Legenda je zo Žiliny - zdôrazňuje najväčší výrobca tresky

Žilinský závod, kde sa mesačne vyrobí viac ako 250 ton tresky v majonéze, je najdlhšie nepretržite fungujúcim podnikom na spracovanie rýb na Slovensku.

Populárna Treska mierne vynovila svoj vzhľad.Populárna Treska mierne vynovila svoj vzhľad. (Zdroj: RYBA ŽILINA)

Spoločnosť Ryba Žilina, najväčší výrobca tresky v majonéze, pokračuje v komunikácii svojho vlajkového produktu, ktorý právom pasuje za legendu slovenskej gastronómie. V jesennej vlne tohtoročnej kampane, ktorú realizuje v spolupráci s brandingovou agentúrou Generations, má za cieľ ešte silnejšie zdôrazniť, že domovom tejto tradičnej špeciality je Žilina.

Žilinský závod, kde sa mesačne vyrobí viac ako 250 ton tresky v majonéze, je najdlhšie nepretržite fungujúcim podnikom na spracovanie rýb na Slovensku. V prevádzke je od roku 1924, pričom produkcia tresky v majonéze tu má svoju tradíciu už 64 rokov. „ Uvedomujeme si historické dedičstvo, ktorým naša spoločnosť disponuje. Len málo potravinárskych výrobcov sa môže pochváliť tak silno národným produktom, ktorý miluje deväť z desiatich Slovákov. Tento rok si dávame za cieľ prihovárať sa naprieč generáciami slovenských spotrebiteľov jednoduchým, ale o to jasnejším posolstvom, s ktorým sa dokážu stotožniť. Treska v majonéze, ktorá pochádza zo Žiliny, je skrátka legenda. A my sa snažíme robiť maximum preto, aby si tento výrobok uchovával svoju kvalitu a chuť a mal svoje miesto v slovenských chladničkách aj o ďalšie desaťročia,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina Michal Britvík a dodáva, že spoločnosť kampaňou sleduje posilňovanie svojej pozície najväčšieho výrobcu tresky v majonéze a tým chce podporovať predaj aj širšieho portfólia produktov značky PRETO Ryba Žilina.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jesenná vlna kampane „Legenda je zo Žiliny“ prichádza v čase, kedy výrobca zároveň mierne redizajnuje balenie vlajkového produktu Treska Exklusiv. Ešte výraznejšie červenší obal je súčasťou kontinuálnej firemnej stratégie v súvislosti s farebným kódovaním svojich produktov prémiovej aj štandardnej tresky.

"V kľúčovom vizuáli jesennej vlny kampane sme sa zamerali na jednoduchosť. Vynovený obal a jasný headline Legenda je zo Žiliny, ktorý robí produkt nezameniteľným. Pridali sme aj detail odliepajúceho sa rohu, v ktorom vidíme odhaľujúce sa logo firmy. Odliepajúci sa roh je zároveň metaforou na otvorenie vynoveného téglika tresky," povedal Jakub Zeman, Senior brand consultant brandingovej agentúry Generations, ktorá kampaň pre Ryba Žilina vytvorila.

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň „Legenda je zo Žiliny“ trvá od začiatku septembra do obdobia Vianoc. Prezentovaná je printovou inzerciou, POS aj OOH komunikáciou. Významnú časť media mixu zohrávajú sociálne médiá Facebook a Instagram, kde je treska spájaná so slovnými hračkami, napr. ako „Fishanda zo Žiliny, ktorú všetci mealujú.“ Súčasťou komunikácie je aj koncept promotion „Legendárne raňajky s Fun rádiom“. V týždni od 17. do 21. septembra Ryba Žilina odmení postupne 3 poslucháčov Fun rádia, ktorým doručí balík tresky priamo do kancelárie. Postará sa tak o raňajky pre celé tímy kolegov.

Ryba Žilina

Hlavnou „hviezdou“ kampane je zákazníkmi mimoriadne dobre prijatá Treska Cottage Exklusiv, ktorá kombináciou zloženia a chuti nemá konkurenciu.


Radi skúšate v kuchyni nové recepty? Vyskúšajte túto špecialitu.


Producent najobľúbenejšej tresky na Slovensku prišiel s ďalšou novinkou, ktorou približuje túto tradičnú špecialitu k ešte širšiemu okruhu zákazníkov.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Čo bude toto leto in?
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  3. Čo bude toto leto in?
  4. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  5. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  6. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 331
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 898
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 431
  4. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 4 063
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 4 027
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 327
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 683
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 365
  1. Milan Srnka: Virtuálna ceruzka: Konsolidácia a doba kešu
  2. Irena Šimuneková: Čriepky z Anglicka - Old Basing
  3. Vladimír Krátky: Nomen omen, alebo dokedy bude v zdravotníctve cirkus ?
  4. František Kukura: Prekladač politických fráz do ľudskej reči časť 4.
  5. Anna Miľanová: Ľudia, myslím, často málokto rozozná čo je naozaj objav, senzácia. Lebo to neviete bez kriku, hádok...
  6. Lukáš Čelinák: Ekonomické dôsledky zbrojenia: Stimul bez pokroku
  7. Jozef Varga: Bi FicoSMER....
  8. Tomáš Vodvářka: Návštěva (povídka na neděli)
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 338
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 375
  3. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 8 290
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 8 024
  5. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 095
  6. Vladimír Čuchran: Správanie sa pri nákupoch. Až sa nabudúce v obchode zahľadíte na "krtkovanie" v potravinách. Možno návod, chvíľa na zamyslenie. Dôchodca v obchode. 5 831
  7. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 812
  8. Vladimír Bojničan: Z výkalov bič neupletieš – ani keby opozícia zrovna začala znášať zlaté vajíčka 5 567
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Milan Srnka: Virtuálna ceruzka: Konsolidácia a doba kešu
  2. Irena Šimuneková: Čriepky z Anglicka - Old Basing
  3. Vladimír Krátky: Nomen omen, alebo dokedy bude v zdravotníctve cirkus ?
  4. František Kukura: Prekladač politických fráz do ľudskej reči časť 4.
  5. Anna Miľanová: Ľudia, myslím, často málokto rozozná čo je naozaj objav, senzácia. Lebo to neviete bez kriku, hádok...
  6. Lukáš Čelinák: Ekonomické dôsledky zbrojenia: Stimul bez pokroku
  7. Jozef Varga: Bi FicoSMER....
  8. Tomáš Vodvářka: Návštěva (povídka na neděli)
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 338
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 375
  3. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 8 290
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 8 024
  5. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 095
  6. Vladimír Čuchran: Správanie sa pri nákupoch. Až sa nabudúce v obchode zahľadíte na "krtkovanie" v potravinách. Možno návod, chvíľa na zamyslenie. Dôchodca v obchode. 5 831
  7. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 812
  8. Vladimír Bojničan: Z výkalov bič neupletieš – ani keby opozícia zrovna začala znášať zlaté vajíčka 5 567
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu