Ryba Žilina má Zlatú Tresku

Podľa prieskumov výrobcu konzumuje tento rybí šalát v nejakej podobe aspoň raz mesačne až 7 z 10 Slovákov.

(Zdroj: RYBA ŽILINA)

Milovníci najobľúbenejšej domácej špeciality z rýb dostávajú novinku, ktorá ulahodí ich chuťovým bunkám. Legendárnu žilinskú tresku nájdu v potravinách už aj v podobe alternatívy, ktorá obsahuje až 50 % podiel aljašskej tresky a pritom je úplne bez konzervantov. Zlatá Treska značky PRETO Ryba Žilina je výsledkom takmer 70-ročných skúseností najväčšieho producenta tresky na Slovensku, investícií do modernizácie výroby a tiež poctivého doladenia chute testami zákazníkov pred jej uvedením na trh.

Z pultov potravín známa zlatá rybka prináša Zlatú Tresku. Ryba Žilina ňou má za cieľ rozšíriť portfólio už etablovaných produktov, ktorými chráni a ďalej rozvíja tradíciu typicky slovenskej tresky. Podľa prieskumov výrobcu konzumuje tento rybí šalát v nejakej podobe aspoň raz mesačne až 7 z 10 Slovákov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Zlatá Treska je prirodzeným výsledkom toho, o čo sa vo výrobe kontinuálne usilujeme a čomu sme venovali za ostatné roky veľa energie. Investovali sme do modernizácie výroby, zvyšovali jej kapacity, pracovali sme na našej kvalite a nadovšetko počúvali našich zákazníkov. Našou filozofiou bolo vždy vyrábať portfólio tresky, v ktorom sa nájde každý, kto má túto špecialitu rád. Tešíme sa z toho, že tí najväčší labužníci si môžu odteraz vychutnávať aj našu novú, zlatú verziu tresky s bezkonkurenčným obsahom,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ Ryba Žilina.

Produkt s názvom Treska Zlatá je na trhu tresiek unikát. Novinka, prichádzajúca v 140-gramovom balení, je jedinou treskou spomedzi balených výrobkov, ktorá je úplne bez konzervantov. Ryba Žilina týmto potvrdzuje svoje konzistentné smerovanie k produktom bez chémie, čo umožňuje aj v ostatných rokoch realizované zlepšovanie technológií vo výrobe a uzatvorenie celého jej procesu. Až 50 % obsahu balenia tvoria filety aljašskej tresky, čím žilinský výrobca takisto pokračuje v dlhodobom udávaní trendov. Chuť žilinskej tresky bola vždy to, čo zákazníci považovali za kľúčový parameter jej kvality. V prípade „zlatej novinky“ nenechal výrobca nič na náhodu a finálne doladenie chute zrealizoval v spolupráci so skupinou zákazníkov, ktorá holduje treske najčastejšie. Vzorky tejto špeciality pred uvedením do výroby doručil desiatkam fanúšikov, združených primárne okolo nezávislej skupiny „Žilinská treska“ na Facebooku.

