Sobota, 19. jún, 2021 | Meniny má AlfrédKrížovkyKrížovky
KOMERČNÝ ČLÁNOK

Legenda je zo Žiliny - zdôrazňuje najväčší výrobca tresky

Žilinský závod, kde sa mesačne vyrobí viac ako 250 ton tresky v majonéze, je najdlhšie nepretržite fungujúcim podnikom na spracovanie rýb na Slovensku.

Populárna Treska mierne vynovila svoj vzhľad.Populárna Treska mierne vynovila svoj vzhľad. (Zdroj: RYBA ŽILINA)

Spoločnosť Ryba Žilina, najväčší výrobca tresky v majonéze, pokračuje v komunikácii svojho vlajkového produktu, ktorý právom pasuje za legendu slovenskej gastronómie. V jesennej vlne tohtoročnej kampane, ktorú realizuje v spolupráci s brandingovou agentúrou Generations, má za cieľ ešte silnejšie zdôrazniť, že domovom tejto tradičnej špeciality je Žilina.

Žilinský závod, kde sa mesačne vyrobí viac ako 250 ton tresky v majonéze, je najdlhšie nepretržite fungujúcim podnikom na spracovanie rýb na Slovensku. V prevádzke je od roku 1924, pričom produkcia tresky v majonéze tu má svoju tradíciu už 64 rokov. „ Uvedomujeme si historické dedičstvo, ktorým naša spoločnosť disponuje. Len málo potravinárskych výrobcov sa môže pochváliť tak silno národným produktom, ktorý miluje deväť z desiatich Slovákov. Tento rok si dávame za cieľ prihovárať sa naprieč generáciami slovenských spotrebiteľov jednoduchým, ale o to jasnejším posolstvom, s ktorým sa dokážu stotožniť. Treska v majonéze, ktorá pochádza zo Žiliny, je skrátka legenda. A my sa snažíme robiť maximum preto, aby si tento výrobok uchovával svoju kvalitu a chuť a mal svoje miesto v slovenských chladničkách aj o ďalšie desaťročia,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina Michal Britvík a dodáva, že spoločnosť kampaňou sleduje posilňovanie svojej pozície najväčšieho výrobcu tresky v majonéze a tým chce podporovať predaj aj širšieho portfólia produktov značky PRETO Ryba Žilina.

Skryť Vypnúť reklamu

Jesenná vlna kampane „Legenda je zo Žiliny“ prichádza v čase, kedy výrobca zároveň mierne redizajnuje balenie vlajkového produktu Treska Exklusiv. Ešte výraznejšie červenší obal je súčasťou kontinuálnej firemnej stratégie v súvislosti s farebným kódovaním svojich produktov prémiovej aj štandardnej tresky.

"V kľúčovom vizuáli jesennej vlny kampane sme sa zamerali na jednoduchosť. Vynovený obal a jasný headline Legenda je zo Žiliny, ktorý robí produkt nezameniteľným. Pridali sme aj detail odliepajúceho sa rohu, v ktorom vidíme odhaľujúce sa logo firmy. Odliepajúci sa roh je zároveň metaforou na otvorenie vynoveného téglika tresky," povedal Jakub Zeman, Senior brand consultant brandingovej agentúry Generations, ktorá kampaň pre Ryba Žilina vytvorila.

Skryť Vypnúť reklamu

Kampaň „Legenda je zo Žiliny“ trvá od začiatku septembra do obdobia Vianoc. Prezentovaná je printovou inzerciou, POS aj OOH komunikáciou. Významnú časť media mixu zohrávajú sociálne médiá Facebook a Instagram, kde je treska spájaná so slovnými hračkami, napr. ako „Fishanda zo Žiliny, ktorú všetci mealujú.“ Súčasťou komunikácie je aj koncept promotion „Legendárne raňajky s Fun rádiom“. V týždni od 17. do 21. septembra Ryba Žilina odmení postupne 3 poslucháčov Fun rádia, ktorým doručí balík tresky priamo do kancelárie. Postará sa tak o raňajky pre celé tímy kolegov.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  2. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku
  3. Ako sa v lete správne starať o citlivú detskú pokožku?
  4. Crème de la crème po slovensky
  5. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový?
  6. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  7. Po Slovensku na motorke
  8. Jablone prinesú ovocie v podobe komfortného bývania
  9. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom
  10. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni?
  1. Posledné dni nešťastnej Anny Boleynovej
  2. Čo všetko je potrebné vedieť o ochrane očí počas leta
  3. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  4. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku
  5. Ako sa v lete správne starať o citlivú detskú pokožku?
  6. Driverama má strategické partnerstvo s nemeckým Stop + Go
  7. Správna strava po tréningu: Siahnite po 100 % smoothie a šťavách
  8. Zázračná škola so zelenou strechou
  9. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  10. Crème de la crème po slovensky
  1. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni? 28 747
  2. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom 12 028
  3. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový? 7 792
  4. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi 6 945
  5. Po Slovensku na motorke 6 476
  6. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 6 221
  7. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku 5 483
  8. Developer Slnečníc postaví bývanie pri lese. S bazénom aj fitkom 5 309
  9. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020? 4 124
  10. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku 4 052
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Zdeno Štrba.

Rozhovor s bývalým hráčom MŠK Žilina a slovenský futbalovým reprezentantom.


2 h
Dobré správy z MY

V tomto článku nájdete: Cukrovku úspešne liečia bez liekov. Obnovujú viac ako storočný zámok. Dva tipy na výlety s deťmi, nádherné fotky, ktoré dobyli svet a mnoho iného ;)


13 h

Z tohto vrchu budete mať Terchovú ako na dlani.


13 h
Dezinfikátor po vykládke diviakov nakazených africkým morom ošípaných.

Kafiléria v Mojšovej Lúčke pri Žiline je jediným zariadením na Slovensku.


18. jún

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Už ste čítali?