Ryba Žilina odmeňuje milovníkov tresky v predvianočnej súťaži

Typický symbol značky PRETO Ryba Žilina, zlatá rybka, prichádza doplnený o prvok vianočnej čiapky.

V hre sú nielen originálne ponožky, ale aj živý vianočný stromček či auto Kia Ceed.V hre sú nielen originálne ponožky, ale aj živý vianočný stromček či auto Kia Ceed. (Zdroj: RYBA ŽILINA)

Najväčší výrobca tresky v majonéze spríjemňuje zákazníkom nákup tejto typicky slovenskej špeciality. Prostredníctvom novej súťaže dáva šancu hrať s unikátnym kódom na produkte o takmer 1 500 cien, ktoré majú asociáciu s vianočnými darčekmi. V súťaži s názvom „Legendárne Vianoce“ Ryba Žilina žrebuje každý deň 48 majiteľov originálnych ponožiek a jedného zákazníka, ktorému doručí pred sviatkami živý vianočný stromček. Na záver čaká na jedného šťastlivca v Žiline vyrobená Kia Ceed, ktorú dostane na zapožičanie počas celého ďalšieho rok. Súťaž začína 12. novembra a potrvá do 12. decembra.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Prečítajte si tiež: Navštívili sme výrobu žilinskej tresky Čítajte 

Priaznivci žilinskej „modrej“ Tresky v majonéze a „červenej“ Tresky v majonéze Exklusiv nájdu odteraz 140-gramové balenia tohto rybieho šalátu na pultoch potravín so špeciálnym súťažným viečkom. Typický symbol značky PRETO Ryba Žilina - zlatá rybka – prichádza doplnený o prvok vianočnej čiapky a spolu s touto zmenou obsahuje každá treska tejto gramáže aj unikátny súťažný kód. Stačí, aby ho zákazník zadal do súťažného formuláru na stránke www.rybazilina.sk a ďalší deň počkal na žrebovanie.

Podľa toho, či zákazníci uvedú kód z „modrej“ alebo „červenej“ tresky, sú každý deň v hre o modré alebo červené treska ponožky slovenskej značky FunnySOX s motívom vytvoreným špeciálne pre túto súťaž. Ryba Žilina vyžrebuje každý deň 24 párov jednej a 24 párov druhej farby, ktoré prídu výhercom zabalené originálne - v tradičnom tégliku tresky. Okrem toho bude každý deň vyžrebovaný aj jeden výherca živej jedličky, ktorá mu bude dovezená priamo domov v týždni po skončení súťaže od žilinského prevádzkovateľa portálu www.zivevianocnestromceky.sk. Na výhercov čaká 1 440 párov ponožiek a 30 vianočných stromčekov.

„Preferencie našich zákazníkov, podľa ktorých si vyberajú buď našu štandardnú Tresku v majonéze alebo prémiovú Tresku Exklusiv, budú zohľadnené aj pri žrebovaní výhercu hlavnej ceny. Spomedzi všetkých zapojených spotrebiteľov vyžrebujeme po skončení súťaže jedného zákazníka, ktorý dostane na rok do bezstarostnej zápožičky buď modrý alebo červený model značky Kia Ceed. Tento model sme si nezvolili náhodne, keďže jeho výroba má svoju základňu v Žiline, rovnako ako naša legendárna rybia špecialita s už takmer 65-ročnou tradíciou,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík a zároveň dodáva, že pri zostavení portfólia všetkých výhier v súťaži prihliadali práve na ich slovenský pôvod a vianočný charakter.

Súťaž „Legendárne Vianoce“ bude komunikovaná do 12. decembra v rámci nosičov POS komunikácie (letáky, plagáty, woblery) vrátane sprievodných ochutnávok tresky v sieťach COOP Jednota, BILLA Slovensko a tiež v menších predajniach potravín. Mediálny mix zahŕňa aj inzerciu v rádiách, printových médiách a OOH nosičoch v rámci MHD. V rámci online priestoru plánuje Ryba Žilina šíriť výzvu aj cez sociálne médiá. Doména súťaže je na korporátnej stránke www.rybazilina.sk, kde sú uvedené jej kompletné pravidlá.

Ryba Žilina

Hlavnou „hviezdou“ kampane je zákazníkmi mimoriadne dobre prijatá Treska Cottage Exklusiv, ktorá kombináciou zloženia a chuti nemá konkurenciu.


Radi skúšate v kuchyni nové recepty? Vyskúšajte túto špecialitu.


Producent najobľúbenejšej tresky na Slovensku prišiel s ďalšou novinkou, ktorou približuje túto tradičnú špecialitu k ešte širšiemu okruhu zákazníkov.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 008
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 6 973
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 124
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 5 437
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 235
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 837
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 624
  8. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 476
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu