Chuť žilinskej tresky nič nerozladí

Jeden z najväčších potravinárskych výrobcov – spoločnosť Ryba Žilina – uvádza jesennú vlnu svojej komunikácie.

(Zdroj: RYBA ŽILINA)

Jeden z najväčších potravinárskych výrobcov – spoločnosť Ryba Žilina – uvádza jesennú vlnu svojej komunikácie. Tá je zasadená do kontexu sychravého novembrového počasia, pričom jej ústredná myšlienka je jasná. Nech sú okolnosti akékoľvek, legendárna chuť žilinskej tresky dokáže dodať energiu a vylepšiť náladu v každom čase.

Aktuálna kampaň pokračuje v hlavnej komunikačnej línii „Žilinská je mňam“, na ktorej Ryba Žilina spolupracuje s kreatívnym štúdiom CUBE studio. Po ostatnej, letnej fáze kampane na tresku, spojenej s úspešnou súťažnou výzvou, prichádza najväčší výrobca rybích a lahôdkových šalátov s novým príbehom už typických rybiek. Ten sa odohráva v aktuálnom ročnom období, pre ktoré je charakteristická premenlivosť a nepriazeň počasia. V tomto kontexte ukrýva aj odkaz na situáciu, ktorou všetci prechádzame počas tohto špecifického roka.

SkryťVypnúť reklamu
Načítavam video...
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Hoci je aktuálna situácia, obzvlášť u nás na severe Slovenska, neľahká, a našou prvoradou prioritou je starať sa o bezpečnosť našich kolegov a celej výroby, nezabúdame ani na komunikáciu smerom k zákazníkom. Pokračujeme v nej rovnakým, odľahčeným štýlom ako na jar. Veríme, že naša nadčasová treska sa hodí do každého počasia - pretože dokáže vďaka svojej chuti vždy brknúť na tú správnu strunu,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík a dodáva, že cieľom kampane je aj naďalej odkrývať atribúty kvality a stability chuti žilinskej tresky. Tie vyplývajú z kvality použitých surovín a modernizácie výrobných procesov, vďaka čomu obsahuje žilinská Treska Exklusiv až o 40 % nižší podiel prídavných látok oproti situácii spred 5 rokov.

Myšlienka je zákazníkom komunikovaná primárne online videospotom, bannerovou kampaňou a obsahom na sociálnych sieťach. Téma je spracovaná cez kreslené animácie zo života rybiek pod hladinou, ktoré sa vďaka predchádzajúcim fázam kampane pod taktovkou kreatívneho štúdia CUBE studio osvedčili a stali sa novým poznávacím prvkom žilinského producenta. Komunikačný mix dopĺňa printová inzercia a sponzoring v rádiu. Kampaň „Našu chuť nič nerozladí“ trvá do 10. decembra a jej online doménou je stránka www.podhladinou.sk.

SkryťVypnúť reklamu

O spoločnosti Ryba Žilina

Ryba Žilina spol. s r.o. patrí medzi popredné slovenské spoločnosti pôsobiace v oblasti predaja potravín. Je materskou firmou spoločnosti PRETO Ryba s.r.o. - najväčšieho výrobcu rybích a lahôdkových šalátov na Slovensku. Spoločnosť Ryba Žilina je zároveň významným distribútorom mrazeného a chladeného tovaru, rýb, mrazenej zeleniny, polotovarov či mäsových výrobkov. Sortiment rybích výrobkov predáva pod značkou PRETO Ryba Žilina, sortiment chladených šalátov a nátierok pod značkou PRETO a mrazené ryby, polievky a polotovary pod značkou Radoma. Od roku 2013 je spoločnosť Ryba Žilina, spol. s.r.o. členom skupiny PRETO, ktorá je jej majoritným vlastníkom. Spoločnosť vlastní certifikát riadenia kvality BRC Global Standard for Food Safety Issue 7.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  4. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  5. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  6. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  7. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  8. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  1. Skvelý sortiment za výnimočne nízke ceny nájdete v Pepco
  2. S nami máte prístup do všetkých záhrad
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  4. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  5. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  6. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  7. Emma Tekelyová a tvorenie na jarné dni a Veľkú noc
  8. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 13 380
  2. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 8 966
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 7 532
  4. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 6 703
  5. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 6 619
  6. Nevšedný ostrov. Ischia priťahuje pozornosť čoraz viac turistov 5 129
  7. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 566
  8. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 3 341
  1. Ivan Mlynár: Rýchlo pridajte Šutaj Eštokovi do soli jód, zdravotné následky pominú
  2. Radoslav Medzihradský: Dva týždne v raji, teda v Háji
  3. Štefan Šturdzík: Robo
  4. Júlia Piraňa Mikolášiková: O oživenej pamäti kajúcnika od sýkorovcov
  5. Ján Šeďo: "Nie si vhodný pre prácu s robotníckou triedou", vyhodili ho !
  6. Vladimír Krátky: Kelňa Lupták - verzia 2 ?
  7. Tupou Ceruzou: Mr. Business
  8. Adriana Karvaiová: Sedem dôvodov, prečo sa nestať muzikoterapeutom
  1. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 53 656
  2. Ján Šeďo: Stalo sa to včera na "urgente". 42 345
  3. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 26 167
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 21 130
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 11 008
  6. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom 10 322
  7. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 8 897
  8. Miroslav Ferkl: Atentátnik Fico s vedrom 5 823
  1. Tupou Ceruzou: Mr. Business
  2. Věra Tepličková: Romana nám odkazuje, že je stále úžasná
  3. Radko Mačuha: Po MDŽ SMER pozýva na zabíjačku.
  4. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente.
  5. Tupou Ceruzou: Spravodlivosť pre všetkých
  6. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  7. Radko Mačuha: Čo je zvrátenejšie, vracať na plátno, alebo posielať mládež na smrť ?
  8. Radko Mačuha: Premiér Fico v Amerike nevybavil nič.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Ivan Mlynár: Rýchlo pridajte Šutaj Eštokovi do soli jód, zdravotné následky pominú
  2. Radoslav Medzihradský: Dva týždne v raji, teda v Háji
  3. Štefan Šturdzík: Robo
  4. Júlia Piraňa Mikolášiková: O oživenej pamäti kajúcnika od sýkorovcov
  5. Ján Šeďo: "Nie si vhodný pre prácu s robotníckou triedou", vyhodili ho !
  6. Vladimír Krátky: Kelňa Lupták - verzia 2 ?
  7. Tupou Ceruzou: Mr. Business
  8. Adriana Karvaiová: Sedem dôvodov, prečo sa nestať muzikoterapeutom
  1. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 53 656
  2. Ján Šeďo: Stalo sa to včera na "urgente". 42 345
  3. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 26 167
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 21 130
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 11 008
  6. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom 10 322
  7. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 8 897
  8. Miroslav Ferkl: Atentátnik Fico s vedrom 5 823
  1. Tupou Ceruzou: Mr. Business
  2. Věra Tepličková: Romana nám odkazuje, že je stále úžasná
  3. Radko Mačuha: Po MDŽ SMER pozýva na zabíjačku.
  4. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente.
  5. Tupou Ceruzou: Spravodlivosť pre všetkých
  6. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  7. Radko Mačuha: Čo je zvrátenejšie, vracať na plátno, alebo posielať mládež na smrť ?
  8. Radko Mačuha: Premiér Fico v Amerike nevybavil nič.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu