Ryba Žilina hľadá v novej kampani „predátorov Tresky slovenskej“

Cieľom tohtoročnej vlny kampane je opäť posilniť image spoločnosti Ryba Žilina.

Ryba Žilina - najväčší výrobca tradičnej slovenskej špeciality, tresky v majonéze - spúšťa novú kampaň. Tá pochádza opäť z dielne reklamnej agentúry TRIAD Advertising. Jej myšlienka nadväzuje na dve úspešné vlny, v ktorých žilinský producent predstavil svoj najznámejší produkt ako špecifický druh ryby, „Tresku slovenskú“. V kreatíve novej fázy komunikácie sa dostávajú do popredia v hravom štýle spotrebitelia tresky, teda „predátori“ a tiež aktuálna produktová inovácia, ktorou je vylúčenie konzervantov zo všetkých variantov tresky v majonéze značky PRETO Ryba Žilina. Doménou kampane je stránka www.treskaslovenska.sk

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Cieľom tohtoročnej vlny kampane nazvanej „Hľadáme predátorov Tresky slovenskej“ je opäť posilniť image spoločnosti Ryba Žilina ako najväčšieho výrobcu tresky v majonéze na Slovensku a ďalej podporovať rastúci trend predaja produktov značky PRETO Ryba Žilina. Momentom pre načasovanie mediálnej komunikácie v septembri tohto roku je úspešné zavŕšenie produktových inovácií, ktoré Ryba Žilina v rámci výroby svojej tresky v majonéze realizovala postupne od jesene roku 2015. Za ostatné dva roky výrobca v žilinskej treske výrazne zredukoval chemické konzervanty, nahradil v nej umelé sladidlá ľahšie stráviteľným cukrom a zvýšil v nej pomer zdravej zeleniny oproti bežne používaným umelým zahusťovadlám.

„Chceme chrániť tradíciu, ale zároveň tiež reagovať na trendy vo výžive a tresku stále posúvať smerom k ešte zdravším produktom. A práve v týchto dňoch sa nám podarilo zrealizovať ďalší krok v tejto pozitívnej evolúcií. Pri výrobe našej Tresky Exklusiv a tiež štandardnej Tresky v majonéze prestávame používať akékoľvek konzervačné látky. Odteraz sa teda môžu naši zákazníci spoľahnúť, že pri výlove ktorejkoľvek Tresky slovenskej jedia pochúťku, ktorá neobsahuje žiadne chemické konzervanty, umelé sladidlá ani lepok a ktorá je výdatným zdrojom zdravie posilňujúcich omega-3 mastných kyselín. Všetky tieto benefity chceme zákazníkom jasne odkomunikovať práve aktuálnou vlnou kampane,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina, Michal Britvík.

SkryťVypnúť reklamu

Podľa prieskumu realizovaného agentúrou 2muse pre Rybu Žilina si dá tresku v majonéze aspoň raz za rok až 98 % Slovákov. Chuť tresky teda pozná takmer každý. Ale kto to vlastne je? Túto otázku si položili v agentúre TRIAD Advertising a na myšlienke predstavenia a spoznávania rozličných typov „predátorov Tresky slovenskej“ postavili kreatívu tohtoročnej vlny komunikácie produktu žilinskej tresky a jej pozitívnych produktových charakteristík v prospech konzumentov.

„Tresku slovenskú pozná na Slovensku snáď každý. Vie o jej špecifickej chuti a má ten svoj vlastný rituál, kedy a ako konzumuje tento stredoeurópsky endemit. Keďže sme sa v predchádzajúcich kampaniach sústredili na samotnú rybu, prišlo nám logické, že ako správny výskumný ústav Tresky slovenskej musíme dôkladne preskúmať aj jej konzumentov – predátorov. Chceme vytvoriť ich pavedeckú kategorizáciu a preniknúť ešte hlbšie do slovenských stravovacích rituálov,“ vysvetľuje Peter Baslík, Creative Director z TRIAD Advertising.

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň, v ktorej Ryba Žilina hľadá prostredníctvom médií „predátorov Tresky slovenskej“ potrvá do 30. novembra 2017. Hlavným dejiskom bude online prostredie, v rámci ktorého bude cieľové publikum smerovať na microsite www.treskaslovenska.sk. Tu sa môžu „predátori“ zabaviť pri vyhodnocovaní svojich charakteristík ako konzumentov tresky a taktiež súťažiť o zásoby tresky. Na vygenerovanie si trefných „nálepiek“ všetkých-možných typov konzumentov tresky ako „vytierač dôkladný“ či „“gurmán študentský“ prostredníctvom tejto stránky bude nabádať primárne komunikácia „Tresky slovenskej“ na Facebooku. Štart kampane sprevádza aj špeciálne promo v spolupráci s Fun rádiom. Ryba Žilina v ňom vťahuje poslucháčov do hry výzvou na posielanie fotografií svojho konzumačného rituálu tresky. Súčasťou media mixu je aj printová inzercia a POS komunikácia.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: TRIAD Advertising

Kampaň: Hľadáme predátorov Tresky slovenskej

Chief Creative & Strategy Director: Martin WOSKA

Copywriter: Pavol PAULENDA, Roman HRÍBIK

Creative Director: Peter BASLÍK

Art Director: Tomáš POSPÍCHAL, Filip LICHTNEKER

Strategist & Social Media Specialist: Ján PAPAČ

Account Manager: Lili SISKOVÁ

Programmer: Filip BARTA, Ján TIMORANSKÝ

Social media brand manager: Daniela SKRÚCANÁ

Ryba Žilina

Hlavnou „hviezdou“ kampane je zákazníkmi mimoriadne dobre prijatá Treska Cottage Exklusiv, ktorá kombináciou zloženia a chuti nemá konkurenciu.


Radi skúšate v kuchyni nové recepty? Vyskúšajte túto špecialitu.


Producent najobľúbenejšej tresky na Slovensku prišiel s ďalšou novinkou, ktorou približuje túto tradičnú špecialitu k ešte širšiemu okruhu zákazníkov.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Je rozhodnuté. Ceny FéliX brali džemy, hoteliéri aj technológie
  2. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok.
  3. Máš jedno euro navyše? Pripoj sa do potravinovej zbierky
  4. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym
  5. S appkou Fumbi zvládneš do krypta investovať do pol hodiny
  6. Rýchla právna pomoc šetrí čas, nervy aj peniaze
  7. Hudba, ktorá rozžiari váš event: Stavte na Abba show
  8. Slovenská značka získala Obal roka 2025
  1. Máš jedno euro navyše? Pripoj sa do potravinovej zbierky
  2. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok.
  3. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym
  4. S appkou Fumbi zvládneš do krypta investovať do pol hodiny
  5. Rýchla právna pomoc šetrí čas, nervy aj peniaze
  6. Slovenská značka získala Obal roka 2025
  7. Hudba, ktorá rozžiari váš event: Stavte na Abba show
  8. Neuhádol ani jedno číslo a predsa vyhral 100 000 eur
  1. Bratislava sa rozlietala. Karibik aj Ázia sú ešte dostupnejšie 10 119
  2. Ak máte ťažkosti s trávením, aj toto môže byť príčina 8 469
  3. Je rozhodnuté. Ceny FéliX brali džemy, hoteliéri aj technológie 6 604
  4. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym 3 976
  5. Prečo sa Kallo opäť rozhodol pre franšízu Kinekusu 3 718
  6. Kliešť môže prekvapiť kedykoľvek, ochorenie hrozí celoročne 3 635
  7. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov 2 009
  8. Výnimočný víkend v Košiciach: Biela noc priniesla umenie aj chuť 1 875
  1. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (17. - 23.10.1925)
  2. Soňa Fröhlichová: Cappadocia – poďme spolu lietať do tureckej rozprávky
  3. Martin Fronk: Talianske mesto, ktoré vonia po víne, histórii a horách
  4. Štefan Šturdzík: Politici sa navzájom obviňujú , kto má väčšiu vinu.Ale ani jeden nepredstavil víziu , pre budúcnosť tejto krajiny. To nahráva krajnej pravici.
  5. Anna Brawne: Drahý Peter, v každej normálnej krajine, by ste vy, tým vedcom, nemohli robiť ani vrátnika!
  6. Juraj Sališ: Sú Francúzi lepší ako my?
  7. Tadeáš Ďurica: Slovensko potrebuje svojho druhého Dzurindu
  8. Ivan Čáni: Súdruh Blaha nie je rozhodne žiadne neviniatko, ale toto si ani on nezaslúži.
  1. Rastislav Puchala: Konečne dobrá správa o slovenskej ekonomike a spoločnosti vôbec 34 191
  2. Ivan Čáni: „Matovič, Lipšic a Naď už dávno mali sedieť v base.“ 19 107
  3. Jozef Černek: André Rieu – muž, umelec, megaloman, otec. Kráľ gýču. Alebo človek, ktorý spravil vážnu hudbu zábavnou. 14 351
  4. Martin Fronk: Slovenský "Mordor": Podzemný labyrint plný vína, bosoriek a atómových krytov, o ktorom vedel len málokto 11 036
  5. Jozef Maťaše: Toto si Martin Benka nezaslúži! 7 957
  6. Ján Valchár: Niet dňa bez rafinérie (alebo Pray for Hatatitla!) 6 202
  7. Rado Surovka: Rómska otázka ? Huliak to vyrieši. 6 002
  8. Miroslav Daniš: Dymová clona Oskar Rósza 4 985
  1. Anna Brawne: Drahý Peter, v každej normálnej krajine, by ste vy, tým vedcom, nemohli robiť ani vrátnika!
  2. Věra Tepličková: Otvárajte kasíno, Huliak nie je diliiino
  3. Radko Mačuha: Ficove vlastenectvo je ako riedené mlieko.
  4. Karol Galek: Kto nič nerobí nič nepokazí - heslo ministerky Sakovej nás stálo miliardy
  5. Monika Nagyova: V lete som ešte nevedela, či som feministka
  6. Radko Mačuha: "Najväčšia hrozba pre EU nieje Rusko".
  7. Post Bellum SK: Samizdat – symbol vzdoru v čase neslobody
  8. Marcel Rebro: Keď vojna vezme manžela a otca, hory pomáhajú nájsť nádej
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Počet predaných automobilov na sekundárnom trhu sa v deviatom mesiaci medziročne zvýšil o 0,7 percenta na 41 726 kusov.


Srdce našej ekonomiky.


Zľava doprava Milan Škriniar, Róbert Boženík, Samuel Gidi a Mário Sauer.

Prehľad najdrahších prestupov zo Žiliny.


Približuje architektúru aj tradície.


Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu