Utorok, 23. október, 2018 | Meniny má Alojzia
KOMERČNÝ ČLÁNOK

Zaujímajú nás zákazníci a nie ich košíky

„Veľké obchody využívajú, že sa ľudia u nich zamotajú, a potom kúpia aj to, čo vôbec nechceli,“ hovorí majiteľ malej ale úspešnej žilinskej predajne Môj obchod.

Ján Kučera zo Žiliny.(Zdroj: imojobchod.sk)

Ján Kučera zo Žiliny vybudoval v čase lacného a nekvalitného tovaru úspešnú predajňu s kvalitným sortimentom a dobrými cenami. Navyše v nej majú oproti konkurencii úplne odlišný prístup k zákazníkom. Predavačky ich tam vítajú usmiate a ochotné.

„U nás má zákazníkom vždy kto poradiť a odpovedať im na otázky. Rozprávame sa s nimi. Pomáhame im so všetkým, s čím nás oslovia. Naše predavačky predsa nie sú v obchode len preto, aby dopĺňali tovar. Sú tam pre zákazníkov. Navyše obsluha u nás je rýchla a všetko v obchode je prehľadne zoradené. Zákazníci sa tak vyhnú hľadaniu v regáloch a dlhým radom na platenie. Veľké siete to robia inak. Človek sa u nich často zamotá a kúpi aj to, čo nechce. U nás nie. Každý si za pár minút nakúpi všetko, čo si naplánoval, a potom sa môže pokojne porozprávať s predavačkou. Vždy si nájde čas. Pretože nás zaujímajú zákazníci a nie ich košíky. “

Ján Kučera zo Žiliny si otvoril predajňu preto, aby v nej zúročil niekoľkoročné skúsenosti z konkurenčných maloobchodných sietí, kde pracoval v manažérskych pozíciách. „Obchodné siete prešli do režimu centrálnych objednávok, čím zmizla osobná kreativita a z manažérov sa stali iba vykonávači pokynov zaslaných v mailoch,“ hovorí rozhodne. A tak sa jedného dňa aj napriek istej a solídnej pozícii rozhodol pre podnikanie a otvoril si vlastnú predajňu. Keď prišla po čase konkurencia a s ňou aj útlm tržieb a pokles záujmu zákazníkov, musel sa spojiť so silným partnerom.

„Potreboval som okamžite stabilizovať tržby a zabrániť ďalšiemu prepadu záujmu zákazníkov. Keďže som si vždy vážil spoločnosť Metro, začal som s nimi rokovať o vstupe do aliancie Môj obchod. Veril som, že mi to pomôže ustáť.“ Ako dnes hovorí, toto rozhodnutie ani raz neoľutoval. „Mám dostatok skúseností z bývalých zamestnaní, aby som vedel posúdiť, ktoré partnerstvo je pre majiteľa obchodu prospešné a kedy ide naozaj o zákazníka. Aliancia Môj obchod je postavená na tom, že majiteľa predajne nezviera v nijakej závislosti, práve naopak, necháva ho dýchať a vďaka kvalitnému sortimentu a výborným službám mu pomáha rásť.“

Aliancia Môj obchod pomáha rásť aj ďalším majiteľom predajní. Veď za päť rokov existencie sa ich nazbieralo už takmer 500. Sú to stovky spokojných podnikateľov a desaťtisíce spokojných zákazníkov. Tých, ktorí hľadajú viac, ako ponúkajú neosobné veľké siete – produkty lokálnych dodávateľov, čerstvý a kvalitný sortiment za dobrú cenu a najmä osobný prístup a usmiate predavačky.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  2. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  3. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  4. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  5. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  8. Dva rekordy na druhý pokus
  9. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  10. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  3. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  4. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  5. Company´s autumn in the High Tatras
  6. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  7. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 32 005
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 24 348
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 996
  4. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 10 739
  5. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 465
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 8 697
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 645
  8. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 7 337
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 107
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 383

Hlavné správy z MY Žilina

Objednali ste sa už u zubára? Preventívne ...

Kedy ideme k stomatológovi? Keď už musíme. Bolesť je stále jediným dôvodom, kedy sa odhodláme sadnúť si do zubárskeho kresla.

Mestská kronika získala na jubilejnej celoštátnej súťaži mimoriadnu cenu

Mestskej kronike Žiliny udelili mimoriadnu cenu za profesionálnu úroveň.

Stavbu cyklochodníka brzdí skládka stavebného odpadu

Nová trasa sa ani po odstránení prekladov ďaleko nepohne. Na ďalšie pokračovanie chýbajú vysporiadané pozemky.

FOTO: Jánošík ich rozdelil, teraz podpísali dohodu

Terchová a Liptovský Mikuláš sa po rokoch symbolicky zmierili.

Spoznajte najnovšie trendy na štýlovej svadobnej výstave v Event House Žilina!

Na nedeľu 4. novembra pripravil Event House v spolupráci so svadobnou agentúrou Spicy Wedding podujatie plné svadobných noviniek, trendov a inšpirácie!

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Smrteľná nehoda pri Udiči. O život prišla vodička osobného auta

Podľa našich zistení prešla z neznámych príčin do protismeru.

Pardavý: Maďarské tímy? Nie som rád, že sú tu

Asistent trénera Dukly má na maďarské tímy svoj názor.

Bojnická nemocnica bola v hodnotení najhoršia na Slovensku. Prečo?

Zdravotnícke zariadenia porovnávali v piatich hlavných oblastiach.

AKTUALIZOVANÉ 8:00

Na D1 pri Blatnom hlásia nehodu, rátajte so zdržaním

Už dve nehody sa stali na diaľnici D1 z Trnavy do Bratislavy dnes ráno.

Vybrali SME

Už ste čítali?