Utorok, 19. marec, 2019 | Meniny má Jozef
KOMERČNÝ ČLÁNOK

Ryba Žilina hľadá v novej kampani „predátorov Tresky slovenskej“

Cieľom tohtoročnej vlny kampane je opäť posilniť image spoločnosti Ryba Žilina.

Ryba Žilina - najväčší výrobca tradičnej slovenskej špeciality, tresky v majonéze - spúšťa novú kampaň. Tá pochádza opäť z dielne reklamnej agentúry TRIAD Advertising. Jej myšlienka nadväzuje na dve úspešné vlny, v ktorých žilinský producent predstavil svoj najznámejší produkt ako špecifický druh ryby, „Tresku slovenskú“. V kreatíve novej fázy komunikácie sa dostávajú do popredia v hravom štýle spotrebitelia tresky, teda „predátori“ a tiež aktuálna produktová inovácia, ktorou je vylúčenie konzervantov zo všetkých variantov tresky v majonéze značky PRETO Ryba Žilina. Doménou kampane je stránka www.treskaslovenska.sk

Cieľom tohtoročnej vlny kampane nazvanej „Hľadáme predátorov Tresky slovenskej“ je opäť posilniť image spoločnosti Ryba Žilina ako najväčšieho výrobcu tresky v majonéze na Slovensku a ďalej podporovať rastúci trend predaja produktov značky PRETO Ryba Žilina. Momentom pre načasovanie mediálnej komunikácie v septembri tohto roku je úspešné zavŕšenie produktových inovácií, ktoré Ryba Žilina v rámci výroby svojej tresky v majonéze realizovala postupne od jesene roku 2015. Za ostatné dva roky výrobca v žilinskej treske výrazne zredukoval chemické konzervanty, nahradil v nej umelé sladidlá ľahšie stráviteľným cukrom a zvýšil v nej pomer zdravej zeleniny oproti bežne používaným umelým zahusťovadlám.

„Chceme chrániť tradíciu, ale zároveň tiež reagovať na trendy vo výžive a tresku stále posúvať smerom k ešte zdravším produktom. A práve v týchto dňoch sa nám podarilo zrealizovať ďalší krok v tejto pozitívnej evolúcií. Pri výrobe našej Tresky Exklusiv a tiež štandardnej Tresky v majonéze prestávame používať akékoľvek konzervačné látky. Odteraz sa teda môžu naši zákazníci spoľahnúť, že pri výlove ktorejkoľvek Tresky slovenskej jedia pochúťku, ktorá neobsahuje žiadne chemické konzervanty, umelé sladidlá ani lepok a ktorá je výdatným zdrojom zdravie posilňujúcich omega-3 mastných kyselín. Všetky tieto benefity chceme zákazníkom jasne odkomunikovať práve aktuálnou vlnou kampane,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina, Michal Britvík.

Podľa prieskumu realizovaného agentúrou 2muse pre Rybu Žilina si dá tresku v majonéze aspoň raz za rok až 98 % Slovákov. Chuť tresky teda pozná takmer každý. Ale kto to vlastne je? Túto otázku si položili v agentúre TRIAD Advertising a na myšlienke predstavenia a spoznávania rozličných typov „predátorov Tresky slovenskej“ postavili kreatívu tohtoročnej vlny komunikácie produktu žilinskej tresky a jej pozitívnych produktových charakteristík v prospech konzumentov.

„Tresku slovenskú pozná na Slovensku snáď každý. Vie o jej špecifickej chuti a má ten svoj vlastný rituál, kedy a ako konzumuje tento stredoeurópsky endemit. Keďže sme sa v predchádzajúcich kampaniach sústredili na samotnú rybu, prišlo nám logické, že ako správny výskumný ústav Tresky slovenskej musíme dôkladne preskúmať aj jej konzumentov – predátorov. Chceme vytvoriť ich pavedeckú kategorizáciu a preniknúť ešte hlbšie do slovenských stravovacích rituálov,“ vysvetľuje Peter Baslík, Creative Director z TRIAD Advertising.

Kampaň, v ktorej Ryba Žilina hľadá prostredníctvom médií „predátorov Tresky slovenskej“ potrvá do 30. novembra 2017. Hlavným dejiskom bude online prostredie, v rámci ktorého bude cieľové publikum smerovať na microsite www.treskaslovenska.sk. Tu sa môžu „predátori“ zabaviť pri vyhodnocovaní svojich charakteristík ako konzumentov tresky a taktiež súťažiť o zásoby tresky. Na vygenerovanie si trefných „nálepiek“ všetkých-možných typov konzumentov tresky ako „vytierač dôkladný“ či „“gurmán študentský“ prostredníctvom tejto stránky bude nabádať primárne komunikácia „Tresky slovenskej“ na Facebooku. Štart kampane sprevádza aj špeciálne promo v spolupráci s Fun rádiom. Ryba Žilina v ňom vťahuje poslucháčov do hry výzvou na posielanie fotografií svojho konzumačného rituálu tresky. Súčasťou media mixu je aj printová inzercia a POS komunikácia.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: TRIAD Advertising

Kampaň: Hľadáme predátorov Tresky slovenskej

Chief Creative & Strategy Director: Martin WOSKA

Copywriter: Pavol PAULENDA, Roman HRÍBIK

Creative Director: Peter BASLÍK

Art Director: Tomáš POSPÍCHAL, Filip LICHTNEKER

Strategist & Social Media Specialist: Ján PAPAČ

Account Manager: Lili SISKOVÁ

Programmer: Filip BARTA, Ján TIMORANSKÝ

Social media brand manager: Daniela SKRÚCANÁ

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  2. Jazdili sme na novom Volkswagene T-Cross!
  3. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka
  4. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019
  5. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov
  6. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali
  7. Netradičná dovolenka? Plavba Stredomorím aj s letenkami v cene
  8. Ako veľmi eko sa dá byť vo firme s 2 300 zamestnancami?
  9. Príspevok až 1750 € môžu získať záujemcovia o solárne kolektory
  10. Prievidzská firma je malý zázrak. Uznáva ju americké letectvo
  1. Jazdili sme na novom Volkswagene T-Cross!
  2. Alori: upratujte efektívne a bez námahy
  3. Gansberg Koliba - Housing as a symbol of success
  4. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka
  5. V Tescu vlani zákazníci nakúpili až 700 miliónov sl. potravín
  6. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019
  7. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov
  8. OMV ponúka kávu so sebou aj do opakovane použiteľných pohárov
  9. Pojistným podvodům při nehodě zabráníte s kamerou MiVue 733 WiFi
  10. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali
  1. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť 23 472
  2. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka 22 600
  3. Netradičná dovolenka? Plavba Stredomorím aj s letenkami v cene 20 047
  4. Prievidzská firma je malý zázrak. Uznáva ju americké letectvo 16 938
  5. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali 14 489
  6. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019 11 651
  7. Ako veľmi eko sa dá byť vo firme s 2 300 zamestnancami? 6 792
  8. Príspevok až 1750 € môžu získať záujemcovia o solárne kolektory 5 727
  9. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov 5 667
  10. Reportáž: Boli sme pri krste novej lode Costa Venezia 4 050

Téma: Ryba Žilina


Hlavné správy z MY Žilina

Šprintérsky súboj.
Žilinský poslanec Peter Cibulka patrí k našim čitateľom.

Futsalisti MŠK sa lúčia so sezónou, Makroteam ide ďalej

Tréner Marián Ondrúšek napriek prehre v Bratislave pochválil svojich zverencov za výkon.

Pre futsalistov MŠK sa premiérová sezóna končí vo štvrťfinále.
NÁZOR

Cesta po Ficovi

Sme na križovatke. Jedna cesta je cesta slušnosti, tá druhá vedie do pekla.

Ilustračná fotografia.

Rajskí basketbalisti utŕžili lekciu z efektivity

Základná časť basketbalovej extraligy vrcholí, po sobotňajšom 32. kole zostávajú do jej konca už len štyri. Sobota priniesla zaujímavú štvoricu zápasov, v nich sa zrodili zaujímavé a vo dvoch prípadoch aj nečakané výsledky.

Žilinčania doplatili na závery polčasov.

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Komisia v púchovskom okrese chodila s urnou autom s nálepkami ĽSNS

Vozidlo bolo vyzdobené nálepkami Kotlebovej strany.

Nezvestnú Danielu, matku troch detí, našli v Oravskej priehrade

Dnes sa pri lodenici na Nábreží priehrady zišlo približne sto dobrovoľníkov. Prišli hľadať Rabčanku, podarilo sa im to za pol hodinu.

Známe obchodné centrum v Prievidzi museli evakuovať, došlo v ňom k požiaru (+FOTO)

V priestoroch toalety v obchodnom centre na Nábrežnej ulici v Prievidzi v nedeľu popoludní horelo.

Prezidentské voľby 2019

Ako dopadli prezidentské voľby v Trenčíne a okolí?

Pozrite si kompletné výsledky prezidentských volieb v Trenčíne a okolí. Ktorý kandidát mal najviac hlasov? Kto zabojuje o post prezidenta v 2. kole?

Vybrali SME

Už ste čítali?