Sobota, 2. júl, 2022 | Meniny má Berta

Žilinská treska je legenda. Ryba Žilina za to ďakuje svojim zákazníkom

Spoločnosť Ryba Žilina - najväčší výrobca tradičnej slovenskej špeciality, tresky v majonéze – prichádza s novou ideou marketingovej komunikácie. Postarala sa o ňu brandingová agentúra Generations.

Posolstvo kampane je jednoduché, ale o to výstižnejšie. Líder na trhu rybích výrobkov ním adresne ďakuje svojim verným zákazníkom, ktorí pomohli tomu, že sa zo žilinskej tresky stal legendárny produkt.

Kampaň „Legenda zo Žiliny“, ktorej cieľom je ďalej posilňovať image spoločnosti Ryba Žilina ako najväčšieho výrobcu tresky v majonéze na Slovensku a tým posilňovať trhovú pozíciu a predaj produktov značky PRETO Ryba Žilina, vychádza z niekoľkých faktov.

„Náš žilinský závod je najdlhšie nepretržite fungujúcou prevádzkou na spracovanie rýb na Slovensku. Treska v majonéze sa u nás vyrába už 64 rokov, od roku, kedy bola vynájdená jej receptúra. Žilinskej treske preto právom patrí prívlastok legendárny produkt, ktorí Slováci milujú celé desaťročia. Podľa prieskumov, ktorými disponujeme, je to práve naša Treska Exklusiv, pri ktorej zákazníci prejavujú najvyšší index spokojnosti v porovnaní s ostatnými treskami na trhu. Sú to presne oni, naši spokojní a verní zákazníci, ktorí pomohli tomu, aby sa zo žilinskej tresky stala legenda. Za to im patrí naša vďaka,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina, Michal Britvík.

SkryťVypnúť reklamu

O rastúcej obľúbenosti žilinskej tresky svedčia aj každoročne sa zvyšujúce čísla predaja. „V roku 2017 sme predali viac ako 3 000 ton tresky v majonéze,“ uvádza Michal Britvík a dopĺňa: “V minulom roku sme opäť získali aj ocenenie Superbrand, ktoré tento status ešte podčiarkuje. Naša Treska je naozaj legendárna a ľudia na Slovensku ju jedným dychom spomínajú s ďalšími super značkami ako sú Vinea, či Horalka”.

Kampaň rozpracováva ako kľúčový koncept poďakovanie. To je zákazníkom tlmočené základným headlinom: „Ďakujeme, že ste nám pomohli vytvoriť legendu. Je aj vaša.“ Myšlienku zakončuje „vlastnoručný“ podpis značky PRETO Ryba Žilina, ktorá aj týmto prvkom dodáva osobnejší rozmer do komunikácie. Ten podporuje aj rozpracovaný systém personifikácie poďakovania. Ryba Žilina ďakuje vo vizuáloch kampane rôznym skupinám ľudí, presne podľa cieľových skupín konkrétnych médií a komunikačných kanálov. Prihovára sa tak napríklad obyvateľom konkrétnych miest, čitateľkám konkrétneho lifestyle magazínu, zákazníkom partnerského obchodného reťazca, samozrejmosťou je aj customizácia v online prostredí.

SkryťVypnúť reklamu

Ryba Žilina prijíma koncept poďakovania nielen ako ideu pre svoju marketingovú komunikáciu, ale implementuje ho aj do života firmy. Adresné a osobné poďakovanie zo strany zástupcov top manažmentu firmy rozpošle aj svojim obchodným partnerom. „Nezabúdame ani na svojich vlastných zamestnancov, ktorí zohrávajú kľúčovú úlohu v procese ochrany tradície a zároveň citlivého zvyšovania kvality našich produktov na čele s treskou v majonéze. V kontexte novej komunikačnej iniciatívy chystáme prekvapenie aj pre nich,“ prezrádza Michal Britvík.

Autorom myšlienky a realizátorom kampane je brandingová agentúra Generations, s ktorou Ryba Žilina spolupracuje od februára tohto roku. “Nejde len o ďalšiu kampaň. My sme dlhšiu dobu analyzovali spoločnosť aj jednotlivé značky v portfóliu a definovali sme unikátny positioning Tresky a ideu, ktorá bude strategicky fungovať dlhodobo a unikátne ku všetkým stakeholderom a zároveň nezávisle od typu médií rovnako silno. Idea funguje vo vzťahu k majiteľom, obchodným partnerom, zákazníkom, k všetkým zamestnancom - sales, marketing, HR atď., v TV či online. To je pre naše chápanie budovania značky kľúčové. Značka má byť konzistentná dovnútra aj navonok,” povedal Daniel Bradáč, Managing partner brandingovaj agentúry Generations.

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň „Legenda zo Žiliny“ štartuje 27. marca a jej prvá vlna potrvá do mája. V rámci B2C komunikácie bude prezentovaná printovou inzerciou, POS komunikáciou a významnú časť media mixu zohrávajú aj sociálne médiá Facebook a Instagram. V ďalšej vlne kampane sa počíta aj s OOH komunikáciou.

Vizitka kampane:
Názov: kampaň Legenda zo Žiliny
Reklamná agentúra: Generations
Chief Creative & Strategy Director: Daniel Bradáč
Copywriter: Renáta Péterová
Creative Director: Jakub Zeman
Art Director: Monika Holečková
Strategist & Social Media Specialist: Lucia Franková
Account Manager: Lucia Sviteková

Najčítanejšie na My Žilina

Inzercia - Tlačové správy

  1. Na čo nezabudnúť, ak plánujete na leto malé i väčšie výlety
  2. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  3. Na pošte si s Fumbi kúpite kryptomeny už aj za hotovosť
  4. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  5. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME
  6. 30 rokov kvality spojenej so svetovými značkami automobilov
  7. Mladá nádej Slovenska. Pracoval aj pre americkú armádu
  8. Vychádza nový časopis pre šikovné ruky a útulný domov
  1. Meranie rýchlosti v úsekoch už nebude pre vodičov problémom
  2. Ocenená 4K autokamera Mio má aj 2K so 60 snímkami a FHD so 120!
  3. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  4. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  5. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME
  6. Na pošte si s Fumbi kúpite kryptomeny už aj za hotovosť
  7. V uliciach Košíc vyzbierali dobrovoľníci 26 ton odpadu
  8. Výlety na mieru pre celú rodinu
  1. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí! 14 919
  2. Slovenské oplátky ocenil aj svet. Receptúru pozná jeden človek 12 766
  3. Leto v Čechách a na Morave: Tipy na výlety v susednej krajine 9 376
  4. Mladá nádej Slovenska. Pracoval aj pre americkú armádu 8 106
  5. Vychádza nový časopis pre šikovné ruky a útulný domov 3 973
  6. Čítajte odomknuté články na mobile, počítači a aj v tablete 3 799
  7. Djerba: odlišná príchuť dovolenky v Tunisku 3 644
  8. Analytik Horňák: Niektorí výrobcovia budú musieť znížiť ceny 3 357

Blogy SME

  1. Stop alibizmu: Ako ma napadli bývalí spolužiaci z vojenskej školy kvôli kritike ruskej agresie na Ukrajine & Podlosť Stanislava Paulovčáka a Jána Veľasa
  2. Michala Guľasová: Martina Jakubová - Líštička
  3. Ľubomír Maretta: Zmena
  4. Robert Štepaník: diel 70 - MDAD 2022 - Medzinárodný deň (alternatívnych) detí 2022
  5. Eva Gallova: 1. júl určili za deň vtipov
  6. Kristína Jakubičková: Hej, frajer! Áno, ty, ktorý toto čítaš!
  7. Miriam Studeničová: Je zle! Bude horšie! Nezúfajte! Dôverujte!
  8. Ján Škerko: Chcel byť ako Peter, bude ako Lenin
  1. Ján Šeďo: Mám 46 rokov, 4 deti a veľa skúseností - bránil sa dnes E. Heger u B. Závodského.(Oprava mena). 12 590
  2. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť IVa) 10 786
  3. Vanda Tuchyňová: Svedectvo bývalého krajského predsedu OĽANO v Žiline 10 646
  4. Martina Hilbertová: Utečenci spali na lehátkach a platili za nich ako v luxusnom hoteli. 8 025
  5. Jozef Černek: Turecko, letecky s dvomi deťmi, časť prvá - cesta tam 3 847
  6. Tomáš Jacko: Keď upratovačka zarába viac než univerzitný profesor 3 839
  7. Andrej Šverha: Pohodovo Okolo Balatonu 3 457
  8. Andrej Kiska: Pomôžme Cigánom dostať sa tam, kam tak mnohí chcú. 3 158
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  6. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  7. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 40. - Arktída - Expedícia MacMillan s účasťou amerického letectva z roku 1925
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Róbert Janikovský.

Žilinská univerzita má ambíciu organizovať medzinárodné preteky.


3 h
Martin Kramara bude pôsobiť v Žiline.

Od roku 2014 pôsobil na poste hovorcu KBS.


TASR 1. júl

Víťazom podujatia sa stal klub MFK Bytča.


(red) 30. jún
Ilustračná foto.

Neváhajte a kontaktujte priamo prezidenta klubu alebo trénerov jednotlivých kategórií.


30. jún

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Trestné oznámenia sa množia.


1. júl

Nejde o prvý incident. V nedeľu sa začínajú mestské slávnosti.


1. júl

Išlo o prvý väčší žatevný požiar v Nitrianskom kraji v tomto roku.


23 h

Zranených z áut museli vyslobodzovať hasiči.


a 1 ďalší 22 h

Blogy SME

  1. Stop alibizmu: Ako ma napadli bývalí spolužiaci z vojenskej školy kvôli kritike ruskej agresie na Ukrajine & Podlosť Stanislava Paulovčáka a Jána Veľasa
  2. Michala Guľasová: Martina Jakubová - Líštička
  3. Ľubomír Maretta: Zmena
  4. Robert Štepaník: diel 70 - MDAD 2022 - Medzinárodný deň (alternatívnych) detí 2022
  5. Eva Gallova: 1. júl určili za deň vtipov
  6. Kristína Jakubičková: Hej, frajer! Áno, ty, ktorý toto čítaš!
  7. Miriam Studeničová: Je zle! Bude horšie! Nezúfajte! Dôverujte!
  8. Ján Škerko: Chcel byť ako Peter, bude ako Lenin
  1. Ján Šeďo: Mám 46 rokov, 4 deti a veľa skúseností - bránil sa dnes E. Heger u B. Závodského.(Oprava mena). 12 590
  2. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť IVa) 10 786
  3. Vanda Tuchyňová: Svedectvo bývalého krajského predsedu OĽANO v Žiline 10 646
  4. Martina Hilbertová: Utečenci spali na lehátkach a platili za nich ako v luxusnom hoteli. 8 025
  5. Jozef Černek: Turecko, letecky s dvomi deťmi, časť prvá - cesta tam 3 847
  6. Tomáš Jacko: Keď upratovačka zarába viac než univerzitný profesor 3 839
  7. Andrej Šverha: Pohodovo Okolo Balatonu 3 457
  8. Andrej Kiska: Pomôžme Cigánom dostať sa tam, kam tak mnohí chcú. 3 158
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  6. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  7. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 40. - Arktída - Expedícia MacMillan s účasťou amerického letectva z roku 1925

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu