Chuť žilinskej tresky nič nerozladí

Jeden z najväčších potravinárskych výrobcov – spoločnosť Ryba Žilina – uvádza jesennú vlnu svojej komunikácie.

(Zdroj: RYBA ŽILINA)

Jeden z najväčších potravinárskych výrobcov – spoločnosť Ryba Žilina – uvádza jesennú vlnu svojej komunikácie. Tá je zasadená do kontexu sychravého novembrového počasia, pričom jej ústredná myšlienka je jasná. Nech sú okolnosti akékoľvek, legendárna chuť žilinskej tresky dokáže dodať energiu a vylepšiť náladu v každom čase.

Aktuálna kampaň pokračuje v hlavnej komunikačnej línii „Žilinská je mňam“, na ktorej Ryba Žilina spolupracuje s kreatívnym štúdiom CUBE studio. Po ostatnej, letnej fáze kampane na tresku, spojenej s úspešnou súťažnou výzvou, prichádza najväčší výrobca rybích a lahôdkových šalátov s novým príbehom už typických rybiek. Ten sa odohráva v aktuálnom ročnom období, pre ktoré je charakteristická premenlivosť a nepriazeň počasia. V tomto kontexte ukrýva aj odkaz na situáciu, ktorou všetci prechádzame počas tohto špecifického roka.

SkryťVypnúť reklamu
Načítavam video...
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Hoci je aktuálna situácia, obzvlášť u nás na severe Slovenska, neľahká, a našou prvoradou prioritou je starať sa o bezpečnosť našich kolegov a celej výroby, nezabúdame ani na komunikáciu smerom k zákazníkom. Pokračujeme v nej rovnakým, odľahčeným štýlom ako na jar. Veríme, že naša nadčasová treska sa hodí do každého počasia - pretože dokáže vďaka svojej chuti vždy brknúť na tú správnu strunu,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík a dodáva, že cieľom kampane je aj naďalej odkrývať atribúty kvality a stability chuti žilinskej tresky. Tie vyplývajú z kvality použitých surovín a modernizácie výrobných procesov, vďaka čomu obsahuje žilinská Treska Exklusiv až o 40 % nižší podiel prídavných látok oproti situácii spred 5 rokov.

Myšlienka je zákazníkom komunikovaná primárne online videospotom, bannerovou kampaňou a obsahom na sociálnych sieťach. Téma je spracovaná cez kreslené animácie zo života rybiek pod hladinou, ktoré sa vďaka predchádzajúcim fázam kampane pod taktovkou kreatívneho štúdia CUBE studio osvedčili a stali sa novým poznávacím prvkom žilinského producenta. Komunikačný mix dopĺňa printová inzercia a sponzoring v rádiu. Kampaň „Našu chuť nič nerozladí“ trvá do 10. decembra a jej online doménou je stránka www.podhladinou.sk.

SkryťVypnúť reklamu

O spoločnosti Ryba Žilina

Ryba Žilina spol. s r.o. patrí medzi popredné slovenské spoločnosti pôsobiace v oblasti predaja potravín. Je materskou firmou spoločnosti PRETO Ryba s.r.o. - najväčšieho výrobcu rybích a lahôdkových šalátov na Slovensku. Spoločnosť Ryba Žilina je zároveň významným distribútorom mrazeného a chladeného tovaru, rýb, mrazenej zeleniny, polotovarov či mäsových výrobkov. Sortiment rybích výrobkov predáva pod značkou PRETO Ryba Žilina, sortiment chladených šalátov a nátierok pod značkou PRETO a mrazené ryby, polievky a polotovary pod značkou Radoma. Od roku 2013 je spoločnosť Ryba Žilina, spol. s.r.o. členom skupiny PRETO, ktorá je jej majoritným vlastníkom. Spoločnosť vlastní certifikát riadenia kvality BRC Global Standard for Food Safety Issue 7.

Ryba Žilina

Hlavnou „hviezdou“ kampane je zákazníkmi mimoriadne dobre prijatá Treska Cottage Exklusiv, ktorá kombináciou zloženia a chuti nemá konkurenciu.


Radi skúšate v kuchyni nové recepty? Vyskúšajte túto špecialitu.


Producent najobľúbenejšej tresky na Slovensku prišiel s ďalšou novinkou, ktorou približuje túto tradičnú špecialitu k ešte širšiemu okruhu zákazníkov.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Riaditeľ Budvaru: Ľudia poznajú rozdiel. Poctivý ležiak chce čas
  2. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  3. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  4. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  5. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  6. Ako premeniť 50 € mesačne na desiatky tisíc – VELTY portfóliá
  7. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská
  8. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu?
  1. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  2. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  3. Riaditeľ Budvaru: Ľudia poznajú rozdiel. Poctivý ležiak chce čas
  4. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  5. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  6. Najlepšia odmena za vysvedčenie? Kniha
  7. V Kardiocentre v Šaci opäť unikátni
  8. Obnovná ťažba v Chotinke prebieha v súlade so zákonom
  1. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 11 336
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 10 115
  3. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 9 274
  4. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská 8 906
  5. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 7 621
  6. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu? 6 483
  7. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel 3 977
  8. V Kardiocentre v Šaci opäť unikátni 3 087
  1. Vladimír Krátky: Konsolidácia verejných financií ? Predvolebná kampaň ?
  2. Timotej Opálek: Green Day - Viedeň / Wiener Stadthalle
  3. Irena Šimuneková: Ostrá
  4. Branko Štefanatný: Dve veci treba z ľudí vykoreniť
  5. Ivan Čáni: Demokrati, Demokrati – spôsobujete riadnu nočnú moru tejto Ficobande.
  6. Adam Austera: Prečo sú palivá na čerpacích staniciach drahšie: Požiare v Kanade, rusko-ukrajinský konflikt a iránska vojenská eskalácia ovplyvňujú trh s ropou
  7. Martin Turčan: Ústava nie je Biblia
  8. Lucia Kleštincová: Spojili sa z troch krajín, aby oslávili 40 rokov Schengenu spoločným piknikom na mieste bývalej železnej opony
  1. Elena Antalová: Smutný a radostný odkaz pánovi Františkovi Mikloškovi 19 843
  2. Jozef Varga: Dokedy budú dôchodcov kupovať za 13.dôchodok ? ... aj naši mladí sa k tomu vyjadrite, vy ste naša budúcnosť. 13 802
  3. Ján Lopušek: List štyrom predsedom: Michal, Milan, Braňo a Jaro 12 092
  4. Rastislav Puchala: Ficina ďalej krája salámu 10 151
  5. Ivan Čáni: Súdruh Blaha sa v Bruseli na rozdiel od Moskvy asi neskutočne zle cíti. Držia ho tam ale tie „smradľavé“ bruselské prachy. 9 896
  6. Peter Franek: Výzva pre poslancov a voličov KDH. 7 905
  7. Jozef Foltýn: Djokovič ešte stále nič nepochopil 7 180
  8. Rado Surovka: Nie dôchodcovia, ale Ficovlády zruinovali Slovensko 6 931
  1. Radko Mačuha: Mám iba dve pohlavia: mužské a ženské.
  2. Marcel Rebro: Ukrajinský sniper: zabiť nepriateľa je bonus
  3. Jiří Ščobák: Smrt, kterou způsobí měňavka (améba) je tak vzácná, že se téměř není jak bránit. Snad jen naučit se dobře plavat
  4. Marian Nanias: Kto postaví novú atómku?
  5. Marcel Rebro: Kto si mädlí ruky: Fico moralizuje, Kaliňák podpisuje
  6. Radko Mačuha: Fico je Made in China
  7. Marian Nanias: “Fazuľky” jadrového paliva fungujú…
  8. Marcel Rebro: Ficova brána do Afganistanu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Vladimír Krátky: Konsolidácia verejných financií ? Predvolebná kampaň ?
  2. Timotej Opálek: Green Day - Viedeň / Wiener Stadthalle
  3. Irena Šimuneková: Ostrá
  4. Branko Štefanatný: Dve veci treba z ľudí vykoreniť
  5. Ivan Čáni: Demokrati, Demokrati – spôsobujete riadnu nočnú moru tejto Ficobande.
  6. Adam Austera: Prečo sú palivá na čerpacích staniciach drahšie: Požiare v Kanade, rusko-ukrajinský konflikt a iránska vojenská eskalácia ovplyvňujú trh s ropou
  7. Martin Turčan: Ústava nie je Biblia
  8. Lucia Kleštincová: Spojili sa z troch krajín, aby oslávili 40 rokov Schengenu spoločným piknikom na mieste bývalej železnej opony
  1. Elena Antalová: Smutný a radostný odkaz pánovi Františkovi Mikloškovi 19 843
  2. Jozef Varga: Dokedy budú dôchodcov kupovať za 13.dôchodok ? ... aj naši mladí sa k tomu vyjadrite, vy ste naša budúcnosť. 13 802
  3. Ján Lopušek: List štyrom predsedom: Michal, Milan, Braňo a Jaro 12 092
  4. Rastislav Puchala: Ficina ďalej krája salámu 10 151
  5. Ivan Čáni: Súdruh Blaha sa v Bruseli na rozdiel od Moskvy asi neskutočne zle cíti. Držia ho tam ale tie „smradľavé“ bruselské prachy. 9 896
  6. Peter Franek: Výzva pre poslancov a voličov KDH. 7 905
  7. Jozef Foltýn: Djokovič ešte stále nič nepochopil 7 180
  8. Rado Surovka: Nie dôchodcovia, ale Ficovlády zruinovali Slovensko 6 931
  1. Radko Mačuha: Mám iba dve pohlavia: mužské a ženské.
  2. Marcel Rebro: Ukrajinský sniper: zabiť nepriateľa je bonus
  3. Jiří Ščobák: Smrt, kterou způsobí měňavka (améba) je tak vzácná, že se téměř není jak bránit. Snad jen naučit se dobře plavat
  4. Marian Nanias: Kto postaví novú atómku?
  5. Marcel Rebro: Kto si mädlí ruky: Fico moralizuje, Kaliňák podpisuje
  6. Radko Mačuha: Fico je Made in China
  7. Marian Nanias: “Fazuľky” jadrového paliva fungujú…
  8. Marcel Rebro: Ficova brána do Afganistanu

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu