Žilinský koncept TreskaBar si razí cestu do celého Slovenska

Ryba Žilina má záujem spolupracovať na tomto koncepte s individuálnymi partnermi.

Spoločnosť Ryba Žilina chce rozširovať sieť TreskaBarov.Spoločnosť Ryba Žilina chce rozširovať sieť TreskaBarov. (Zdroj: RYBA ŽILINA)

Ryba Žilina vstúpila pred pár rokmi do nových vôd podnikania a popri potravinárskej výrobe a distribúcii začala rozvíjať aj vlastnú značku prevádzok rýchleho občerstvenia TreskaBar. Aktuálne tvorí túto sieť popri dvoch žilinských prevádzkach na mape Slovenska aj ďalších šesť moderne zariadených bufetov s kvalitným rybím a lahôdkovým sortimentom. Všetky nesú aj spoločnú vizuálnu identitu žilinskej zlatej rybky, ktorá sa spája s najpredávanejším produktom tresky na Slovensku. Kľúčom úspechu konceptu je obojstranné partnerstvo s lokálnymi prevádzkovateľmi, na ktoré sa chce líder tohto segmentu zamerať v roku 2020 ešte intenzívnejšie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Žilinský potravinársky producent tento rok napredoval vo viacerých oblastiach. Výrazne investoval do nových technológií a reorganizácie výroby, posilnil personálne obsadenie svojho kľúčového riadiaceho tímu, a venoval sa aj ďalším aktivitám na podporu značky. Jednou z nich je aj stratégia práce s konceptom TreskaBar, do ktorého Ryba Žilina zapája aj individuálnych partnerov. Práve o nej sme sa porozprávali s generálnym riaditeľom tejto spoločnosti Michalom Britvíkom.

Ako koncept TreskaBar funguje a čo vašim partnerom prináša?

"Spolupráca na koncepte TreskaBar je založená na vzájomnej zmluve, ktorú je možné v prenesenom význame chápať ako franšízu. V zásade ňou z našej strany umožňujeme partnerovi používať naše chránené znaky, ktoré zahŕňajú náš logotyp ako aj samotný názov TreskaBar v našom dizajne. Partner tak získava právo disponovať silou značky PRETO Ryba Žilina, ktorá dnes tvorí viac ako 70 % trhu s rybími a lahôdkovými produktami. Týmto vzťahom poskytujeme aj potrebné know-how a poradenstvo pri zariaďovaní a následnom udržiavaní chodu modernej prevádzky s občerstvením podľa najvyšších štandardov kvality. Pre našich B2B partnerov teda tento systém predstavuje šancu byť úspešní v gastro podnikaní s dobrou značkou a hotovým konceptom. A pre nás je to príležitosť ešte výraznejšie sa ako značka etablovať v oblasti, ktorá má v našej krajine dlhodobú tradíciu. V minulosti sa chodilo takmer v každom meste „do Ryby“. My chceme v tomto ako lídri segmentu spolu s partnermi pokračovať práve cez rozvíjanie značky TreskaBar."

Čo musia prevádzkovatelia, samotní majitelia lokálnych prevádzok, absolvovať preto, aby mohli s touto značkou pracovať?

"Ešte pred začiatkom spolupráce sa snažíme úvodnou analýzou posúdiť a nastaviť plánovanie nového TreskaBaru s ohľadom na budúcich zákazníkov, ktorých spokojnosť je pre nás na prvom mieste. Pri rokovaniach s partnerom, ktorý poskytuje daný priestor a plánuje v ňom investíciu, posudzujeme konkrétne parametre novej prevádzky, ako je jej lokalita, dostupnosť, možnosť parkovania v okolí a pod. Keď dôjde k pozitívnej dohode, pristúpime k uzatvoreniu spomínanej zmluvy."

Aké povinnosti z nej pre partnerov vyplývajú?

