Ryba Žilina má Zlatú Tresku

Podľa prieskumov výrobcu konzumuje tento rybí šalát v nejakej podobe aspoň raz mesačne až 7 z 10 Slovákov.

(Zdroj: RYBA ŽILINA)

Milovníci najobľúbenejšej domácej špeciality z rýb dostávajú novinku, ktorá ulahodí ich chuťovým bunkám. Legendárnu žilinskú tresku nájdu v potravinách už aj v podobe alternatívy, ktorá obsahuje až 50 % podiel aljašskej tresky a pritom je úplne bez konzervantov. Zlatá Treska značky PRETO Ryba Žilina je výsledkom takmer 70-ročných skúseností najväčšieho producenta tresky na Slovensku, investícií do modernizácie výroby a tiež poctivého doladenia chute testami zákazníkov pred jej uvedením na trh.

Z pultov potravín známa zlatá rybka prináša Zlatú Tresku. Ryba Žilina ňou má za cieľ rozšíriť portfólio už etablovaných produktov, ktorými chráni a ďalej rozvíja tradíciu typicky slovenskej tresky. Podľa prieskumov výrobcu konzumuje tento rybí šalát v nejakej podobe aspoň raz mesačne až 7 z 10 Slovákov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Zlatá Treska je prirodzeným výsledkom toho, o čo sa vo výrobe kontinuálne usilujeme a čomu sme venovali za ostatné roky veľa energie. Investovali sme do modernizácie výroby, zvyšovali jej kapacity, pracovali sme na našej kvalite a nadovšetko počúvali našich zákazníkov. Našou filozofiou bolo vždy vyrábať portfólio tresky, v ktorom sa nájde každý, kto má túto špecialitu rád. Tešíme sa z toho, že tí najväčší labužníci si môžu odteraz vychutnávať aj našu novú, zlatú verziu tresky s bezkonkurenčným obsahom,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ Ryba Žilina.

Produkt s názvom Treska Zlatá je na trhu tresiek unikát. Novinka, prichádzajúca v 140-gramovom balení, je jedinou treskou spomedzi balených výrobkov, ktorá je úplne bez konzervantov. Ryba Žilina týmto potvrdzuje svoje konzistentné smerovanie k produktom bez chémie, čo umožňuje aj v ostatných rokoch realizované zlepšovanie technológií vo výrobe a uzatvorenie celého jej procesu. Až 50 % obsahu balenia tvoria filety aljašskej tresky, čím žilinský výrobca takisto pokračuje v dlhodobom udávaní trendov. Chuť žilinskej tresky bola vždy to, čo zákazníci považovali za kľúčový parameter jej kvality. V prípade „zlatej novinky“ nenechal výrobca nič na náhodu a finálne doladenie chute zrealizoval v spolupráci so skupinou zákazníkov, ktorá holduje treske najčastejšie. Vzorky tejto špeciality pred uvedením do výroby doručil desiatkam fanúšikov, združených primárne okolo nezávislej skupiny „Žilinská treska“ na Facebooku.

SkryťVypnúť reklamu

Uvedenie Tresky Zlatej sprevádza aj nová kampaň, vytvorená v spolupráci s kreatívnym štúdiom CUBE studio. Kampaň s claimom „Jej chuť lahodná nie je náhodná“ má za cieľ prezentovať jedinečné prvenstvá novinky a emocionálny benefit jej chute spája so sofistikovaným procesom vývoja, ktorý nebol náhodný, ale dokonale doladený. Grafická podoba nadviazala na letnú a jesennú kampaň z predošlého roku a zároveň obohatila vizuál o nové prvky a vtipné momenty s využitím plôškovej animácie. Treska Zlatá dostáva komunikačnú podporu primárne v „online vodách“, a to sériou vizuálov a animovaných videí na sociálnych sieťach. S cieľom zachytiť širší profil cieľovej skupiny dopĺňa komunikačný mix aj printová a POS inzercia a kampaň v rádiu.

Ryba Žilina

Hlavnou „hviezdou“ kampane je zákazníkmi mimoriadne dobre prijatá Treska Cottage Exklusiv, ktorá kombináciou zloženia a chuti nemá konkurenciu.


Radi skúšate v kuchyni nové recepty? Vyskúšajte túto špecialitu.


Producent najobľúbenejšej tresky na Slovensku prišiel s ďalšou novinkou, ktorou približuje túto tradičnú špecialitu k ešte širšiemu okruhu zákazníkov.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Fit-out od M2C: Premena priestorov na kľúč
  2. Slovenskí učitelia vyvinuli aplikáciu, ktorá šetrí hodiny práce
  3. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  4. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  5. Jedinečná príležitosť získať kariérny náskok od Jerònimo Martins
  6. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri
  7. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  8. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  1. Slovenskí učitelia vyvinuli aplikáciu, ktorá šetrí hodiny práce
  2. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  3. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  4. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri
  5. Jedinečná príležitosť získať kariérny náskok od Jerònimo Martins
  6. Hudba, smiech a festival plný vody: Liptov čaká rozlúčka s letom
  7. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  8. Nový článokSpolupráca v oblasti lesnej pedagogiky v Bojniciach
  1. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri 10 754
  2. Nová Kia Sportage zvládne každé dobrodružstvo aj životný štýl 5 928
  3. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 5 163
  4. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava! 3 818
  5. Úver až do 40 000 € a každý rok nižšia úroková sadzba 2 804
  6. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete 2 698
  7. Dajte zabrať mozgu. V predaji je nové vydanie Tréningu pamäti 2 595
  8. Metropola aj more. New York sa dá jednoducho spojiť s Karibikom 1 524
  1. Ivan Mlynár: Matúš Šutaj Eštok.
  2. Martin Fronk: Západ slnka v Miláne
  3. Gabriel Šaffa: Ukrajinský boj o prežitie – boj Západu o vlastnú dôstojnosť
  4. Martin Javorek: Blázniva streľa 2025 alebo úpadok parodického žánru pokračuje...
  5. Martin Bača: Polnočné matinée. 2. časť, Atmosféra
  6. Marian Letko: Keď si pripadáte ako pako, spomeňte si, že tu existuje Blanár, Kotlár, Blaha, Drucker, Šaško, Eštok aj Bombic
  7. Tomáš Hrubý: Príliš veľa pasov
  8. Štefan Šturdzík: Vlado čo sa deje ?
  1. Radoslav Záhumenský: Skrytý hrad na Slovensku, ktorý väčšina ľudí nikdy nenavštívi 55 161
  2. Monika Albertiová: Balím kufre! Tu sa nedá žiť a minimálna mzda? Na smiech! 25 246
  3. Martin Kresák: Minimálna mzda 915 €: v Bratislave pohoda, v Gelnici pohroma 20 207
  4. Martin Fronk: Objavil som kúpalisko za 2 eurá 11 539
  5. Michael Achberger: Supermarketové pasce: 10 "fitness" výrobkov, po ktorých priberáte 7 827
  6. Ivan Mlynár: Rozhovor medzi Robertom Ficom a Ursulou von der Leyen, ktorý sa nikdy neuskutočnil. 7 475
  7. Martin Fronk: Druhá Gaderská dolina? Objavte skrytý tiesňavový klenot v Kremnických vrchoch! 7 088
  8. Rudolfa Vallová: Minister Huliak urobil krok do neznáma a pristál na zemi 6 409
  1. Věra Tepličková: Vláda prstom: ty-ty-ty a Šaško robí audity
  2. Marcel Rebro: Rusko: veľmoc latrín a tankodrómov
  3. Radko Mačuha: Sťahovanie kostola pod dúhovou vlajkou.
  4. Marcel Rebro: Slovenská veda: halušky s bryndzou, ortéza a analýza DNA
  5. Marcel Rebro: Máša, melón a plyšová opica
  6. Radko Mačuha: Ďalšia Britská stopa. V srdci Slovenska.
  7. Igor Pogány: Ako prinútiť AI, aby vám našla nový koníček
  8. Marcel Rebro: Oči detí, ktorým Putin ukradol detstvo
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu