Streda, 10. august, 2022 | Meniny má Vavrinec

Ryba Žilina hľadá v novej kampani „predátorov Tresky slovenskej“

Cieľom tohtoročnej vlny kampane je opäť posilniť image spoločnosti Ryba Žilina.

Ryba Žilina - najväčší výrobca tradičnej slovenskej špeciality, tresky v majonéze - spúšťa novú kampaň. Tá pochádza opäť z dielne reklamnej agentúry TRIAD Advertising. Jej myšlienka nadväzuje na dve úspešné vlny, v ktorých žilinský producent predstavil svoj najznámejší produkt ako špecifický druh ryby, „Tresku slovenskú“. V kreatíve novej fázy komunikácie sa dostávajú do popredia v hravom štýle spotrebitelia tresky, teda „predátori“ a tiež aktuálna produktová inovácia, ktorou je vylúčenie konzervantov zo všetkých variantov tresky v majonéze značky PRETO Ryba Žilina. Doménou kampane je stránka www.treskaslovenska.sk

SkryťVypnúť reklamu

Cieľom tohtoročnej vlny kampane nazvanej „Hľadáme predátorov Tresky slovenskej“ je opäť posilniť image spoločnosti Ryba Žilina ako najväčšieho výrobcu tresky v majonéze na Slovensku a ďalej podporovať rastúci trend predaja produktov značky PRETO Ryba Žilina. Momentom pre načasovanie mediálnej komunikácie v septembri tohto roku je úspešné zavŕšenie produktových inovácií, ktoré Ryba Žilina v rámci výroby svojej tresky v majonéze realizovala postupne od jesene roku 2015. Za ostatné dva roky výrobca v žilinskej treske výrazne zredukoval chemické konzervanty, nahradil v nej umelé sladidlá ľahšie stráviteľným cukrom a zvýšil v nej pomer zdravej zeleniny oproti bežne používaným umelým zahusťovadlám.

„Chceme chrániť tradíciu, ale zároveň tiež reagovať na trendy vo výžive a tresku stále posúvať smerom k ešte zdravším produktom. A práve v týchto dňoch sa nám podarilo zrealizovať ďalší krok v tejto pozitívnej evolúcií. Pri výrobe našej Tresky Exklusiv a tiež štandardnej Tresky v majonéze prestávame používať akékoľvek konzervačné látky. Odteraz sa teda môžu naši zákazníci spoľahnúť, že pri výlove ktorejkoľvek Tresky slovenskej jedia pochúťku, ktorá neobsahuje žiadne chemické konzervanty, umelé sladidlá ani lepok a ktorá je výdatným zdrojom zdravie posilňujúcich omega-3 mastných kyselín. Všetky tieto benefity chceme zákazníkom jasne odkomunikovať práve aktuálnou vlnou kampane,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina, Michal Britvík.

SkryťVypnúť reklamu

Podľa prieskumu realizovaného agentúrou 2muse pre Rybu Žilina si dá tresku v majonéze aspoň raz za rok až 98 % Slovákov. Chuť tresky teda pozná takmer každý. Ale kto to vlastne je? Túto otázku si položili v agentúre TRIAD Advertising a na myšlienke predstavenia a spoznávania rozličných typov „predátorov Tresky slovenskej“ postavili kreatívu tohtoročnej vlny komunikácie produktu žilinskej tresky a jej pozitívnych produktových charakteristík v prospech konzumentov.

„Tresku slovenskú pozná na Slovensku snáď každý. Vie o jej špecifickej chuti a má ten svoj vlastný rituál, kedy a ako konzumuje tento stredoeurópsky endemit. Keďže sme sa v predchádzajúcich kampaniach sústredili na samotnú rybu, prišlo nám logické, že ako správny výskumný ústav Tresky slovenskej musíme dôkladne preskúmať aj jej konzumentov – predátorov. Chceme vytvoriť ich pavedeckú kategorizáciu a preniknúť ešte hlbšie do slovenských stravovacích rituálov,“ vysvetľuje Peter Baslík, Creative Director z TRIAD Advertising.

