Legenda je zo Žiliny - zdôrazňuje najväčší výrobca tresky

Žilinský závod, kde sa mesačne vyrobí viac ako 250 ton tresky v majonéze, je najdlhšie nepretržite fungujúcim podnikom na spracovanie rýb na Slovensku.

Populárna Treska mierne vynovila svoj vzhľad.Populárna Treska mierne vynovila svoj vzhľad. (Zdroj: RYBA ŽILINA)

Spoločnosť Ryba Žilina, najväčší výrobca tresky v majonéze, pokračuje v komunikácii svojho vlajkového produktu, ktorý právom pasuje za legendu slovenskej gastronómie. V jesennej vlne tohtoročnej kampane, ktorú realizuje v spolupráci s brandingovou agentúrou Generations, má za cieľ ešte silnejšie zdôrazniť, že domovom tejto tradičnej špeciality je Žilina.

Žilinský závod, kde sa mesačne vyrobí viac ako 250 ton tresky v majonéze, je najdlhšie nepretržite fungujúcim podnikom na spracovanie rýb na Slovensku. V prevádzke je od roku 1924, pričom produkcia tresky v majonéze tu má svoju tradíciu už 64 rokov. „ Uvedomujeme si historické dedičstvo, ktorým naša spoločnosť disponuje. Len málo potravinárskych výrobcov sa môže pochváliť tak silno národným produktom, ktorý miluje deväť z desiatich Slovákov. Tento rok si dávame za cieľ prihovárať sa naprieč generáciami slovenských spotrebiteľov jednoduchým, ale o to jasnejším posolstvom, s ktorým sa dokážu stotožniť. Treska v majonéze, ktorá pochádza zo Žiliny, je skrátka legenda. A my sa snažíme robiť maximum preto, aby si tento výrobok uchovával svoju kvalitu a chuť a mal svoje miesto v slovenských chladničkách aj o ďalšie desaťročia,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina Michal Britvík a dodáva, že spoločnosť kampaňou sleduje posilňovanie svojej pozície najväčšieho výrobcu tresky v majonéze a tým chce podporovať predaj aj širšieho portfólia produktov značky PRETO Ryba Žilina.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jesenná vlna kampane „Legenda je zo Žiliny“ prichádza v čase, kedy výrobca zároveň mierne redizajnuje balenie vlajkového produktu Treska Exklusiv. Ešte výraznejšie červenší obal je súčasťou kontinuálnej firemnej stratégie v súvislosti s farebným kódovaním svojich produktov prémiovej aj štandardnej tresky.

"V kľúčovom vizuáli jesennej vlny kampane sme sa zamerali na jednoduchosť. Vynovený obal a jasný headline Legenda je zo Žiliny, ktorý robí produkt nezameniteľným. Pridali sme aj detail odliepajúceho sa rohu, v ktorom vidíme odhaľujúce sa logo firmy. Odliepajúci sa roh je zároveň metaforou na otvorenie vynoveného téglika tresky," povedal Jakub Zeman, Senior brand consultant brandingovej agentúry Generations, ktorá kampaň pre Ryba Žilina vytvorila.

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň „Legenda je zo Žiliny“ trvá od začiatku septembra do obdobia Vianoc. Prezentovaná je printovou inzerciou, POS aj OOH komunikáciou. Významnú časť media mixu zohrávajú sociálne médiá Facebook a Instagram, kde je treska spájaná so slovnými hračkami, napr. ako „Fishanda zo Žiliny, ktorú všetci mealujú.“ Súčasťou komunikácie je aj koncept promotion „Legendárne raňajky s Fun rádiom“. V týždni od 17. do 21. septembra Ryba Žilina odmení postupne 3 poslucháčov Fun rádia, ktorým doručí balík tresky priamo do kancelárie. Postará sa tak o raňajky pre celé tímy kolegov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Začínal s jednou Feliciou, dnes vozí manažérov z celého sveta
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  2. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  3. Na Marka oharka do jarka
  4. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  8. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 18 814
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 925
  3. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 9 257
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 364
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 3 765
  6. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 3 046
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 2 660
  8. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 505
  1. Pavel Baláž: Parma nie je len mestom syra a šunky
  2. Ján Šeďo: Odznelo : "Apko, však tam roztrhalo 9 detí"! "No a čo, veď...."
  3. Vladimír Bojničan: Biblické zázraky ako nepreukázané tvrdenia a forma dezinformácie
  4. Jozef Černek: Môj partner nemá telo. Nemá tvár. A predsa napísal so mnou muzikál.
  5. Imunoblog: Zdravé črevo – základ silnej imunity
  6. Peter Greša: Sväté svetlo: stretnutie s chasidmi pri hrobe „zázračného rabína“
  7. Andrea Školudová: NOŽE v kuchyni a Feng Shui
  8. Janka Bittó Cigániková: Transakčnú daň musel nadizajnovať „totálny génius“
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 741
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 317
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 73 577
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 666
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 17 323
  6. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 11 802
  7. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 732
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 533
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Pavel Baláž: Parma nie je len mestom syra a šunky
  2. Ján Šeďo: Odznelo : "Apko, však tam roztrhalo 9 detí"! "No a čo, veď...."
  3. Vladimír Bojničan: Biblické zázraky ako nepreukázané tvrdenia a forma dezinformácie
  4. Jozef Černek: Môj partner nemá telo. Nemá tvár. A predsa napísal so mnou muzikál.
  5. Imunoblog: Zdravé črevo – základ silnej imunity
  6. Peter Greša: Sväté svetlo: stretnutie s chasidmi pri hrobe „zázračného rabína“
  7. Andrea Školudová: NOŽE v kuchyni a Feng Shui
  8. Janka Bittó Cigániková: Transakčnú daň musel nadizajnovať „totálny génius“
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 741
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 317
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 73 577
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 666
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 17 323
  6. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 11 802
  7. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 732
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 533
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu