Najväčšou motiváciou Auto Becchi je spokojnosť klientov

O vzniku, budovaní, rozvoji a stratégii firmy Auto Becchi Žilina sme sa rozprávali s majiteľmi Petrom Belinským a Branislavom Jakubovom.

Desaťročie je hodnotiacim míľnikom v živote firmy. Aké boli začiatky pri budovaní značky Auto Becchi? Etablovali ste sa nielen v Žiline, ale aj širšie na trhu v predaji a servise automobilov.

V prvom rade by sme sa touto cestou radi poďakovali v mene spoločnosti Auto Becchi všetkým klientom, ktorí nám prejavili dôveru počas týchto 10 rokov a kúpili si u nás nové či jazdené vozidlo alebo využívali naše služby na servise. Počas tohto obdobia sme totiž predali viac ako 3500 vozidiel a služby servisu využilo takmer 30 000 zákazníckych vozidiel. Začiatky neboli jednoduché, no naša filozofia zamerania sa v prvom rade na potreby klientov a vysokú kvalitu poskytovaných služieb v oblasti servisu aj predaja vozidiel nám začala hneď od začiatku prinášať svoje ovocie a zákazníci sa k nám začali vracať s radosťou a dôverou.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným MYregiony.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom CA5EM na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 6 946
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 6 423
  3. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 6 365
  4. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 117
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 233
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 800
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 621
  8. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 297
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu