Pondelok, 14. jún, 2021 | Meniny má VasilKrížovkyKrížovky
KOMERČNÝ ČLÁNOK

Žilinská treska je legenda. Ryba Žilina za to ďakuje svojim zákazníkom

Spoločnosť Ryba Žilina - najväčší výrobca tradičnej slovenskej špeciality, tresky v majonéze – prichádza s novou ideou marketingovej komunikácie. Postarala sa o ňu brandingová agentúra Generations.

Posolstvo kampane je jednoduché, ale o to výstižnejšie. Líder na trhu rybích výrobkov ním adresne ďakuje svojim verným zákazníkom, ktorí pomohli tomu, že sa zo žilinskej tresky stal legendárny produkt.

Kampaň „Legenda zo Žiliny“, ktorej cieľom je ďalej posilňovať image spoločnosti Ryba Žilina ako najväčšieho výrobcu tresky v majonéze na Slovensku a tým posilňovať trhovú pozíciu a predaj produktov značky PRETO Ryba Žilina, vychádza z niekoľkých faktov.

„Náš žilinský závod je najdlhšie nepretržite fungujúcou prevádzkou na spracovanie rýb na Slovensku. Treska v majonéze sa u nás vyrába už 64 rokov, od roku, kedy bola vynájdená jej receptúra. Žilinskej treske preto právom patrí prívlastok legendárny produkt, ktorí Slováci milujú celé desaťročia. Podľa prieskumov, ktorými disponujeme, je to práve naša Treska Exklusiv, pri ktorej zákazníci prejavujú najvyšší index spokojnosti v porovnaní s ostatnými treskami na trhu. Sú to presne oni, naši spokojní a verní zákazníci, ktorí pomohli tomu, aby sa zo žilinskej tresky stala legenda. Za to im patrí naša vďaka,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina, Michal Britvík.

Skryť Vypnúť reklamu

O rastúcej obľúbenosti žilinskej tresky svedčia aj každoročne sa zvyšujúce čísla predaja. „V roku 2017 sme predali viac ako 3 000 ton tresky v majonéze,“ uvádza Michal Britvík a dopĺňa: “V minulom roku sme opäť získali aj ocenenie Superbrand, ktoré tento status ešte podčiarkuje. Naša Treska je naozaj legendárna a ľudia na Slovensku ju jedným dychom spomínajú s ďalšími super značkami ako sú Vinea, či Horalka”.

Kampaň rozpracováva ako kľúčový koncept poďakovanie. To je zákazníkom tlmočené základným headlinom: „Ďakujeme, že ste nám pomohli vytvoriť legendu. Je aj vaša.“ Myšlienku zakončuje „vlastnoručný“ podpis značky PRETO Ryba Žilina, ktorá aj týmto prvkom dodáva osobnejší rozmer do komunikácie. Ten podporuje aj rozpracovaný systém personifikácie poďakovania. Ryba Žilina ďakuje vo vizuáloch kampane rôznym skupinám ľudí, presne podľa cieľových skupín konkrétnych médií a komunikačných kanálov. Prihovára sa tak napríklad obyvateľom konkrétnych miest, čitateľkám konkrétneho lifestyle magazínu, zákazníkom partnerského obchodného reťazca, samozrejmosťou je aj customizácia v online prostredí.

Skryť Vypnúť reklamu

Ryba Žilina prijíma koncept poďakovania nielen ako ideu pre svoju marketingovú komunikáciu, ale implementuje ho aj do života firmy. Adresné a osobné poďakovanie zo strany zástupcov top manažmentu firmy rozpošle aj svojim obchodným partnerom. „Nezabúdame ani na svojich vlastných zamestnancov, ktorí zohrávajú kľúčovú úlohu v procese ochrany tradície a zároveň citlivého zvyšovania kvality našich produktov na čele s treskou v majonéze. V kontexte novej komunikačnej iniciatívy chystáme prekvapenie aj pre nich,“ prezrádza Michal Britvík.

Autorom myšlienky a realizátorom kampane je brandingová agentúra Generations, s ktorou Ryba Žilina spolupracuje od februára tohto roku. “Nejde len o ďalšiu kampaň. My sme dlhšiu dobu analyzovali spoločnosť aj jednotlivé značky v portfóliu a definovali sme unikátny positioning Tresky a ideu, ktorá bude strategicky fungovať dlhodobo a unikátne ku všetkým stakeholderom a zároveň nezávisle od typu médií rovnako silno. Idea funguje vo vzťahu k majiteľom, obchodným partnerom, zákazníkom, k všetkým zamestnancom - sales, marketing, HR atď., v TV či online. To je pre naše chápanie budovania značky kľúčové. Značka má byť konzistentná dovnútra aj navonok,” povedal Daniel Bradáč, Managing partner brandingovaj agentúry Generations.

Skryť Vypnúť reklamu

Kampaň „Legenda zo Žiliny“ štartuje 27. marca a jej prvá vlna potrvá do mája. V rámci B2C komunikácie bude prezentovaná printovou inzerciou, POS komunikáciou a významnú časť media mixu zohrávajú aj sociálne médiá Facebook a Instagram. V ďalšej vlne kampane sa počíta aj s OOH komunikáciou.

Vizitka kampane:
Názov: kampaň Legenda zo Žiliny
Reklamná agentúra: Generations
Chief Creative & Strategy Director: Daniel Bradáč
Copywriter: Renáta Péterová
Creative Director: Jakub Zeman
Art Director: Monika Holečková
Strategist & Social Media Specialist: Lucia Franková
Account Manager: Lucia Sviteková

Inzercia - Tlačové správy

  1. Hudbou proti holorubom.
  2. Ako sa mení dynamika firiem?
  3. Regeneračný spánok s ideálne podopretou chrbticou
  4. Ako kedysi vyzerali bratislavské mýta? Bol tam cintorín aj sady
  5. Obľubovali ste termínované vklady? Spoznajte alternatívy
  6. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame
  7. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni?
  8. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020?
  9. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi
  10. P. Lednický: Koronavírus tu už zostane, musíme si na to zvyknúť
  1. Ako sa mení dynamika firiem?
  2. Hudbou proti holorubom.
  3. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni?
  4. Pečeň je priamo zodpovedná za stav vášho imunitného systému
  5. Ako kedysi vyzerali bratislavské mýta? Bol tam cintorín aj sady
  6. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi
  7. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020?
  8. P. Lednický: Koronavírus tu už zostane, musíme si na to zvyknúť
  9. Čo robiť v Tatrách, keď počasie pokazí plány?
  10. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame
  1. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 11 094
  2. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi 10 111
  3. 4 veci, ktoré potrebujete vedieť o bezpečnosti elektromobilov 8 896
  4. Počuli ste už o zelenej hypotéke? Ušetríte s ňou až trikrát 8 708
  5. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020? 8 583
  6. Ako sa z nenásytných Bödörovcov stal symbol oligarchie 8 368
  7. Tostov palác - moderné bývanie s atmosférou historických Košíc 7 913
  8. Dnes ma živí instagram, hovorí bývalá tanečníčka Katarína Jakeš 7 785
  9. Čo robiť v Tatrách, keď počasie pokazí plány? 7 275
  10. Obľubovali ste termínované vklady? Spoznajte alternatívy 6 354
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Jozef Federič.

Česť jeho pamiatke!


7 h

Fotografie pochádzajú z rubriky Takto sme žili v Československu, ktorý vychádza v týždenníku MY Žilinské noviny.


9 h

Výstava bude pre verejnosť prístupná do konca októbra.


TASR 16 h
Jánošíkové dni.

Festival potrvá päť dni.


20 h

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Sprievodný program má trvať štyri hodiny. Ľudia si budú môcť vlastnoručne vyrobiť odznak s logom.


11 h

Na mieste nehody zasahoval vrtuľník.


TASR 12. jún

Jej malý syn skončil v nemocnici.


TASR 12. jún

Podľa štúdie by mali náklady presiahnuť 300 miilónov eur.


11. jún

Už ste čítali?