Štvrtok, 17. jún, 2021 | Meniny má AdolfKrížovkyKrížovky
KOMERČNÝ ČLÁNOK

Chuť žilinskej tresky nič nerozladí

Jeden z najväčších potravinárskych výrobcov – spoločnosť Ryba Žilina – uvádza jesennú vlnu svojej komunikácie.

(Zdroj: RYBA ŽILINA)

Jeden z najväčších potravinárskych výrobcov – spoločnosť Ryba Žilina – uvádza jesennú vlnu svojej komunikácie. Tá je zasadená do kontexu sychravého novembrového počasia, pričom jej ústredná myšlienka je jasná. Nech sú okolnosti akékoľvek, legendárna chuť žilinskej tresky dokáže dodať energiu a vylepšiť náladu v každom čase.

Aktuálna kampaň pokračuje v hlavnej komunikačnej línii „Žilinská je mňam“, na ktorej Ryba Žilina spolupracuje s kreatívnym štúdiom CUBE studio. Po ostatnej, letnej fáze kampane na tresku, spojenej s úspešnou súťažnou výzvou, prichádza najväčší výrobca rybích a lahôdkových šalátov s novým príbehom už typických rybiek. Ten sa odohráva v aktuálnom ročnom období, pre ktoré je charakteristická premenlivosť a nepriazeň počasia. V tomto kontexte ukrýva aj odkaz na situáciu, ktorou všetci prechádzame počas tohto špecifického roka.

Skryť Vypnúť reklamu
Načítavam video...

„Hoci je aktuálna situácia, obzvlášť u nás na severe Slovenska, neľahká, a našou prvoradou prioritou je starať sa o bezpečnosť našich kolegov a celej výroby, nezabúdame ani na komunikáciu smerom k zákazníkom. Pokračujeme v nej rovnakým, odľahčeným štýlom ako na jar. Veríme, že naša nadčasová treska sa hodí do každého počasia - pretože dokáže vďaka svojej chuti vždy brknúť na tú správnu strunu,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík a dodáva, že cieľom kampane je aj naďalej odkrývať atribúty kvality a stability chuti žilinskej tresky. Tie vyplývajú z kvality použitých surovín a modernizácie výrobných procesov, vďaka čomu obsahuje žilinská Treska Exklusiv až o 40 % nižší podiel prídavných látok oproti situácii spred 5 rokov.

Myšlienka je zákazníkom komunikovaná primárne online videospotom, bannerovou kampaňou a obsahom na sociálnych sieťach. Téma je spracovaná cez kreslené animácie zo života rybiek pod hladinou, ktoré sa vďaka predchádzajúcim fázam kampane pod taktovkou kreatívneho štúdia CUBE studio osvedčili a stali sa novým poznávacím prvkom žilinského producenta. Komunikačný mix dopĺňa printová inzercia a sponzoring v rádiu. Kampaň „Našu chuť nič nerozladí“ trvá do 10. decembra a jej online doménou je stránka www.podhladinou.sk.

Skryť Vypnúť reklamu

O spoločnosti Ryba Žilina

Ryba Žilina spol. s r.o. patrí medzi popredné slovenské spoločnosti pôsobiace v oblasti predaja potravín. Je materskou firmou spoločnosti PRETO Ryba s.r.o. - najväčšieho výrobcu rybích a lahôdkových šalátov na Slovensku. Spoločnosť Ryba Žilina je zároveň významným distribútorom mrazeného a chladeného tovaru, rýb, mrazenej zeleniny, polotovarov či mäsových výrobkov. Sortiment rybích výrobkov predáva pod značkou PRETO Ryba Žilina, sortiment chladených šalátov a nátierok pod značkou PRETO a mrazené ryby, polievky a polotovary pod značkou Radoma. Od roku 2013 je spoločnosť Ryba Žilina, spol. s.r.o. členom skupiny PRETO, ktorá je jej majoritným vlastníkom. Spoločnosť vlastní certifikát riadenia kvality BRC Global Standard for Food Safety Issue 7.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  2. Rady nad zlato: Naučte sa pripraviť dezerty ako z cukrárne
  3. Crème de la crème po slovensky
  4. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový?
  5. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  6. Po Slovensku na motorke
  7. Jablone prinesú ovocie v podobe komfortného bývania
  8. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom
  9. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni?
  10. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020?
  1. Crème de la crème po slovensky
  2. Rady nad zlato: Naučte sa pripraviť dezerty ako z cukrárne
  3. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový?
  4. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  5. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  6. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  7. Začíname prikrmovať: Ako vybrať detskú ovocnú výživu?
  8. Arónia: Spoznajte jej zázračné účinky na zdravie, chutné recepty
  9. Po Slovensku na motorke
  10. Brusnica – lahodná i účinná zároveň
  1. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni? 25 343
  2. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 14 060
  3. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi 12 983
  4. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020? 11 171
  5. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom 10 944
  6. Ako sa z nenásytných Bödörovcov stal symbol oligarchie 7 666
  7. Čo robiť v Tatrách, keď počasie pokazí plány? 7 093
  8. P. Lednický: Koronavírus tu už zostane, musíme si na to zvyknúť 6 935
  9. Po Slovensku na motorke 5 445
  10. Developer Slnečníc postaví bývanie pri lese. S bazénom aj fitkom 4 879
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Krytý bazén spustil sezónu 15. júna.


10 h

eTwinning predstavuje najväčšiu a najzaujímavejšiu vzdelávaciu komunitu učiteľov európskych škôl.


11 h

Nové rozdelenie okresov platí od 21. júna.


16 h

Pozrite si MY športujeme.


22 h

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

K príčine smrti sa vyjadria, až keď budú k dispozícii laboratórne výsledky. Predbežne to s očkovaním nesúvislo.


15. jún

Podobné prípady sa stali na viacerých miestach Slovenska.


18 h

Osoba na 15 metrov štvorcových už nie je limitom pre prevádzky v zelených a žltých okresoch.


TASR 14. jún

Zrazená osoba utrpela doposiaľ nezistené zranenia.


SITA 15. jún

Už ste čítali?