Utorok, 19. marec, 2019 | Meniny má Jozef
KOMERČNÝ ČLÁNOK

Legenda je zo Žiliny - zdôrazňuje najväčší výrobca tresky

Žilinský závod, kde sa mesačne vyrobí viac ako 250 ton tresky v majonéze, je najdlhšie nepretržite fungujúcim podnikom na spracovanie rýb na Slovensku.

Populárna Treska mierne vynovila svoj vzhľad.Populárna Treska mierne vynovila svoj vzhľad.(Zdroj: RYBA ŽILINA)

Spoločnosť Ryba Žilina, najväčší výrobca tresky v majonéze, pokračuje v komunikácii svojho vlajkového produktu, ktorý právom pasuje za legendu slovenskej gastronómie. V jesennej vlne tohtoročnej kampane, ktorú realizuje v spolupráci s brandingovou agentúrou Generations, má za cieľ ešte silnejšie zdôrazniť, že domovom tejto tradičnej špeciality je Žilina.

Žilinský závod, kde sa mesačne vyrobí viac ako 250 ton tresky v majonéze, je najdlhšie nepretržite fungujúcim podnikom na spracovanie rýb na Slovensku. V prevádzke je od roku 1924, pričom produkcia tresky v majonéze tu má svoju tradíciu už 64 rokov. „ Uvedomujeme si historické dedičstvo, ktorým naša spoločnosť disponuje. Len málo potravinárskych výrobcov sa môže pochváliť tak silno národným produktom, ktorý miluje deväť z desiatich Slovákov. Tento rok si dávame za cieľ prihovárať sa naprieč generáciami slovenských spotrebiteľov jednoduchým, ale o to jasnejším posolstvom, s ktorým sa dokážu stotožniť. Treska v majonéze, ktorá pochádza zo Žiliny, je skrátka legenda. A my sa snažíme robiť maximum preto, aby si tento výrobok uchovával svoju kvalitu a chuť a mal svoje miesto v slovenských chladničkách aj o ďalšie desaťročia,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina Michal Britvík a dodáva, že spoločnosť kampaňou sleduje posilňovanie svojej pozície najväčšieho výrobcu tresky v majonéze a tým chce podporovať predaj aj širšieho portfólia produktov značky PRETO Ryba Žilina.

Jesenná vlna kampane „Legenda je zo Žiliny“ prichádza v čase, kedy výrobca zároveň mierne redizajnuje balenie vlajkového produktu Treska Exklusiv. Ešte výraznejšie červenší obal je súčasťou kontinuálnej firemnej stratégie v súvislosti s farebným kódovaním svojich produktov prémiovej aj štandardnej tresky.

"V kľúčovom vizuáli jesennej vlny kampane sme sa zamerali na jednoduchosť. Vynovený obal a jasný headline Legenda je zo Žiliny, ktorý robí produkt nezameniteľným. Pridali sme aj detail odliepajúceho sa rohu, v ktorom vidíme odhaľujúce sa logo firmy. Odliepajúci sa roh je zároveň metaforou na otvorenie vynoveného téglika tresky," povedal Jakub Zeman, Senior brand consultant brandingovej agentúry Generations, ktorá kampaň pre Ryba Žilina vytvorila.

Kampaň „Legenda je zo Žiliny“ trvá od začiatku septembra do obdobia Vianoc. Prezentovaná je printovou inzerciou, POS aj OOH komunikáciou. Významnú časť media mixu zohrávajú sociálne médiá Facebook a Instagram, kde je treska spájaná so slovnými hračkami, napr. ako „Fishanda zo Žiliny, ktorú všetci mealujú.“ Súčasťou komunikácie je aj koncept promotion „Legendárne raňajky s Fun rádiom“. V týždni od 17. do 21. septembra Ryba Žilina odmení postupne 3 poslucháčov Fun rádia, ktorým doručí balík tresky priamo do kancelárie. Postará sa tak o raňajky pre celé tímy kolegov.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  2. Investment Advisory Guide for Slovakia
  3. Jazdili sme na novom Volkswagene T-Cross!
  4. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka
  5. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019
  6. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov
  7. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali
  8. Netradičná dovolenka? Plavba Stredomorím aj s letenkami v cene
  9. Ako veľmi eko sa dá byť vo firme s 2 300 zamestnancami?
  10. Príspevok až 1750 € môžu získať záujemcovia o solárne kolektory
  1. Investment Advisory Guide for Slovakia
  2. Ako naučiť vaše deti správne zaobchádzať s peniazmi?
  3. Spolupráca Katedry architektúry SvF s mestskou časťou Dúbravka
  4. Ročné cestovné poistenie vás chráni dlhšie a je výhodnejšie
  5. Podmienky predaja spoločnosti s.r.o., ktorá je platcom DPH
  6. Jazdili sme na novom Volkswagene T-Cross!
  7. Alori: upratujte efektívne a bez námahy
  8. Gansberg Koliba - Housing as a symbol of success
  9. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka
  10. V Tescu vlani zákazníci nakúpili až 700 miliónov sl. potravín
  1. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka 23 960
  2. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť 23 519
  3. Netradičná dovolenka? Plavba Stredomorím aj s letenkami v cene 20 709
  4. Prievidzská firma je malý zázrak. Uznáva ju americké letectvo 16 649
  5. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali 14 981
  6. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019 12 047
  7. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov 6 189
  8. Príspevok až 1750 € môžu získať záujemcovia o solárne kolektory 4 955
  9. Ako veľmi eko sa dá byť vo firme s 2 300 zamestnancami? 4 834
  10. Reportáž: Boli sme pri krste novej lode Costa Venezia 3 649

Téma: Kultové značky socializmu, ktoré prežili


Článok je zaradený aj do ďalších tém Ryba Žilina

Hlavné správy z MY Žilina

Nový cyklochodník pri Žilinskej univerzite je zanesený blatom. Prerobia ho

Radnica chystá nový projekt na odvodnenie nových komunikácií. Financovanie musia schváliť mestskí poslanci.

Na novopostavený chodník sa vrátia stavební robotníci.

Parkovisko pri Budatínskom parku župa nestihne ani v tomto roku

Viac parkovacích miest pri Budatínskom parku by ľudia ocenili najmä počas podujatí, ktoré sa tu konajú. Župa začala jednať s majiteľmi pozemkov. Tento rok sa však nové parkovisko nestihne.

Parkovisko je vyťažené najmä počas akcií.

Z hokejovej bránky k trénerskej píšťalke

Jozef Urdák po športovej kariére plánoval civilné zamestnanie, štyri mesiace robil na stavbe. Potom však prišla trénerská ponuka.

Jozef Urdák (vpravo) učí brankárskemu remeslu nielen žilinských brankárov, ale aj mládežníckych reprezentantov.
Šprintérsky súboj.
Žilinský poslanec Peter Cibulka patrí k našim čitateľom.

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Komisia v púchovskom okrese chodila s urnou autom s nálepkami ĽSNS

Vozidlo bolo vyzdobené nálepkami Kotlebovej strany.

V Banskej Štiavnici ožil Dracula, ulice obsadili filmový štáb aj komparzisti

Známy príbeh nakrúcali aj v historickom meste, ktoré filmárov láka už desaťročia.

Dôchodkyňa prišla o kabelku s peniazmi, hľadajú podozrivú

Policajti pátrajú po mladej žene podozrivej z krádeže v púchovskom obchode. Dôchodkyňa tu prišla o kabelku, ktorú mala prevesenú cez nákupný vozík.

Budú zisťovať, koľko zarábate

V období do 28. júna vybrané domácnosti navštívi pracovník, ktorý je povinný preukázať sa osobitným poverením.

Vybrali SME

Už ste čítali?