"Obchodný partner dáva vo vzťahu k nám súhlas primárne v troch oblastiach. Na vstupe uhradí licenciu za poskytnuté práva, ktorú my následne spätne preinvestujeme do prípravy danej prevádzky. Zmluvou sa ďalej zaväzuje odoberať iba produkty našej značky, ak máme ich kategórie v portfóliu, a predávať ich v takej kvalite, akú požadujeme. A v neposlednom rade mu zo zmluvy vyplýva povinnosť umožniť nám vykonávať kvalitatívne audity a poskytovať informácie o predaji a spätnej väzbe zákazníkov."

Spomenuli ste preinvestovanie ceny za licenciu v úvode. Čo to znamená?

"Z poskytnutých prostriedkov zabezpečíme pre partnera architekta, ktorý má skúsenosti nielen s naším dizajn manuálom, ale aj so samotnou logistikou gastro prevádzok, hygienickými predpismi a pod. Pripraví pre neho po vzájomných konzultáciách kompletný layout a dizajnový návrh priestorov. V tomto procese je vždy snahou rešpektovať konkrétny priestor a teda vyzdvihnúť vo finálnom návrhu to, čo je na danom mieste originálne a pekné. Architekt vyhotoví aj kompletné zadanie pre remeselníkov na výrobu našich prvkov grafickej identity. Ich výrobu taktiež uhradíme zo zaplatenej licencie. Ostatné náklady spojené s výstavbou resp. rekonštrukciou priestorov si hradí, samozrejme, samotný partner – v závislosti od ich veľkosti a investícií do zariadenia."

Keďže ide o vašu vlastnú značku a je vo vašom záujme s ňou pracovať, ako je to s marketingovou podporou prevádzkovateľa z vašej strany?

"Samozrejme, ako poskytovatelia licencie na značku chceme poskytovať pridanú hodnotu partnerom aj v tejto oblasti. Pri otvorení novej prevádzky realizujeme lokálnu B2C komunikáciu – cez regionálne médiá ako aj roadshow v danom meste, počas ktorej využívame náš pojazdný TreskaBar. Ide o špeciálne upravenú dodávku, ktorou prichádzame s našimi produktami priamo za zákazníkmi. Taktiež investujeme vlastné prostriedky do online komunikácie cez naše profily na sociálnych sieťach. Je v našom záujme hlásiť sa k tomuto konceptu a pracovať s ním v komunikácii smerom ku koncovým zákazníkom stále viac."

Ako prebieha následný, dlhodobý vzťah medzi vami a majiteľmi TreskaBaru?

"Náš partner sa po otvorení TreskaBaru stáva naším odberateľom so všetkými štandardnými náležitosťami. Podpíšeme s ním kúpno-predajnú zmluvu, dohodneme sa na cenníkoch, systéme flexibilných objednávok – približne 2 až 3 závozoch týždenne. Každý prevádzkovateľ má prideleného obchodného zástupcu Ryba Žilina, ktorý sa stará o jeho objednávky a dodávky tovaru. Navyše sa môže kedykoľvek obrátiť aj na nášho špecialistu predaja dedikovaného práve pre partnerstvá TreskaBar."

Do akej miery majú partneri voľnosť pri výbere sortimentu do svojho TreskaBaru?

"Sortiment každého TreskaBaru je zostavovaný podľa individuálnej dohody. Samozrejme, je na partneroch, ktoré z produktov v našom portfóliu budú odoberať. Prirodzeným poslaním TreskaBaru je ponúknuť možnosť posedieť si v modernom štýle pri tradičnom „desiatovom“ sortimente rybích a lahôdkových šalátov. Preto sú v každom TreskaBare základom čerstvo dovezené produkty priamo z našej výroby v Žiline a Častkovciach. Ak na to majú partneri kapacity a zariadenie, môžu do ponuky zahrnúť aj varené či vyprážané jedlá zo sortimentu našej značky Radoma. Snažíme sa vždy počúvať spätnú väzbu. Aj preto plánujeme rozširovať náš sortiment s tradičnými slovenskými polievkami, ktoré sú nenáročné na rýchlu tepelnú prípravu v TreskaBare a máme na ne dobré ohlasy od zákazníkov."

A naša otázka na záver - akým všetkým potenciálnym partnerom by ste odporučili informovať sa u vás o koncepte TreskaBar?

"Z našej skúsenosti dokáže koncept TreskaBar osloviť primárne individuálnych partnerov z rozličných oblastí, ktorí uvažujú o nových biznis plánoch a ťahá ich to do sektora rýchleho občerstvenia. Rokujeme aj s už skúsenými podnikateľmi, ktorí chcú rozšíriť svoje gastro portfólio a zaradiť do neho aj takúto originálnú prevádzku s tradičným slovenským sortimentom. Vieme byť súčinní už aj od úrovne developovania nových stavebných projektov, pri ktorých by majitelia uvažovali o zakomponovaní TreskaBaru ako ich súčasti. V neposlednom rade sú medzi našimi partnermi aj takí, ktorí hľadali cestu, ako osviežiť svoje existujúce prevádzky bufetového typu, a práve TreskaBar im ponúkol želaný „upgrade“."

Zoznam prevádzok TreskaBar:

  • TreskaBar Žilina, Športová 9 – vlastná „vlajková“ prevádzka Ryba Žilina
  • TreskaBar Žilina, Štrková 1097
  • TreskaBar Rajec, Námestie SNP 18 (dom služieb)
  • TreskaBar Bytča, S. Sakalovej 88
  • TreskaBar Považská Bystrica, M. R. Štefánika 171/24
  • TreskaBar Martin, Červenej Armády 12
  • TreskaBar Prešov, Jilemnického 1
  • TreskaBar Trenčín, Palackého 33

V najbližších týždňoch ešte do konca roka 2019 sa plánuje otvoriť aj prevádzka TreskaBar Nitra na Novozámockej ul. 102 v Nitre. A v štádiu prípravy sú aj ďalšie prevádzky, ktoré pribudnú v priebehu budúceho roka.

V prípade záujmu o spoluprácu na koncepte TreskaBar sa môžete obrátiť na marketingového špecialistu pre obchod z Ryba Žilina: Mgr. Lucia Kukanová, tel.: +421 905 791 626, e-mail: lucia.kukanova@rybaza.sk

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  3. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  4. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  5. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  6. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  8. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu
  1. Emma Tekelyová a tvorenie na jarné dni a Veľkú noc
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  4. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  5. Spoločnosti BILLA záleží na zdravých očiach detí
  6. BENU otvorila v Košiciach lekáreň aj v Auparku
  7. Jedinečný koncert EURYTHMICS v Bratislave
  8. LOVESTREAM Festival oznamuje prvú vlnu interpretov
  1. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 8 467
  2. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 6 356
  3. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 5 662
  4. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 5 065
  5. Nevšedný ostrov. Ischia priťahuje pozornosť čoraz viac turistov 5 041
  6. Ísť do kúpeľov je IN 4 795
  7. Za 2 dni si vybralo dovolenku viac než 2000 Slovákov 4 578
  8. Vypite bar s ministrom, teraz za polovičnú cenu 4 433
  1. Vladimír Krátky: Gde zobrali tých 1,67 ?
  2. Michal Porubän: Bravoooó, naša neschopná vláda ide ďalej vraždiť (naše chovy).
  3. Otilia Horrocks: Flexibilná Európa : Slovensko OUT
  4. Elena Antalová: Slovenské správy nepozerám, uľavuje sa mi
  5. Vladimír Bojničan: Ako náboženský dogmatizmus pripravil pôdu pre dnešný dezinformačný chaos
  6. Radko Mačuha: Čo je zvrátenejšie, vracať na plátno, alebo posielať mládež na smrť ?
  7. Vladimír Bojničan: Dieťa nie je majetok. Prečo musia byť jeho práva nadradené náboženskej slobode rodičov
  8. Jozef Javurek: Anamnéza, nielen Dunaj
  1. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 50 035
  2. Ján Šeďo: Stalo sa to včera na "urgente". 41 540
  3. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 23 433
  4. Janka Bittó Cigániková: Pán Fico, nemajte strach! My na vašu úroveň neklesneme 19 400
  5. Ján Valchár: Domáca sviňa za milión Eur a ako nesexovať päťkrát denne 7 916
  6. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom 7 466
  7. Ján Šeďo: Opozícia sa "pridáva aj nepridáva" k protestom, v zákulisí niečo "buble". 6 723
  8. Richard Vilkus: Keď vládnu burani, päťkári a Samuel Migaľ. 6 070
  1. Radko Mačuha: Čo je zvrátenejšie, vracať na plátno, alebo posielať mládež na smrť ?
  2. Radko Mačuha: Premiér Fico v Amerike nevybavil nič.
  3. Tupou Ceruzou: Doživotná renta
  4. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom
  5. Radko Mačuha: J&T postavte planetárium M.R. Štefánika.
  6. Radko Mačuha: Ficovi zdochla koza a preto Slovensku zdochne celé stádo.
  7. Tupou Ceruzou: Žandári
  8. Tupou Ceruzou: Mimoriadna situácia
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Plagát sa nachádza na autobusovej zastávke.


11 h

V meste zasadal krízový štáb.


29. mar

Pofinálové emócie priamu z ľadu nám ponúkli obidvaja tréneri, strelec víťazného gólu Andrej Siakeľ, manažér Jaroslav Markovič a emotívnu bodku za sezónou dala legenda slovenského hokeja René Jarolín.


29. mar

Rastislav Haroník býva vo vlastnom múzeu.


25. mar
  1. Vladimír Krátky: Gde zobrali tých 1,67 ?
  2. Michal Porubän: Bravoooó, naša neschopná vláda ide ďalej vraždiť (naše chovy).
  3. Otilia Horrocks: Flexibilná Európa : Slovensko OUT
  4. Elena Antalová: Slovenské správy nepozerám, uľavuje sa mi
  5. Vladimír Bojničan: Ako náboženský dogmatizmus pripravil pôdu pre dnešný dezinformačný chaos
  6. Radko Mačuha: Čo je zvrátenejšie, vracať na plátno, alebo posielať mládež na smrť ?
  7. Vladimír Bojničan: Dieťa nie je majetok. Prečo musia byť jeho práva nadradené náboženskej slobode rodičov
  8. Jozef Javurek: Anamnéza, nielen Dunaj
  1. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 50 035
  2. Ján Šeďo: Stalo sa to včera na "urgente". 41 540
  3. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 23 433
  4. Janka Bittó Cigániková: Pán Fico, nemajte strach! My na vašu úroveň neklesneme 19 400
  5. Ján Valchár: Domáca sviňa za milión Eur a ako nesexovať päťkrát denne 7 916
  6. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom 7 466
  7. Ján Šeďo: Opozícia sa "pridáva aj nepridáva" k protestom, v zákulisí niečo "buble". 6 723
  8. Richard Vilkus: Keď vládnu burani, päťkári a Samuel Migaľ. 6 070
  1. Radko Mačuha: Čo je zvrátenejšie, vracať na plátno, alebo posielať mládež na smrť ?
  2. Radko Mačuha: Premiér Fico v Amerike nevybavil nič.
  3. Tupou Ceruzou: Doživotná renta
  4. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom
  5. Radko Mačuha: J&T postavte planetárium M.R. Štefánika.
  6. Radko Mačuha: Ficovi zdochla koza a preto Slovensku zdochne celé stádo.
  7. Tupou Ceruzou: Žandári
  8. Tupou Ceruzou: Mimoriadna situácia

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu