Žilinská treska volá užívať si v lete Slovensko

V letnej súťaži Žilinskej tresky sa hrá o denné, týždenné aj hlavnú cenu.

Žilinská treska prichádza s letnou súťažou.Žilinská treska prichádza s letnou súťažou. (Zdroj: RYBA ŽILINA)

Najväčší výrobca legendárnej rybacej špeciality, Ryba Žilina, pripravil pre fanúšikov tresky novú letnú súťaž. Ten, kto si v období prázdnin vychutná akúkoľvek žilinskú tresku, hoci aj na netradičnom mieste, tento moment zachytí a svoju kreatívnu fotku pridá na súťažný web, je v hre o denné a týždenné výhry. Navyše, na záver je pripravená hlavná cena na doslova „najvyššej úrovni“. Všetky výhry sa priamo asociujú s prívlastkom „slovenské“ a užívaním si krás našej krajiny. Súťaž „Vystrč rožky!“ je súčasťou aktuálnej komunikácie s doménou www.podhladinou.sk, na ktorej Ryba Žilina spolupracuje s kreatívnym štúdiom CUBE studio.

SkryťVypnúť reklamu
Načítavam video...

Tohtoročné letné prázdniny sa budú niesť vo výraznejšej miere v znamení dovolenkovania doma na Slovensku. Ryba Žilina ako výrobca jednej z najtypickejších, čisto slovenských delikates, sa rozhodla spojiť konzumáciu tresky počas júla a augusta s hravou výzvou zasúťažiť si. Stačí sa pritom iba odfotiť pri vychutnávaní si akejkoľvek tresky značky PRETO Ryba Žilina a pridať fotku cez registračný formulár do spoločnej galérie letných momentiek, ktorá bola vytvorená na kampaňovej stránke výrobcu www.podhladinou.sk.

V období od 1. júla do 31. augusta vyžrebuje organizátor súťaže každý deň jedného výhercu, ktorý získa jeden zo 62 ruksakov slovenskej značky Ammyla. Spojitosť s lokálnou značkou ručne vyrábaných „spoločníkov“ na turistiku nie je náhodná.

SkryťVypnúť reklamu

„Našim verným zákazníkom chceme dať extra motiváciu k vychutnávaniu si tresky, a to špeciálne počas bezstarostných chvíľ strávených v rôznych kútoch našej krajiny. Pritom sme sa v rámci konceptu výhier rozhodli spojiť s čisto lokálnymi výrobcami a poskytovateľmi služieb cestovného ruchu na našom krásnom Slovensku,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík.

V tomto duchu sa okrem denných výhier hrá po každom z 9 súťažných týždňov aj o wellness pobyt na dve noci s polpenziou pre dve osoby v kúpeľoch Spa Aphrodite v Rajeckých Tepliciach. A na konci súťaže žilinská „zlatá rybka“ dopraje jednému šťastlivcovi legendárnu noc pre dve osoby priamo na Lomnickom štíte.

Letná súťaž je zákazníkom komunikovaná primárne kampaňovým videospotom a obsahom na sociálnych sieťach. POS nosičmi informácie o súťaži sú aj špeciálne letné viečka na obaloch najpredávanejšej Tresky Exklusiv. Komunikačný mix dopĺňa aj printová a OOH inzercia. Súťaž „Vystrč rožky!“ priamo nadväzuje na aktuálnu kampaň „Pod hladinou“, ktorú pripravila Ryba Žilina v novej spolupráci s kreatívnym štúdiom CUBE studio. Jej cieľom je zákazníkom otvorene komunikovať spôsob výroby žilinskej tresky a poukázať na jej kvalitu.

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Súťaže

Ilustračné foto.

Vybrali sme ideálnu jedenástku 22. kola regionálnych a oblastných súťaží.


Ilustračné foto.

O víťazstvo zabojujú pretekári z Poľska a zo Slovenska.


TASR
Ilustračné foto.

Vybrali sme ideálnu jedenástku 21. kola regionálnych a oblastných súťaží.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 6 953
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 6 494
  3. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 6 257
  4. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 117
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 233
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 807
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 621
  8. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 327
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu