Štvrtok, 17. október, 2019 | Meniny má Hedviga
KOMERČNÝ ČLÁNOK

Ryba Žilina hľadá v novej kampani „predátorov Tresky slovenskej“

Cieľom tohtoročnej vlny kampane je opäť posilniť image spoločnosti Ryba Žilina.

Ryba Žilina - najväčší výrobca tradičnej slovenskej špeciality, tresky v majonéze - spúšťa novú kampaň. Tá pochádza opäť z dielne reklamnej agentúry TRIAD Advertising. Jej myšlienka nadväzuje na dve úspešné vlny, v ktorých žilinský producent predstavil svoj najznámejší produkt ako špecifický druh ryby, „Tresku slovenskú“. V kreatíve novej fázy komunikácie sa dostávajú do popredia v hravom štýle spotrebitelia tresky, teda „predátori“ a tiež aktuálna produktová inovácia, ktorou je vylúčenie konzervantov zo všetkých variantov tresky v majonéze značky PRETO Ryba Žilina. Doménou kampane je stránka www.treskaslovenska.sk

Článok pokračuje pod video reklamou

Cieľom tohtoročnej vlny kampane nazvanej „Hľadáme predátorov Tresky slovenskej“ je opäť posilniť image spoločnosti Ryba Žilina ako najväčšieho výrobcu tresky v majonéze na Slovensku a ďalej podporovať rastúci trend predaja produktov značky PRETO Ryba Žilina. Momentom pre načasovanie mediálnej komunikácie v septembri tohto roku je úspešné zavŕšenie produktových inovácií, ktoré Ryba Žilina v rámci výroby svojej tresky v majonéze realizovala postupne od jesene roku 2015. Za ostatné dva roky výrobca v žilinskej treske výrazne zredukoval chemické konzervanty, nahradil v nej umelé sladidlá ľahšie stráviteľným cukrom a zvýšil v nej pomer zdravej zeleniny oproti bežne používaným umelým zahusťovadlám.

„Chceme chrániť tradíciu, ale zároveň tiež reagovať na trendy vo výžive a tresku stále posúvať smerom k ešte zdravším produktom. A práve v týchto dňoch sa nám podarilo zrealizovať ďalší krok v tejto pozitívnej evolúcií. Pri výrobe našej Tresky Exklusiv a tiež štandardnej Tresky v majonéze prestávame používať akékoľvek konzervačné látky. Odteraz sa teda môžu naši zákazníci spoľahnúť, že pri výlove ktorejkoľvek Tresky slovenskej jedia pochúťku, ktorá neobsahuje žiadne chemické konzervanty, umelé sladidlá ani lepok a ktorá je výdatným zdrojom zdravie posilňujúcich omega-3 mastných kyselín. Všetky tieto benefity chceme zákazníkom jasne odkomunikovať práve aktuálnou vlnou kampane,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina, Michal Britvík.

Podľa prieskumu realizovaného agentúrou 2muse pre Rybu Žilina si dá tresku v majonéze aspoň raz za rok až 98 % Slovákov. Chuť tresky teda pozná takmer každý. Ale kto to vlastne je? Túto otázku si položili v agentúre TRIAD Advertising a na myšlienke predstavenia a spoznávania rozličných typov „predátorov Tresky slovenskej“ postavili kreatívu tohtoročnej vlny komunikácie produktu žilinskej tresky a jej pozitívnych produktových charakteristík v prospech konzumentov.

„Tresku slovenskú pozná na Slovensku snáď každý. Vie o jej špecifickej chuti a má ten svoj vlastný rituál, kedy a ako konzumuje tento stredoeurópsky endemit. Keďže sme sa v predchádzajúcich kampaniach sústredili na samotnú rybu, prišlo nám logické, že ako správny výskumný ústav Tresky slovenskej musíme dôkladne preskúmať aj jej konzumentov – predátorov. Chceme vytvoriť ich pavedeckú kategorizáciu a preniknúť ešte hlbšie do slovenských stravovacích rituálov,“ vysvetľuje Peter Baslík, Creative Director z TRIAD Advertising.

Kampaň, v ktorej Ryba Žilina hľadá prostredníctvom médií „predátorov Tresky slovenskej“ potrvá do 30. novembra 2017. Hlavným dejiskom bude online prostredie, v rámci ktorého bude cieľové publikum smerovať na microsite www.treskaslovenska.sk. Tu sa môžu „predátori“ zabaviť pri vyhodnocovaní svojich charakteristík ako konzumentov tresky a taktiež súťažiť o zásoby tresky. Na vygenerovanie si trefných „nálepiek“ všetkých-možných typov konzumentov tresky ako „vytierač dôkladný“ či „“gurmán študentský“ prostredníctvom tejto stránky bude nabádať primárne komunikácia „Tresky slovenskej“ na Facebooku. Štart kampane sprevádza aj špeciálne promo v spolupráci s Fun rádiom. Ryba Žilina v ňom vťahuje poslucháčov do hry výzvou na posielanie fotografií svojho konzumačného rituálu tresky. Súčasťou media mixu je aj printová inzercia a POS komunikácia.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: TRIAD Advertising

Kampaň: Hľadáme predátorov Tresky slovenskej

Chief Creative & Strategy Director: Martin WOSKA

Copywriter: Pavol PAULENDA, Roman HRÍBIK

Creative Director: Peter BASLÍK

Art Director: Tomáš POSPÍCHAL, Filip LICHTNEKER

Strategist & Social Media Specialist: Ján PAPAČ

Account Manager: Lili SISKOVÁ

Programmer: Filip BARTA, Ján TIMORANSKÝ

Social media brand manager: Daniela SKRÚCANÁ

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci
  2. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  3. Aj s SUV môžete jazdiť ekologicky a ekonomicky
  4. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant
  5. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  6. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  7. Nestarnú, ale dozrievajú
  8. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie
  9. Limitovaná ponuka: balík SME.sk + DIGI GO so zľavou až 52 %
  10. Rýchlejšie doma. Už čoskoro.
  1. Udržateľné úspešné podnikanie na Slovensku a v Bulharsku
  2. Slováci sú chlebovým národom
  3. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  4. Kedy je správny čas nasťahovať sa do novostavby?
  5. P3 začína na východe Slovenska s výstavbou parku
  6. Zľavnené študentské lístky na dopravu s ISIC už aj cez mobil
  7. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  8. Kto vyhrá súboj medzi prírodnými a syntetickými diamantmi?
  9. Otvorenie nového sídla DELTA sprevádzala virtuálna realita
  10. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 048
  2. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope 11 394
  3. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov? 11 321
  4. Čo všetko dnes majú deti v mobiloch? Boli by ste prekvapení 10 654
  5. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant 10 523
  6. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie 10 155
  7. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky 8 802
  8. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci 8 781
  9. Vyrába koláče pre celiatikov. Najobľúbenejšie zákusky prekvapia 7 607
  10. Luxusný hybrid za 22 900 eur. Nadpriemerný už v základnej výbave 6 944

Téma: Ryba Žilina


Hlavné správy z SME | MY Žilina - aktuálne správy

Lístky si zatiaľ budú cestujúci kupovať v automatoch.

Na konci novembra môžeme zostať bez autobusov

Zmluva s dopravcami sa končí, novú súťaž župa zbabrala.

Ilustračné foto.

Hokejisti potrápili Capitals, ale body nezískali

O výhre domácich rozhodol Vašaš.

Na body nestačili ani góly Chlepčoka a Markoviča. (Ilustračné foto)

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Policajt mimo služby chytil v Martine zlodejku

Vďaka duchaprítomnosti policajta Richarda Junasa z Obvodného oddelenia Martin – východ sa podarilo chytiť zlodejku.

Trenčínom budú z reproduktorov znieť mená ľudí zavraždených v koncentračnom tábore

Vo štvrtok sa v Trenčíne bude konať zhromaždenie ĽSNS, prebehne aj protest proti fašizmu.

Pre vyhrážanie ho zavreli, potom prepustili. Obaja manželia sú mŕtvi

V Považskej Teplej mal muž zavraždiť manželku. Obyvatelia hovoria o obrovskej tragédii.

Cesta Oravou je blokovaná pre nákupy v Poľsku

Tradičné preddušičkové nákupy v poľskej Jablonke opäť spôsobili kolóny na hlavnom ťahu Oravou, rovnako za hranicou.

Vybrali SME

Už ste čítali?