Ryba Žilina zvyšuje chuť na tresku aj cez veľkú SMS súťaž

Kúp tresku, pošli esemesku a vyhraj!

Treska opäť prichádza s vianočnou súťažou.Treska opäť prichádza s vianočnou súťažou. (Zdroj: RYBA ŽILINA)

Zlatá rybka ako symbol najväčšieho výrobcu najznámejšej rybej špeciality na Slovensku prináša (nielen) pred Vianocami šancu vyhrať každý týždeň dvakrát 1 000 eur a zadovážiť si za to darčeky podľa svojho želania. Ryba Žilina spúšťa od 18. novembra súťaž, ktorou motivuje ku kúpe akejkoľvek tresky svojej značky. Spolu 25 šťastlivcom, ktorí odošlú súťažnú SMS a odložia si bloček, rozdá postupne až do februára finančné výhry v hodnote 30-tisíc eur.

Žilinský výrobca tresky sa po pol roku prihovára svojim verným zákazníkom novou komunikačnou iniciatívou. Práve spustenou súťažou ich motivuje k intenzívnejšiemu vychutnávaniu si obľúbenej rybej delikatesy aj extra možnosťou získať vďaka treske aj niečo väčšie, po čom túžia. Zároveň ňou predstavuje po prvýkrát v celoslovenskej kampani svoje kompletné portfólio produktov tresky, ktoré aktuálne rozšírila o dve novinky.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„U nás v Žiline je prvoradou hodnotou byť vo výrobe verní svojmu poslaniu. A tým je vyrábať legendárnu tresku, ako si ju pamätajú naši rodičia a zároveň v nej ponúkať konkurencieschopnú alternatívu na pultoch moderných potravín rýchleho občerstvenia. Preto má dnes naša treska vďaka investíciám do nových technológií a reorganizácie výroby až o 40 % menej prídavných látok v porovnaní s receptúrou spred 5 rokov,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík a dodáva: „Preferencie Slovákov pri výbere potravín sú však stále rôznorodejšie. Ako inovatívny líder v segmente chceme ponúkať alternatívy aj pre tých, ktorí si chcú tresku vychutnať inak. Preto sme tento rok uviedli dve úplne nové verzie, aké tu doteraz neboli. Touto kampaňou chceme Slovákom celú rozšírenú rodinu tresiek ukázať a zároveň ich motivovať, aby sa do našich špecialít púšťali ešte častejšie.“

Ako to funguje

Do súťaže „Kúp TRESKU, pošli SMSKU a vyhraj!“ sa zákazníci zapájajú na základe kúpy akejkoľvek tresky značky PRETO Ryba Žilina, a to akejkoľvek gramáže či nákupu v tégliku alebo cez pult v sieti TreskaBar. Popri štandardnej „Treske“ a najobľúbenejšej „Treske Exklusiv“ sa do hry dostali aj spomínané novinky – „Žilinská treska“ namiešaná pre milovníkov pikantnejších chutí a svieža „Perfish Treska s jogurtom“ obsahujúca pravý smotanový jogurt. Šanca na výhru sa vzťahuje aj na duo kombinácie tresky s lahôdkovými šalátmi.

Do žrebovania o výhry bude zaradený každý, kto pošle SMS v tvare TRESKA ZILINA na 707 v hodnote 1 euro. Súťaž trvá 12 týždňov a zo všetkých doručených SMS vždy od pondelka do nedele za v tomto istom čase zrealizované nákupy vyžrebuje Ryba Žilina dvoch zákazníkov, ktorí získajú po preukázaní sa odloženým bločkom za nákup finančnú výhru 1 000 eur. V prípade, že v danom týždni zakúpia viac produktov tresky a toto číslo doplnia do tvaru súťažnej SMS, sa šance na výhru výrazne zvyšujú. SMS, v ktorej zákazník uvedie väčší počet zakúpených tresiek, sa dostáva do žrebovania rádovo až desaťnásobkom daného počtu. Maximálne množstvo uznaných produktov tresky na jednom bločku je pritom 10. Okrem dokopy 24 výhercov, ktorí budú známi postupne v týždenných súťažných cykloch, vzíde na konci súťaže spomedzi všetkých zaslaných SMS jeden zákazník, ktorý si prilepší sumou až 6 000 eur. Preto sa oplatí odkladať si bločky až do konca. Súťaž trvá od 18. novembra do 9. februára 2020.

Komunikačné nosiče

Na súťaž upozorňujú na niektorých verziách výrobkov tresky aj limitované viečka a kampaň bude výrazne podporená doplnkovou POS komunikáciou. S výzvou skúsiť svoje šťastie za nákup akejkoľvek tresky zo Žiliny sa budú zákazníci stretávať aj v printovej inzercii, na sociálnych sieťach a tiež v partnerskom rádiu Expres. Z OOH nosičov bude kampaň doplnená aj o vizuály v MHD vo vybraných mestách.

Súťaže

Súvisiace témy: Ryba Žilina
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  3. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  5. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  6. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  7. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  8. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  1. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  2. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  3. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  4. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  5. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  6. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  7. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  8. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 11 742
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 471
  3. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 916
  4. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 4 650
  5. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 537
  6. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 2 246
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 2 136
  8. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 2 070
  1. Elena Antalová: T.č. majú nielen šancu prejaviť sa konzervatívni liberáli
  2. Tomas Hlavaty: Zastavme ich, bratia, ved sa ony stratia...
  3. Ján Škerko: Slovenský Cirkus Humberto
  4. Pavel Baláž: V Bologni si vykrútite krky - pohľadom na vysoké veže
  5. Věra Tepličková: Minulý týždeň bradavky, dnes brucho a triesla... postup je celkom jasný
  6. Martin Fronk: Ako sa kedysi mrazničky stavali z kameňov, alebo...
  7. Štefan Šturdzík: Kréta je krásny kvet stredomoria.
  8. Ján Komrska: Mulhacén, Španielsko
  1. Ivan Čáni: 9. máj 2025 – najhanebneší deň v dejinách Slovenska. 30 959
  2. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať? 19 659
  3. Teodor Pasternák: NAY už nie je „naj“ 13 613
  4. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 11 879
  5. Miroslav Galovič: Marečku, mohol si ostať legendou... (Mikroblog No 20) 7 944
  6. Ján Chomík: Tyran, ktorý nemá páru 7 754
  7. Matúš Paculík: Podvodníci na Bazoši majú nový trik, zneužívajú pri tom Alzu 6 294
  8. Radko Mačuha: Hanba, uniklo ďalšie video Šimečkovej ženy. 5 824
  1. Věra Tepličková: Minulý týždeň bradavky, dnes brucho a triesla... postup je celkom jasný
  2. Radko Mačuha: Rozostavali sme Slovensko, hrdo vyhlasuje premiér Fico.
  3. Marcel Rebro: Naozaj prišla sloboda z východu? Prečo sme potom utekali na západ, pán Fico?
  4. Věra Tepličková: Možno príde aj kúzelník...
  5. Tupou Ceruzou: Toaleťák
  6. Monika Nagyova: Ako z Netflixu. Preskakoval mŕtvoly a bežal na skúšku do školy
  7. Věra Tepličková: Cesta slovenského Sizyfa do Moskvy alebo Nie je pre cholerika nič horšie, ako nemať možnosť ísť vyššie
  8. Roman Kebísek: Oslobodzujúci efekt Gauguinovej „lekcie maľovania“ na veko drevenej krabice
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Keď sa povie skákací hrad, väčšina z nás si spomenie na detský smiech, nekonečné vyskakovanie a farebný svet radosti.


V Tatrách vďaka Lidlu rastie už takmer 2 300 000 nových stromov.


Mário Majerčík sa v španielskej Santa Susanne stal dvojnásobným majstrom Európy.

Mário Majerčík sa stal dvojnásobným majstrom Európy.


1

Už je to niekoľko mesiacov odkedy začalo parkovisko pri OC Dubeň postupne meniť svoj vzhľad.


  1. Elena Antalová: T.č. majú nielen šancu prejaviť sa konzervatívni liberáli
  2. Tomas Hlavaty: Zastavme ich, bratia, ved sa ony stratia...
  3. Ján Škerko: Slovenský Cirkus Humberto
  4. Pavel Baláž: V Bologni si vykrútite krky - pohľadom na vysoké veže
  5. Věra Tepličková: Minulý týždeň bradavky, dnes brucho a triesla... postup je celkom jasný
  6. Martin Fronk: Ako sa kedysi mrazničky stavali z kameňov, alebo...
  7. Štefan Šturdzík: Kréta je krásny kvet stredomoria.
  8. Ján Komrska: Mulhacén, Španielsko
  1. Ivan Čáni: 9. máj 2025 – najhanebneší deň v dejinách Slovenska. 30 959
  2. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať? 19 659
  3. Teodor Pasternák: NAY už nie je „naj“ 13 613
  4. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 11 879
  5. Miroslav Galovič: Marečku, mohol si ostať legendou... (Mikroblog No 20) 7 944
  6. Ján Chomík: Tyran, ktorý nemá páru 7 754
  7. Matúš Paculík: Podvodníci na Bazoši majú nový trik, zneužívajú pri tom Alzu 6 294
  8. Radko Mačuha: Hanba, uniklo ďalšie video Šimečkovej ženy. 5 824
  1. Věra Tepličková: Minulý týždeň bradavky, dnes brucho a triesla... postup je celkom jasný
  2. Radko Mačuha: Rozostavali sme Slovensko, hrdo vyhlasuje premiér Fico.
  3. Marcel Rebro: Naozaj prišla sloboda z východu? Prečo sme potom utekali na západ, pán Fico?
  4. Věra Tepličková: Možno príde aj kúzelník...
  5. Tupou Ceruzou: Toaleťák
  6. Monika Nagyova: Ako z Netflixu. Preskakoval mŕtvoly a bežal na skúšku do školy
  7. Věra Tepličková: Cesta slovenského Sizyfa do Moskvy alebo Nie je pre cholerika nič horšie, ako nemať možnosť ísť vyššie
  8. Roman Kebísek: Oslobodzujúci efekt Gauguinovej „lekcie maľovania“ na veko drevenej krabice

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu