Sobota, 23. september, 2023 | Meniny má Zdenka

Žilinská treska je legenda. Ryba Žilina za to ďakuje svojim zákazníkom

Spoločnosť Ryba Žilina - najväčší výrobca tradičnej slovenskej špeciality, tresky v majonéze – prichádza s novou ideou marketingovej komunikácie. Postarala sa o ňu brandingová agentúra Generations.

Posolstvo kampane je jednoduché, ale o to výstižnejšie. Líder na trhu rybích výrobkov ním adresne ďakuje svojim verným zákazníkom, ktorí pomohli tomu, že sa zo žilinskej tresky stal legendárny produkt.

Kampaň „Legenda zo Žiliny“, ktorej cieľom je ďalej posilňovať image spoločnosti Ryba Žilina ako najväčšieho výrobcu tresky v majonéze na Slovensku a tým posilňovať trhovú pozíciu a predaj produktov značky PRETO Ryba Žilina, vychádza z niekoľkých faktov.

„Náš žilinský závod je najdlhšie nepretržite fungujúcou prevádzkou na spracovanie rýb na Slovensku. Treska v majonéze sa u nás vyrába už 64 rokov, od roku, kedy bola vynájdená jej receptúra. Žilinskej treske preto právom patrí prívlastok legendárny produkt, ktorí Slováci milujú celé desaťročia. Podľa prieskumov, ktorými disponujeme, je to práve naša Treska Exklusiv, pri ktorej zákazníci prejavujú najvyšší index spokojnosti v porovnaní s ostatnými treskami na trhu. Sú to presne oni, naši spokojní a verní zákazníci, ktorí pomohli tomu, aby sa zo žilinskej tresky stala legenda. Za to im patrí naša vďaka,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina, Michal Britvík.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O rastúcej obľúbenosti žilinskej tresky svedčia aj každoročne sa zvyšujúce čísla predaja. „V roku 2017 sme predali viac ako 3 000 ton tresky v majonéze,“ uvádza Michal Britvík a dopĺňa: “V minulom roku sme opäť získali aj ocenenie Superbrand, ktoré tento status ešte podčiarkuje. Naša Treska je naozaj legendárna a ľudia na Slovensku ju jedným dychom spomínajú s ďalšími super značkami ako sú Vinea, či Horalka”.

Kampaň rozpracováva ako kľúčový koncept poďakovanie. To je zákazníkom tlmočené základným headlinom: „Ďakujeme, že ste nám pomohli vytvoriť legendu. Je aj vaša.“ Myšlienku zakončuje „vlastnoručný“ podpis značky PRETO Ryba Žilina, ktorá aj týmto prvkom dodáva osobnejší rozmer do komunikácie. Ten podporuje aj rozpracovaný systém personifikácie poďakovania. Ryba Žilina ďakuje vo vizuáloch kampane rôznym skupinám ľudí, presne podľa cieľových skupín konkrétnych médií a komunikačných kanálov. Prihovára sa tak napríklad obyvateľom konkrétnych miest, čitateľkám konkrétneho lifestyle magazínu, zákazníkom partnerského obchodného reťazca, samozrejmosťou je aj customizácia v online prostredí.

SkryťVypnúť reklamu

Ryba Žilina prijíma koncept poďakovania nielen ako ideu pre svoju marketingovú komunikáciu, ale implementuje ho aj do života firmy. Adresné a osobné poďakovanie zo strany zástupcov top manažmentu firmy rozpošle aj svojim obchodným partnerom. „Nezabúdame ani na svojich vlastných zamestnancov, ktorí zohrávajú kľúčovú úlohu v procese ochrany tradície a zároveň citlivého zvyšovania kvality našich produktov na čele s treskou v majonéze. V kontexte novej komunikačnej iniciatívy chystáme prekvapenie aj pre nich,“ prezrádza Michal Britvík.

Autorom myšlienky a realizátorom kampane je brandingová agentúra Generations, s ktorou Ryba Žilina spolupracuje od februára tohto roku. “Nejde len o ďalšiu kampaň. My sme dlhšiu dobu analyzovali spoločnosť aj jednotlivé značky v portfóliu a definovali sme unikátny positioning Tresky a ideu, ktorá bude strategicky fungovať dlhodobo a unikátne ku všetkým stakeholderom a zároveň nezávisle od typu médií rovnako silno. Idea funguje vo vzťahu k majiteľom, obchodným partnerom, zákazníkom, k všetkým zamestnancom - sales, marketing, HR atď., v TV či online. To je pre naše chápanie budovania značky kľúčové. Značka má byť konzistentná dovnútra aj navonok,” povedal Daniel Bradáč, Managing partner brandingovaj agentúry Generations.

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň „Legenda zo Žiliny“ štartuje 27. marca a jej prvá vlna potrvá do mája. V rámci B2C komunikácie bude prezentovaná printovou inzerciou, POS komunikáciou a významnú časť media mixu zohrávajú aj sociálne médiá Facebook a Instagram. V ďalšej vlne kampane sa počíta aj s OOH komunikáciou.

Vizitka kampane:
Názov: kampaň Legenda zo Žiliny
Reklamná agentúra: Generations
Chief Creative & Strategy Director: Daniel Bradáč
Copywriter: Renáta Péterová
Creative Director: Jakub Zeman
Art Director: Monika Holečková
Strategist & Social Media Specialist: Lucia Franková
Account Manager: Lucia Sviteková

Ryba Žilina

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Rivalita až na dreň. Pozrite si najväčšie súboje v F1
  2. Prešov si dlho pýtal obchvat, stáva sa slovenským skokanom
  3. Ochutnajte zo Španielska viac. Spojte návštevu Madridu s Toledom
  4. Oblačno, miestami roboti. Ďalší diel pútavého sci-fi komiksu
  5. Spoločnosť EY vyhlásila 18. ročník súťaže na Slovensku
  6. Septembrové číslo krížovkárskeho magazínu Lišiak v denníku SME
  7. Ak podceníte pri stavbe toto, pripravte sa na vyššie účty
  8. Plánujete nové bývanie o pár rokov? Čas na jeho kúpu je teraz
  1. Hladinka smeruje do Košíc!
  2. Rivalita až na dreň. Pozrite si najväčšie súboje v F1
  3. Union zdravotná poisťovňa prináša novinku vo vzdelávaní
  4. Tento domáci nápoj vzpruží lepšie než káva, šlofík a energiťák
  5. Geniálne, čo dokáže minca v mrazničke!
  6. Prešov si dlho pýtal obchvat, stáva sa slovenským skokanom
  7. Novesta predstavuje novú kolekciu pre jeseň/zimu 2023
  8. Katolícka univerzita vykročila na ďalšiu misiu
  1. Už len dnes za vás Fellner zaplatí polovicu dovolenky 11 859
  2. Prešov si dlho pýtal obchvat, stáva sa slovenským skokanom 7 513
  3. Ak podceníte pri stavbe toto, pripravte sa na vyššie účty 6 141
  4. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 4 192
  5. Plánujete nové bývanie o pár rokov? Čas na jeho kúpu je teraz 3 426
  6. Ochutnajte zo Španielska viac. Spojte návštevu Madridu s Toledom 3 279
  7. Získajte 50% zľavu na predplatné SME.sk. Tu zistíte viac 3 226
  8. 50-tisíc dovolenkárov si kúpilo zájazd cez SME 2 385

Blogy SME

  1. Matej Galo: Robert Fico ako nelegálny migrant
  2. Maroš Chmúrny: Poďme sa baviť o voľbách
  3. Pavel Macko: Je čas na realizmus a rezignáciu?
  4. Rado Surovka: Prečo strieľajú do vlastných ?
  5. Rudolfa Vallová: Menia sa parlamentné voľby na výpredaj pocitov?
  6. Elena Antalová: Podporujú relevantné televízie extrémistov?
  7. Martin Škopec Antal: Voľby sú oslavou demokracie. Tie slovenské môžu byť jej pohrebom
  8. Rastislav Puchala: A prečo sa nepochváliť?
  1. Ján Šeďo: Králi "F + K + G" sa postavili pred vypredanú sálu s plnými gaťami, ako lazníci. 63 897
  2. František Ptáček: „Sedembolestná panna Mária, oroduj za pána Fica!“ a iné prízraky Slovenské 27 390
  3. Peter Kollega: Pán GP M. Žilinka, oklamali ste 5,447 miliónov občanov, okamžite odstúpte 15 273
  4. Michael Achberger: Kľúč k rýchlemu metabolizmu: Začnite každý deň týmito raňajkovými zvykmi 10 564
  5. Igor Kossaczký: Matovičova akcia ukázala pravdu o slovenských médiách 8 755
  6. Ivan Mlynár: Zo skrine biskupov Slovenska vypadol ďalší kostlivec. 7 371
  7. Ladislav Matejka: Ako Slovensko vyhralo Volvo (skutočný príbeh) 7 275
  8. Pavel Macko: Teraz sa ukáže, ako hlboko siahajú korene zla a aká silná je Žilinkova ochrana gaunerov 7 072
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 68. - Arktída - Zem Františka Jozefa
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 67. - Kto bol Juan de Fuca, ktorý dal meno prielivu, ktorý obmýva brehy kanadského ostrova Vancouver?
  3. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 66. - Martin Frobisher, pirát alebo kapitán?
  4. Monika Nagyova: Rómske deti kradnú. Ale iba energiu.
  5. Jiří Ščobák: Na zimní plavání v neoprénu je dobré se začít připravovat už teď
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 65. - Odkiaľ pochádza názov Kanada?
  7. Jiří Ščobák: Čekání na Volodymyra Zelenského před prezidentským palácem v BA (foto)
  8. Monika Nagyova: Pedagógovia aj dnes trestajú deti za to, že odmietajú jesť to, čo im nechutí.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Oproti minulému roku je viac inštalácií.


2 h

K zraneniu iných osôb nedošlo.


3 h

Diskusiu vysielame naživo 26. 9. 2023 o 11.00 h.


22. sep

Šikovní majstri z tradičnej pekárne vedia, ako ľuďom ulahodiť.


22. sep

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Blogy SME

  1. Matej Galo: Robert Fico ako nelegálny migrant
  2. Maroš Chmúrny: Poďme sa baviť o voľbách
  3. Pavel Macko: Je čas na realizmus a rezignáciu?
  4. Rado Surovka: Prečo strieľajú do vlastných ?
  5. Rudolfa Vallová: Menia sa parlamentné voľby na výpredaj pocitov?
  6. Elena Antalová: Podporujú relevantné televízie extrémistov?
  7. Martin Škopec Antal: Voľby sú oslavou demokracie. Tie slovenské môžu byť jej pohrebom
  8. Rastislav Puchala: A prečo sa nepochváliť?
  1. Ján Šeďo: Králi "F + K + G" sa postavili pred vypredanú sálu s plnými gaťami, ako lazníci. 63 897
  2. František Ptáček: „Sedembolestná panna Mária, oroduj za pána Fica!“ a iné prízraky Slovenské 27 390
  3. Peter Kollega: Pán GP M. Žilinka, oklamali ste 5,447 miliónov občanov, okamžite odstúpte 15 273
  4. Michael Achberger: Kľúč k rýchlemu metabolizmu: Začnite každý deň týmito raňajkovými zvykmi 10 564
  5. Igor Kossaczký: Matovičova akcia ukázala pravdu o slovenských médiách 8 755
  6. Ivan Mlynár: Zo skrine biskupov Slovenska vypadol ďalší kostlivec. 7 371
  7. Ladislav Matejka: Ako Slovensko vyhralo Volvo (skutočný príbeh) 7 275
  8. Pavel Macko: Teraz sa ukáže, ako hlboko siahajú korene zla a aká silná je Žilinkova ochrana gaunerov 7 072
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 68. - Arktída - Zem Františka Jozefa
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 67. - Kto bol Juan de Fuca, ktorý dal meno prielivu, ktorý obmýva brehy kanadského ostrova Vancouver?
  3. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 66. - Martin Frobisher, pirát alebo kapitán?
  4. Monika Nagyova: Rómske deti kradnú. Ale iba energiu.
  5. Jiří Ščobák: Na zimní plavání v neoprénu je dobré se začít připravovat už teď
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 65. - Odkiaľ pochádza názov Kanada?
  7. Jiří Ščobák: Čekání na Volodymyra Zelenského před prezidentským palácem v BA (foto)
  8. Monika Nagyova: Pedagógovia aj dnes trestajú deti za to, že odmietajú jesť to, čo im nechutí.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu