Štvrtok, 18. október, 2018 | Meniny má Lukáš

Zahltí klientské centrum parkovanie na sídlisku?

V budove Europalace na sídlisku Vlčince vznikne klientské centrum. To, ako je zabezpečené parkovanie pre 300 zamestnancov, sme sa od ministerstva vnútra nedozvedeli.

V budove Europalace otvoria klientské centrum.(Zdroj: BK)

ŽILINA. Do redakcie prišiel nespokojný čitateľ, ktorý býva na sídlisku Vlčince a obáva sa situácie v parkovaní, ktorá môže nastať po tom, ako sa otvorí klientské centrum v budove Europalace. „Bývame na Vlčiciach od roku 1988. Mám vážne obavy, ako to bude v tejto časti s parkovaním. Aj zo zápisnice stretnutia vlastníkov bytov jasne vyplýva, že parkovať v budove Europalace nebudú môcť zamestnanci. Tak sa pýtam, kde bude 300 zamestnancov parkovať. Samozrejme, budú parkovať pred panelákmi. Ak príde len polovica zamestnancov do práce zadarmo, tak je to pomerne veľké číslo,“ opisuje situáciu Ivan S.

Článok pokračuje pod video reklamou
Prečítajte si tiež: FOTO: Farské schody sa rozpadajú


Ako spomenul, v máji sa konalo stretnutie vlastníkov bytov a nebytových priestorov, z ktorého sa nám dostala do rúk zápisnica. V nej sa píše: „V prípade, že vlastníci v budúcnosti nebudú chcieť, aby sa parkovací systém využíval, bude musieť daný problém už doriešiť Ministerstvo vnútra SR. V klientskom centre bude pracovať cca 300 zamestnancov, ktorí nemajú povolené parkovať v parkingoch polyfunkčného domu.“ Ministerstvo tak riešilo parkovanie len pre klientov.
„V novej budove klientského centra bude pre klientov k dispozícii 150 parkovacích miest priamo v garážových priestoroch centra. Parkovacie státia sa nachádzajú na -1. a -2. podlaží a budú riadne označené,“ argumentuje Andrea Dobiášová, hovorkyňa Ministerstva vnútra SR. Ako príklad uviedlo ministerstvo bratislavské klientské centrum, kde je denná návštevnosť viac ako tisíc ľudí a vyšší počet zamestnancov.


„Tu máme k dispozícii 400 parkovacích miest. Predpokladáme, že denne navštívi klientské centrum v Žiline 500 až 700 klientov,“ doplnila a dodala, že po otvorení sa ľudia naučili navštevovať centrá priebežne počas celého pracovného dňa.
„Preto očakávame, že celkový denný nápor klientov bude rozptýlený počas celej pracovnej doby. Parkovanie bude zabezpečované cez parkovací systém, ktorý už máme otestovaný v klientskom centre v Bratislave, v rámci ktorého umožňujeme klientom bezplatné parkovanie po dobu 90 minút. Ostatní návštevníci objektu si budú parkovanie platiť podľa stanoveného cenníka. Z tohto dôvodu by nemali nastávať dopravné a parkovacie problémy,“ myslí si hovorkyňa.
Na to, kde budú parkovať zamestnanci centra, nám ale ministerstvo odpoveď opakovane neposkytlo.

„Skúsenosti sú také, že ľudia si nevybavia veci za 90 minút, a tak aj klienti si radšej zaparkujú niekde, kde nebudú musieť platiť. Ešte tam nie je ani centrum a už je parkovanie horšie. V Europalace sa zriaďujú kancelárie, kde tiež pribudnú ľudia. Pribudnú aj obchody a reštaurácie. Veď kde sa budú zamestnanci stravovať? A ja sa tejto situácie naozaj obávam,“ doplnil Ivan.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  3. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  4. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  5. Rozprávkové tankovanie
  6. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  7. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  8. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 21 100
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 913
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 420
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 391
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 295
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 551
  7. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 913
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 6 707
  9. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 899
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 505

Hlavné správy z MY Žilina

Tomáš Višňovský ako Peter Sagan. Jedny z prvých pretekov absolvoval na sestrinom bicykli

Skončil na nich druhý a vtedy si povedal, že chce robiť cyklistiku.

Muž obvinený z pokusu o vraždu putuje do väzby

Sudca dnes vyhovel návrhu prokurátora a rozhodol o väzbe 59-ročného muža z okresu Žilina, ktorý je obvinený z obzvlášť závažného zločinu vraždy v štádiu pokusu.

FOTO: Takto vyzeral Deň otvorených dverí s MŠK Žilina

Fanúšikovia si pozreli miesta, na ktoré sa za bežných okolností nedostanú.

Žilina dostala rozsudok v kauze Aupark, súd zamietol náhradu škody

Okresný súd v Žiline koncom apríla žalobu v celom rozsahu zamietol.

Žilinská nemocnica po rokoch neskončila posledná. Spokojnosť pacientov je stále nízka

Nemocnica v Žiline podľa INEKO zaostáva v kvalite starostlivosti a spokojnosti pacientov. V transparentnosti si, naopak, polepšila.

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

AKTUALIZOVANÉ 12:30

Cesta je už prejazdná, motocyklista zomrel na mieste nehody

Polícia hľadá svedkov nehody. Cestu sprejazdnili ešte dopoludnia.

V Žiline rastie dom bez povolenia. Má ich byť ešte viac

Investor chce stavbu dodatočne zlegalizovať.

Na bystrickej cyklokomunikácii sa baví internet

Urobiť tak veľa chýb na necelých dvesto metroch trasy sa hádam ani nedá – tvrdí Občianska cykloiniciatíva Banská Bystrica.

Vybrali SME

Už ste čítali?