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň, v ktorej Ryba Žilina hľadá prostredníctvom médií „predátorov Tresky slovenskej“ potrvá do 30. novembra 2017. Hlavným dejiskom bude online prostredie, v rámci ktorého bude cieľové publikum smerovať na microsite www.treskaslovenska.sk. Tu sa môžu „predátori“ zabaviť pri vyhodnocovaní svojich charakteristík ako konzumentov tresky a taktiež súťažiť o zásoby tresky. Na vygenerovanie si trefných „nálepiek“ všetkých-možných typov konzumentov tresky ako „vytierač dôkladný“ či „“gurmán študentský“ prostredníctvom tejto stránky bude nabádať primárne komunikácia „Tresky slovenskej“ na Facebooku. Štart kampane sprevádza aj špeciálne promo v spolupráci s Fun rádiom. Ryba Žilina v ňom vťahuje poslucháčov do hry výzvou na posielanie fotografií svojho konzumačného rituálu tresky. Súčasťou media mixu je aj printová inzercia a POS komunikácia.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: TRIAD Advertising

Kampaň: Hľadáme predátorov Tresky slovenskej

Chief Creative & Strategy Director: Martin WOSKA

Copywriter: Pavol PAULENDA, Roman HRÍBIK

Creative Director: Peter BASLÍK

Art Director: Tomáš POSPÍCHAL, Filip LICHTNEKER

Strategist & Social Media Specialist: Ján PAPAČ

Account Manager: Lili SISKOVÁ

Programmer: Filip BARTA, Ján TIMORANSKÝ

Social media brand manager: Daniela SKRÚCANÁ

Najčítanejšie na My Žilina

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky
  2. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  3. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  4. Prehľad a automatizácia
  5. Odomknite si články na mobile a počítači. Stačí jedno predplatné
  6. Na Oravskej priehrade s Kalim aj Spievankovom. Vidíme sa naživo
  7. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete
  8. Kde u nás kúpite domácke potraviny
  1. Shell: So znižovaním emisií to myslíme vážne
  2. Sezóna slovenského ovocia je v plnom prúde
  3. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  4. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  5. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky
  6. Prehľad a automatizácia
  7. Dopyt v Bratislave mierne klesol, ceny však stále rástli
  8. Šéf PLANEO: Budúcnosť obchodu je v službách
  1. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete 10 855
  2. 100 ovocných druhov, ktoré u nás dokážeme pestovať 10 663
  3. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky 10 559
  4. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur 6 549
  5. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku 5 723
  6. Dráčik nepúta príbehom, ale perlami ducha 5 076
  7. Kde u nás kúpite domácke potraviny 3 672
  8. Miliónová autorka Táňa K. Vasilková: Po úspechu som netúžila 3 046

Blogy SME

  1. Ján Škerko: Ranený ruský medveď najprv mrmlal, potom fučal a teraz už reve
  2. Ingrid Tkáčiková: Keď sa premiér Heger možno raz konečne odcyklí, bude už pre všetkých neskoro
  3. Jano Kováčik: Ako vyhlásenie Pralesov skomplikovalo situáciu turistom
  4. Organizácia muskulárnych dystrofikov v SR: Keď hlava funguje, ale telo odchádza
  5. Miroslav Sopko: List učiteľovi od "toho dieťaťa"
  6. Aleš Tvrdý: Cestovanie vlakom 2
  7. Erika Kladna: Australský outback
  8. Milan Pilip: Čaká nás rozvrat spoločnosti ak nezasiahneme proti konšpirátorom
  1. Věra Tepličková: A to je koniec, vážení! Čaká nás už len zima, hlad a beznádej... Ak nezasiahne Matovič... 128 387
  2. Martin Sústrik: Korupcia v ruskej armáde 23 636
  3. Tomáš Harustiak: Kto šetrí ma za tri / Ako vyžiť z minimálnej mzdy ? / Dá sa vyžiť z minimálnej mzdy ? / Prečo Slováci nemajú peniaze / Ako vyžiť z dôchodku / 11 499
  4. Ján Šeďo: Očovčania majú do zajtra hladovku, obchod "stráži" medveď ! 10 539
  5. Post Bellum SK: Dovolenka v Juhoslávii ako príležitosť na emigráciu 7 069
  6. Jana Melišová: Svet sa zmenil... 4 548
  7. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu. 3 496
  8. Ingrid Tkáčiková: Poslanec Kuriak, ďakujem, že viem to, čo na Slovensku nechcem 3 307
  1. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu.
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 45. - Arktída - Posledná plavba lode Karluk 3/3 - Návrat do civilizácie, 1914
  3. Jiří Ščobák: Kde dnes môžeme ušetriť? Znížiť spotrebu a náklady?
  4. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Ružinovská televízia - pod kontrolou politikov
  5. Jiří Ščobák: Proč bychom si měli zapamatovat jméno Anna Chadimová? Co nám po ní zůstalo?
  6. Jiří Ščobák: Krásne a zaujímavé historické poistné zmluvy: Existovala aj čisto slovenská poisťovňa? A čo bola „zmluva odvážna“?
  7. Monika Nagyova: O žene, ktorá milovala rúško
  8. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Ilustračné foto.

Správca ciest zaplatí za práce 215-tisíc eur.


4 h
Milovníci športových áut venujú svojmu koníčku veľa času a energie.

Peter a Lukáš sa zúčastňujú na každoročných zrazoch.


Barbora Fučíková 6 h

So samotným maratónom aj polmaratónom sa viažu aj viaceré cestné obmedzenia.


Jozef Rybár 9. aug
Momentka zo zápasu Liptovský Hrádok - Stráňavy. O výhru hostí sa dvomi gólmi postaral Daniel Oberta (v červenom č. 8).

Komentáre k zápasom 1. kola IV. ligy.


9. aug

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Lukáš sa zo stanovačky nevrátil, zomrel po páde zo skaly.


9. aug

Má ísť do väzenia.


SITA 9. aug

Bariéru medzi autami a posedením na okraji cesty bude tvoriť mobilná zeleň.


9. aug

39-ročný muž je nezvestný od včerajšieho rána.


(tn) 9. aug

Blogy SME

  1. Ján Škerko: Ranený ruský medveď najprv mrmlal, potom fučal a teraz už reve
  2. Ingrid Tkáčiková: Keď sa premiér Heger možno raz konečne odcyklí, bude už pre všetkých neskoro
  3. Jano Kováčik: Ako vyhlásenie Pralesov skomplikovalo situáciu turistom
  4. Organizácia muskulárnych dystrofikov v SR: Keď hlava funguje, ale telo odchádza
  5. Miroslav Sopko: List učiteľovi od "toho dieťaťa"
  6. Aleš Tvrdý: Cestovanie vlakom 2
  7. Erika Kladna: Australský outback
  8. Milan Pilip: Čaká nás rozvrat spoločnosti ak nezasiahneme proti konšpirátorom
  1. Věra Tepličková: A to je koniec, vážení! Čaká nás už len zima, hlad a beznádej... Ak nezasiahne Matovič... 128 387
  2. Martin Sústrik: Korupcia v ruskej armáde 23 636
  3. Tomáš Harustiak: Kto šetrí ma za tri / Ako vyžiť z minimálnej mzdy ? / Dá sa vyžiť z minimálnej mzdy ? / Prečo Slováci nemajú peniaze / Ako vyžiť z dôchodku / 11 499
  4. Ján Šeďo: Očovčania majú do zajtra hladovku, obchod "stráži" medveď ! 10 539
  5. Post Bellum SK: Dovolenka v Juhoslávii ako príležitosť na emigráciu 7 069
  6. Jana Melišová: Svet sa zmenil... 4 548
  7. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu. 3 496
  8. Ingrid Tkáčiková: Poslanec Kuriak, ďakujem, že viem to, čo na Slovensku nechcem 3 307
  1. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu.
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 45. - Arktída - Posledná plavba lode Karluk 3/3 - Návrat do civilizácie, 1914
  3. Jiří Ščobák: Kde dnes môžeme ušetriť? Znížiť spotrebu a náklady?
  4. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Ružinovská televízia - pod kontrolou politikov
  5. Jiří Ščobák: Proč bychom si měli zapamatovat jméno Anna Chadimová? Co nám po ní zůstalo?
  6. Jiří Ščobák: Krásne a zaujímavé historické poistné zmluvy: Existovala aj čisto slovenská poisťovňa? A čo bola „zmluva odvážna“?
  7. Monika Nagyova: O žene, ktorá milovala rúško
  8. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu