 % podiel aljašskej tresky a pritom je úplne bez konzervantov. Zlatá Treska značky PRETO Ryba Žilina je výsledkom takmer 70-ročných skúseností najväčšieho producenta tresky na Slovensku, investícií do modernizácie výroby a tiež poctivého doladenia chute testami zákazníkov pred jej uvedením na trh.

Z pultov potravín známa zlatá rybka prináša Zlatú Tresku. Ryba Žilina ňou má za cieľ rozšíriť portfólio už etablovaných produktov, ktorými chráni a ďalej rozvíja tradíciu typicky slovenskej tresky. Podľa prieskumov výrobcu konzumuje tento rybí šalát v nejakej podobe aspoň raz mesačne až 7 z 10 Slovákov.

Skryť Vypnúť reklamu

„Zlatá Treska je prirodzeným výsledkom toho, o čo sa vo výrobe kontinuálne usilujeme a čomu sme venovali za ostatné roky veľa energie. Investovali sme do modernizácie výroby, zvyšovali jej kapacity, pracovali sme na našej kvalite a nadovšetko počúvali našich zákazníkov. Našou filozofiou bolo vždy vyrábať portfólio tresky, v ktorom sa nájde každý, kto má túto špecialitu rád. Tešíme sa z toho, že tí najväčší labužníci si môžu odteraz vychutnávať aj našu novú, zlatú verziu tresky s bezkonkurenčným obsahom,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ Ryba Žilina.

Produkt s názvom Treska Zlatá je na trhu tresiek unikát. Novinka, prichádzajúca v 140-gramovom balení, je jedinou treskou spomedzi balených výrobkov, ktorá je úplne bez konzervantov. Ryba Žilina týmto potvrdzuje svoje konzistentné smerovanie k produktom bez chémie, čo umožňuje aj v ostatných rokoch realizované zlepšovanie technológií vo výrobe a uzatvorenie celého jej procesu. Až 50 % obsahu balenia tvoria filety aljašskej tresky, čím žilinský výrobca takisto pokračuje v dlhodobom udávaní trendov. Chuť žilinskej tresky bola vždy to, čo zákazníci považovali za kľúčový parameter jej kvality. V prípade „zlatej novinky“ nenechal výrobca nič na náhodu a finálne doladenie chute zrealizoval v spolupráci so skupinou zákazníkov, ktorá holduje treske najčastejšie. Vzorky tejto špeciality pred uvedením do výroby doručil desiatkam fanúšikov, združených primárne okolo nezávislej skupiny „Žilinská treska“ na Facebooku.

Skryť Vypnúť reklamu

Uvedenie Tresky Zlatej sprevádza aj nová kampaň, vytvorená v spolupráci s kreatívnym štúdiom CUBE studio. Kampaň s claimom „Jej chuť lahodná nie je náhodná“ má za cieľ prezentovať jedinečné prvenstvá novinky a emocionálny benefit jej chute spája so sofistikovaným procesom vývoja, ktorý nebol náhodný, ale dokonale doladený. Grafická podoba nadviazala na letnú a jesennú kampaň z predošlého roku a zároveň obohatila vizuál o nové prvky a vtipné momenty s využitím plôškovej animácie. Treska Zlatá dostáva komunikačnú podporu primárne v „online vodách“, a to sériou vizuálov a animovaných videí na sociálnych sieťach. S cieľom zachytiť širší profil cieľovej skupiny dopĺňa komunikačný mix aj printová a POS inzercia a kampaň v rádiu.

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vlastný zlatý poklad môže byť dobrou ochranou pred infláciou
  2. Jar je vo vzduchu. Alergie tiež
  3. Telefóny čaká zásadná zmena. Z dnešných nezostane takmer nič
  4. Po celý rok ako na dovolenke. Tak sa žije v Čerešniach
  5. Kia prechádza transformáciou, vo vrecku má aj Guinnessov rekord
  6. Kedysi rádio, dnes mozog auta. Poznáte históriu infotainmentu?
  7. Festival pre dušu prináša návod, ako si zachovať duševnú pohodu
  8. Slováci sú rekordéri, majú aj 20 vernostných programov súčasne
  9. Bolesti kĺbov po Corone? Zbystrite pozornosť!
  10. Neviete kam tento rok na bezpečnú dovolenku k moru?
  1. Lesné plody - Sila zo samotného srdca prírody
  2. Festival pre dušu prináša návod, ako si zachovať duševnú pohodu
  3. Slovník investora 05: Obchodovanie na burze
  4. Slováci sú rekordéri, majú aj 20 vernostných programov súčasne
  5. Po celý rok ako na dovolenke. Tak sa žije v Čerešniach
  6. Bolesti kĺbov po Corone? Zbystrite pozornosť!
  7. Goji: bobule šťastia pomáhajú proti depresii
  8. Poznáme finalistov Office roka 2020
  9. Neviete kam tento rok na bezpečnú dovolenku k moru?
  10. Jar je vo vzduchu. Alergie tiež
  1. Telefóny čaká zásadná zmena. Z dnešných nezostane takmer nič 50 325
  2. Zo žraloka rybka. Ako sa rozpadlo impérium Maria Hoffmanna? 20 272
  3. Slovákom hrozia malé dôchodky. V čom je problém? 18 752
  4. Leto na ostrove Malta: desať najkrajších miest 14 820
  5. Krvou a železom: Ako Bismarck pred 150 rokmi zjednotil Nemecko 12 981
  6. Výber žiarovky môže mať vplyv na celkové zdravie 9 930
  7. Pomoc z prírody pri infekcii covid-19 8 733
  8. Veľkonočné inšpirácie, rozhovor so Zuzanou Šebovou 8 424
  9. Plánujete dovolenku na leto? Toto sú najkrajšie pláže Turecka 7 774
  10. Pán Králiček: Aj keď predávate „len“ kávu, musíte inovovať 6 851
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Ryba Žilina

Prečítajte si aj ďalšie články k téme

Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Ilustračné foto.

Žilinčania majú vekový priemer iba 21,1 roka.

1 h

Kia predstavila nové logo, slogan a ohlásila transformáciu značky. Jej nový slogan znie: Movement that inspires.

1 h

Pre mnohé firmy, organizácie, neziskové projekty, ale aj jednotlivcov je nadviazanie spolupráce s novinármi veľkým otáznikom. Vďaka zmienkam v médiách sa môžu zviditeľniť a stať sa mienkotvorcami vo svojej oblasti.

2 h
Ilustračné foto.

Spišiaci vyhrali futbalovo 1:0.

22 h

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Otvárajú sa kostoly aj obchody.

13. apr

Vodiča s ťažkými zraneniami previezli do nemocnice.

6 h

Brezno zostane v červenej naďalej.

22 h

V Levickom okrese sa zmeny na poštách dotkli 40 zamestnancov. Niektorí už dostali výpoveď.

12. apr

Už ste čítali?