SkryťVypnúť reklamu

Uvedenie Tresky Zlatej sprevádza aj nová kampaň, vytvorená v spolupráci s kreatívnym štúdiom CUBE studio. Kampaň s claimom „Jej chuť lahodná nie je náhodná“ má za cieľ prezentovať jedinečné prvenstvá novinky a emocionálny benefit jej chute spája so sofistikovaným procesom vývoja, ktorý nebol náhodný, ale dokonale doladený. Grafická podoba nadviazala na letnú a jesennú kampaň z predošlého roku a zároveň obohatila vizuál o nové prvky a vtipné momenty s využitím plôškovej animácie. Treska Zlatá dostáva komunikačnú podporu primárne v „online vodách“, a to sériou vizuálov a animovaných videí na sociálnych sieťach. S cieľom zachytiť širší profil cieľovej skupiny dopĺňa komunikačný mix aj printová a POS inzercia a kampaň v rádiu.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  2. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  3. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  4. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  5. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu
  6. eFleet Day 2025: Poznáme program a prezentujúcich
  7. S Kauflandom môže pomôcť každý, štartuje zbierka potravín
  8. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom
  1. Spoločnosti BILLA záleží na zdravých očiach detí
  2. BENU otvorila v Košiciach lekáreň aj v Auparku
  3. Jedinečný koncert EURYTHMICS v Bratislave
  4. LOVESTREAM Festival oznamuje prvú vlnu interpretov
  5. Knižnice získavajú novú príležitosť
  6. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  8. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  1. Slováci oddnes nakupujú exotiku s BUBO za 50%. 8 544
  2. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 8 060
  3. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 5 714
  4. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 5 183
  5. Ísť do kúpeľov je IN 4 781
  6. Za 2 dni si vybralo dovolenku viac než 2000 Slovákov 4 563
  7. Pravda o 50 % zľavách BUBO? Koľko ich vlastne je? 4 445
  8. Vypite bar s ministrom, teraz za polovičnú cenu 4 430
  1. Alex Lupták: Maďarská otázka v rokoch 1990 až 1993 Časť I.
  2. Vladimír Krátky: Kartel ?
  3. Lukáš Majerčák: Belianske Tatry I. : okruh na Chatu Plesnivec (1 290 mnm)
  4. Viktor Pamula: Dvadsaťjeden rokov v NATO.
  5. Ján Valchár: Menová reforma reloaded (až som skoro vytriezvel)
  6. Miroslav Pollák: Marec 2025 a Slovensko 1.
  7. Ivan Mlynár: Aj bezvýznamný živočích Filip Kuffa je cenou za slobodu politickej galérky.
  8. Štefan Šturdzík: Antalya moja láska.
  1. Ján Šeďo: Stalo sa to včera na "urgente". 36 224
  2. Janka Bittó Cigániková: Pán Fico, nemajte strach! My na vašu úroveň neklesneme 19 263
  3. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 11 437
  4. Rado Surovka: Liečba Ficom na demenciu národa nezaberá. 10 566
  5. Radko Mačuha: "Žiadna pandémia krívačky a slintačky neexistuje". ( fikcia) 10 313
  6. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 8 974
  7. Ján Valchár: Domáca sviňa za milión Eur a ako nesexovať päťkrát denne 7 651
  8. Richard Vilkus: Keď vládnu burani, päťkári a Samuel Migaľ. 7 569
  1. Radko Mačuha: Premiér Fico v Amerike nevybavil nič.
  2. Tupou Ceruzou: Doživotná renta
  3. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom
  4. Radko Mačuha: J&T postavte planetárium M.R. Štefánika.
  5. Radko Mačuha: Ficovi zdochla koza a preto Slovensku zdochne celé stádo.
  6. Tupou Ceruzou: Žandári
  7. Tupou Ceruzou: Mimoriadna situácia
  8. Radko Mačuha: Fico už nieje antivaxer.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Alex Lupták: Maďarská otázka v rokoch 1990 až 1993 Časť I.
  2. Vladimír Krátky: Kartel ?
  3. Lukáš Majerčák: Belianske Tatry I. : okruh na Chatu Plesnivec (1 290 mnm)
  4. Viktor Pamula: Dvadsaťjeden rokov v NATO.
  5. Ján Valchár: Menová reforma reloaded (až som skoro vytriezvel)
  6. Miroslav Pollák: Marec 2025 a Slovensko 1.
  7. Ivan Mlynár: Aj bezvýznamný živočích Filip Kuffa je cenou za slobodu politickej galérky.
  8. Štefan Šturdzík: Antalya moja láska.
  1. Ján Šeďo: Stalo sa to včera na "urgente". 36 224
  2. Janka Bittó Cigániková: Pán Fico, nemajte strach! My na vašu úroveň neklesneme 19 263
  3. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 11 437
  4. Rado Surovka: Liečba Ficom na demenciu národa nezaberá. 10 566
  5. Radko Mačuha: "Žiadna pandémia krívačky a slintačky neexistuje". ( fikcia) 10 313
  6. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 8 974
  7. Ján Valchár: Domáca sviňa za milión Eur a ako nesexovať päťkrát denne 7 651
  8. Richard Vilkus: Keď vládnu burani, päťkári a Samuel Migaľ. 7 569
  1. Radko Mačuha: Premiér Fico v Amerike nevybavil nič.
  2. Tupou Ceruzou: Doživotná renta
  3. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom
  4. Radko Mačuha: J&T postavte planetárium M.R. Štefánika.
  5. Radko Mačuha: Ficovi zdochla koza a preto Slovensku zdochne celé stádo.
  6. Tupou Ceruzou: Žandári
  7. Tupou Ceruzou: Mimoriadna situácia
  8. Radko Mačuha: Fico už nieje antivaxer.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu