Žilinská zlatá rybka rozdala svoje odmeny

Tisíce Slovákov a Sloveniek – fanúšikov legendárnej žilinskej tresky – skúšali počas uplynulých mesiacov šťastie vo veľkej zimnej súťaži. Tí najvytrvalejší sa už môžu tešiť z finančných výhier, ktoré im postupne Ryba Žilina rozdelila z pripraveného balíka 30-tisíc eur.

(Zdroj: RYBA ŽILINA)

Absolútnym víťazom súťaže „Kúp Tresku, pošli SMSku a vyhraj!“, ktorý si prilepšil až o 6 000 eur, sa stal Richard z Kostolian pod Tribečom.

O spolu 25 výhercoch, ktorí si v čase medzi 18. novembrom až 9. februárom zakúpili akúkoľvek tresku PRETO Ryba Žilina a dali o tom vedieť odoslaním súťažnej SMS, rozhodlo pravidelné žrebovanie. Dokopy 24 z nich získalo postupne za jednotlivé súťažné týždne priebežné výhry 1 000 eur. A k jednému milovníkovi tresky, ktorý vzišiel spomedzi úplne všetkých prijatých SMS, bola zlatá rybka od Ryba Žilina obzvlášť štedrá.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V piatok, 21. februára, odovzdali zástupcovia tohto výrobcu symbolický šek s odmenou vo výške až 6 000 eur Richardovi z Kostolian pod Tribečom. So šťastným držiteľom hlavnej výhry sa stretli v Nitre v novo-otvorenom TreskaBare na Novozámockej 102. Ten spolu so synovcom čakal, ako inak, za stolom a pri porcii žilinskej Tresky Exklusiv.

„Tresku zo Žiliny jednoducho milujem a nikdy by mi nenapadlo, že mi táto moja celoživotná gurmánska láska prinesie aj takúto skvelú výhru. Teším sa, že budem môcť tieto financie využiť za účelom, na aký sa mi práve veľmi zídu. Výhra od Ryba Žilina poputuje do práve prebiehajúcej domácej rekonštrukcie,“ povedal s radosťou sympatický Richard.

„Chceme sa poďakovať všetkým naším zákazníkom, ktorí sa celé mesiace s vervou a dôverou zapájali do tejto iniciatívy. Všetkým výhercom úprimne blahoželáme a prajeme im, aby si svoje výhry užili čo najlepšie podľa svojich chutí,“ zhodnotil generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík.

Ryba Žilina

Hlavnou „hviezdou“ kampane je zákazníkmi mimoriadne dobre prijatá Treska Cottage Exklusiv, ktorá kombináciou zloženia a chuti nemá konkurenciu.


Radi skúšate v kuchyni nové recepty? Vyskúšajte túto špecialitu.


Producent najobľúbenejšej tresky na Slovensku prišiel s ďalšou novinkou, ktorou približuje túto tradičnú špecialitu k ešte širšiemu okruhu zákazníkov.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 6 943
  2. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 6 414
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 6 396
  4. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 117
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 233
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 799
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 621
  8. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 291
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu