Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky
KOMERČNÝ ČLÁNOK

Žilinská treska je legenda. Ryba Žilina za to ďakuje svojim zákazníkom

Spoločnosť Ryba Žilina - najväčší výrobca tradičnej slovenskej špeciality, tresky v majonéze – prichádza s novou ideou marketingovej komunikácie. Postarala sa o ňu brandingová agentúra Generations.

Posolstvo kampane je jednoduché, ale o to výstižnejšie. Líder na trhu rybích výrobkov ním adresne ďakuje svojim verným zákazníkom, ktorí pomohli tomu, že sa zo žilinskej tresky stal legendárny produkt.

Kampaň „Legenda zo Žiliny“, ktorej cieľom je ďalej posilňovať image spoločnosti Ryba Žilina ako najväčšieho výrobcu tresky v majonéze na Slovensku a tým posilňovať trhovú pozíciu a predaj produktov značky PRETO Ryba Žilina, vychádza z niekoľkých faktov.

„Náš žilinský závod je najdlhšie nepretržite fungujúcou prevádzkou na spracovanie rýb na Slovensku. Treska v majonéze sa u nás vyrába už 64 rokov, od roku, kedy bola vynájdená jej receptúra. Žilinskej treske preto právom patrí prívlastok legendárny produkt, ktorí Slováci milujú celé desaťročia. Podľa prieskumov, ktorými disponujeme, je to práve naša Treska Exklusiv, pri ktorej zákazníci prejavujú najvyšší index spokojnosti v porovnaní s ostatnými treskami na trhu. Sú to presne oni, naši spokojní a verní zákazníci, ktorí pomohli tomu, aby sa zo žilinskej tresky stala legenda. Za to im patrí naša vďaka,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina, Michal Britvík.

Skryť Vypnúť reklamu

O rastúcej obľúbenosti žilinskej tresky svedčia aj každoročne sa zvyšujúce čísla predaja. „V roku 2017 sme predali viac ako 3 000 ton tresky v majonéze,“ uvádza Michal Britvík a dopĺňa: “V minulom roku sme opäť získali aj ocenenie Superbrand, ktoré tento status ešte podčiarkuje. Naša Treska je naozaj legendárna a ľudia na Slovensku ju jedným dychom spomínajú s ďalšími super značkami ako sú Vinea, či Horalka”.

Kampaň rozpracováva ako kľúčový koncept poďakovanie. To je zákazníkom tlmočené základným headlinom: „Ďakujeme, že ste nám pomohli vytvoriť legendu. Je aj vaša.“ Myšlienku zakončuje „vlastnoručný“ podpis značky PRETO Ryba Žilina, ktorá aj týmto prvkom dodáva osobnejší rozmer do komunikácie. Ten podporuje aj rozpracovaný systém personifikácie poďakovania. Ryba Žilina ďakuje vo vizuáloch kampane rôznym skupinám ľudí, presne podľa cieľových skupín konkrétnych médií a komunikačných kanálov. Prihovára sa tak napríklad obyvateľom konkrétnych miest, čitateľkám konkrétneho lifestyle magazínu, zákazníkom partnerského obchodného reťazca, samozrejmosťou je aj customizácia v online prostredí.

Skryť Vypnúť reklamu

Ryba Žilina prijíma koncept poďakovania nielen ako ideu pre svoju marketingovú komunikáciu, ale implementuje ho aj do života firmy. Adresné a osobné poďakovanie zo strany zástupcov top manažmentu firmy rozpošle aj svojim obchodným partnerom. „Nezabúdame ani na svojich vlastných zamestnancov, ktorí zohrávajú kľúčovú úlohu v procese ochrany tradície a zároveň citlivého zvyšovania kvality našich produktov na čele s treskou v majonéze. V kontexte novej komunikačnej iniciatívy chystáme prekvapenie aj pre nich,“ prezrádza Michal Britvík.

Autorom myšlienky a realizátorom kampane je brandingová agentúra Generations, s ktorou Ryba Žilina spolupracuje od februára tohto roku. “Nejde len o ďalšiu kampaň. My sme dlhšiu dobu analyzovali spoločnosť aj jednotlivé značky v portfóliu a definovali sme unikátny positioning Tresky a ideu, ktorá bude strategicky fungovať dlhodobo a unikátne ku všetkým stakeholderom a zároveň nezávisle od typu médií rovnako silno. Idea funguje vo vzťahu k majiteľom, obchodným partnerom, zákazníkom, k všetkým zamestnancom - sales, marketing, HR atď., v TV či online. To je pre naše chápanie budovania značky kľúčové. Značka má byť konzistentná dovnútra aj navonok,” povedal Daniel Bradáč, Managing partner brandingovaj agentúry Generations.

Skryť Vypnúť reklamu

Kampaň „Legenda zo Žiliny“ štartuje 27. marca a jej prvá vlna potrvá do mája. V rámci B2C komunikácie bude prezentovaná printovou inzerciou, POS komunikáciou a významnú časť media mixu zohrávajú aj sociálne médiá Facebook a Instagram. V ďalšej vlne kampane sa počíta aj s OOH komunikáciou.

Vizitka kampane:
Názov: kampaň Legenda zo Žiliny
Reklamná agentúra: Generations
Chief Creative & Strategy Director: Daniel Bradáč
Copywriter: Renáta Péterová
Creative Director: Jakub Zeman
Art Director: Monika Holečková
Strategist & Social Media Specialist: Lucia Franková
Account Manager: Lucia Sviteková

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  7. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  9. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  10. Tipni si na Petru Vlhovú a získaj 10 eur
  1. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  2. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  3. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  4. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  5. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  6. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 21 309
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 435
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 228
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 475
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 791
  6. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 604
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 272
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 118
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 5 937
  10. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 5 874
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Ryba Žilina

Prečítajte si aj ďalšie články k téme

Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Mesto Žilina bude počas víkendu testovať. Zdravotníci dostanú 15 eur za hodinu

V termíne od 18. do 26. januára sa bude na celom území Slovenska realizovať skríningové testovanie na ochorenie COVID-19.

Ilustračné foto.

Dali by ste dieťaťu cigaretu? Mnohí áno

Dali by ste dieťaťu cigaretu, ak by si ju vypýtalo? Väčšina z nás áno. Dokumentuje to sociálny experiment a mystery shopping, ktoré zastrešila vzdelávacia iniciatíva NA VEKU ZÁLEŽÍ.

Hokejisti Žiliny na ilustračnom zábere.

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

V Banskej Bystrici nahlásili hromadné prepúšťanie 1 486 zamestnancov

Ohrození sú zamestnanci z oblasti poštových služieb, ide o avizované prepúšťanie v Slovenskej pošte.

Informácie o skríningovom testovaní v Martine

Zatiaľ je v meste k dispozícií deväť funkčných odberových miest, celoplošne sa v metroplote Turca bude testovať najmä počas víkendu.

Už ste čítali?