Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky
KOMERČNÝ ČLÁNOK

Ryba Žilina hľadá v novej kampani „predátorov Tresky slovenskej“

Cieľom tohtoročnej vlny kampane je opäť posilniť image spoločnosti Ryba Žilina.

Ryba Žilina - najväčší výrobca tradičnej slovenskej špeciality, tresky v majonéze - spúšťa novú kampaň. Tá pochádza opäť z dielne reklamnej agentúry TRIAD Advertising. Jej myšlienka nadväzuje na dve úspešné vlny, v ktorých žilinský producent predstavil svoj najznámejší produkt ako špecifický druh ryby, „Tresku slovenskú“. V kreatíve novej fázy komunikácie sa dostávajú do popredia v hravom štýle spotrebitelia tresky, teda „predátori“ a tiež aktuálna produktová inovácia, ktorou je vylúčenie konzervantov zo všetkých variantov tresky v majonéze značky PRETO Ryba Žilina. Doménou kampane je stránka www.treskaslovenska.sk

Skryť Vypnúť reklamu

Cieľom tohtoročnej vlny kampane nazvanej „Hľadáme predátorov Tresky slovenskej“ je opäť posilniť image spoločnosti Ryba Žilina ako najväčšieho výrobcu tresky v majonéze na Slovensku a ďalej podporovať rastúci trend predaja produktov značky PRETO Ryba Žilina. Momentom pre načasovanie mediálnej komunikácie v septembri tohto roku je úspešné zavŕšenie produktových inovácií, ktoré Ryba Žilina v rámci výroby svojej tresky v majonéze realizovala postupne od jesene roku 2015. Za ostatné dva roky výrobca v žilinskej treske výrazne zredukoval chemické konzervanty, nahradil v nej umelé sladidlá ľahšie stráviteľným cukrom a zvýšil v nej pomer zdravej zeleniny oproti bežne používaným umelým zahusťovadlám.

„Chceme chrániť tradíciu, ale zároveň tiež reagovať na trendy vo výžive a tresku stále posúvať smerom k ešte zdravším produktom. A práve v týchto dňoch sa nám podarilo zrealizovať ďalší krok v tejto pozitívnej evolúcií. Pri výrobe našej Tresky Exklusiv a tiež štandardnej Tresky v majonéze prestávame používať akékoľvek konzervačné látky. Odteraz sa teda môžu naši zákazníci spoľahnúť, že pri výlove ktorejkoľvek Tresky slovenskej jedia pochúťku, ktorá neobsahuje žiadne chemické konzervanty, umelé sladidlá ani lepok a ktorá je výdatným zdrojom zdravie posilňujúcich omega-3 mastných kyselín. Všetky tieto benefity chceme zákazníkom jasne odkomunikovať práve aktuálnou vlnou kampane,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina, Michal Britvík.

Skryť Vypnúť reklamu

Podľa prieskumu realizovaného agentúrou 2muse pre Rybu Žilina si dá tresku v majonéze aspoň raz za rok až 98 % Slovákov. Chuť tresky teda pozná takmer každý. Ale kto to vlastne je? Túto otázku si položili v agentúre TRIAD Advertising a na myšlienke predstavenia a spoznávania rozličných typov „predátorov Tresky slovenskej“ postavili kreatívu tohtoročnej vlny komunikácie produktu žilinskej tresky a jej pozitívnych produktových charakteristík v prospech konzumentov.

„Tresku slovenskú pozná na Slovensku snáď každý. Vie o jej špecifickej chuti a má ten svoj vlastný rituál, kedy a ako konzumuje tento stredoeurópsky endemit. Keďže sme sa v predchádzajúcich kampaniach sústredili na samotnú rybu, prišlo nám logické, že ako správny výskumný ústav Tresky slovenskej musíme dôkladne preskúmať aj jej konzumentov – predátorov. Chceme vytvoriť ich pavedeckú kategorizáciu a preniknúť ešte hlbšie do slovenských stravovacích rituálov,“ vysvetľuje Peter Baslík, Creative Director z TRIAD Advertising.

Skryť Vypnúť reklamu

Kampaň, v ktorej Ryba Žilina hľadá prostredníctvom médií „predátorov Tresky slovenskej“ potrvá do 30. novembra 2017. Hlavným dejiskom bude online prostredie, v rámci ktorého bude cieľové publikum smerovať na microsite www.treskaslovenska.sk. Tu sa môžu „predátori“ zabaviť pri vyhodnocovaní svojich charakteristík ako konzumentov tresky a taktiež súťažiť o zásoby tresky. Na vygenerovanie si trefných „nálepiek“ všetkých-možných typov konzumentov tresky ako „vytierač dôkladný“ či „“gurmán študentský“ prostredníctvom tejto stránky bude nabádať primárne komunikácia „Tresky slovenskej“ na Facebooku. Štart kampane sprevádza aj špeciálne promo v spolupráci s Fun rádiom. Ryba Žilina v ňom vťahuje poslucháčov do hry výzvou na posielanie fotografií svojho konzumačného rituálu tresky. Súčasťou media mixu je aj printová inzercia a POS komunikácia.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: TRIAD Advertising

Kampaň: Hľadáme predátorov Tresky slovenskej

Chief Creative & Strategy Director: Martin WOSKA

Copywriter: Pavol PAULENDA, Roman HRÍBIK

Creative Director: Peter BASLÍK

Art Director: Tomáš POSPÍCHAL, Filip LICHTNEKER

Strategist & Social Media Specialist: Ján PAPAČ

Account Manager: Lili SISKOVÁ

Programmer: Filip BARTA, Ján TIMORANSKÝ

Social media brand manager: Daniela SKRÚCANÁ

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  7. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  2. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  5. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  6. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  10. Slovaktual umožní všetkým zamestnancom bezplatné testovanie
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 031
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 13 898
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 10 810
  4. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 8 094
  5. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 8 031
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 7 377
  7. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 590
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 567
  9. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 557
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 271
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Ryba Žilina

Prečítajte si aj ďalšie články k téme

Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Cíti sa slabý, ale jeho stav sa zlepšuje. Biskupa Tomáša Galisa prepustili z nemocnice

Biskup oceňuje prácu celého zdravotníckeho personálu za ochotnú 24-hodinovú službu.

Žilinský biskup Tomáš Galis.

Žilinskí cestári najazdili za dva dni 24-tisíc kilometrov

Cestárov preverila prvá výraznejšia várka snehu počas tejto zimy.

Ilustračné foto.
Na dokončenie Tunela Višňové – Dubná skala prišli v decembri minulého roka tri súťažné ponuky

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Pohrebné auto zrazilo cyklistu. Neprežil

Nehoda sa stala medzi Telincami a Vrábľami.

Vráble zintenzívnia boj s pandémiou, majú veľa hospitalizovaných v Nitre

Radnica požiadala dobrovoľných hasičov, aby vydezinfikovali autobusové zastávky.

Kam na Liptove počas lockdownu

Nápady na výlety sme rozdelili podľa okresov.

Už ste čítali?