Pondelok, 23. júl, 2018 | Meniny má Oľga
KOMERČNÝ ČLÁNOK

Oriflame spustil veľkú Beauty tour po Slovensku. Učíme ženy, ako byť krásne

Značka prírodnej švédskej kozmetiky Oriflame odštartovala začiatkom júna „tour krásy“. Jej podstatou je ženy naučiť, ako byť krásne, sebavedomé a spokojné s tým, ako vyzerajú a pôsobia.

Značka prírodnej švédskej kozmetiky Oriflame odštartovala začiatkom júna BEAUTY TOUR s vizážistkou Luciou Šenkovou, ktorá vystupuje pod umeleckým menom Lussimakeup. Kurzy líčenia prebehnú vo všetkých krajských mestách Slovenska, začínajúc v Košiciach a končiac v Bratislave. Podstatou „tour krásy“ je ženy naučiť, ako byť krásne, sebavedomé a spokojné s tým, ako vyzerajú a pôsobia.

Spoločnosť Oriflame Slovensko sa vydala s vizážistkou Luciou Šenkovou, alias Lussimakeup, na tour po Slovensku, aby spoločnými silami učili ženy, ako sa správne nalíčiť.

Článok pokračuje pod video reklamou

„Šnúra krásy“ sa začala v Košiciach a pokračuje po krajských mestách smerom k Bratislave, kde sa 14. júna 2017 skončí. Kurzov líčenia v hodnote 300 eur sa zúčastňuje vždy 10 žien, ktoré boli vyžrebované z daného kraja na základe súťaže na sociálnej sieti.

Máme málo času pre seba

Prečo Oriflame takúto „šnúru krásyʺ zorganizoval?

„V dnešnej uponáhľanej dobe sme starostlivé matky, chápavé partnerky a zodpovedné kolegyne, no v prvom rade zabúdame byť ženami. Máme príliš málo času len pre seba, čo nie je dobré. A práve to nás motivovalo zorganizovať kurzy líčenia, ktoré majú ženám ukázať, že nájsť si každý deň chvíľočku pre seba nie je na škodu,“ vysvetľuje zámer BEAUTY TOUR marketingová riaditeľka Oriflame Slovensko Lenka Štefániková.

K rovnakému názoru sa prikláňa aj vizážistka Lussi, ktorá slovenské ženy vyzýva: „Nebuďme príliš skromné a uchmatnime si čas aj pre seba!“ Účastníčky kurzov najprv zasvätí do problematiky z teoretického hľadiska, potom príde na rad prax.

Dievčatá sa naučia najnovšie trendy v líčení, výstavbu mejkapu a to, aby si ho vedeli spraviť tak, aby im vydržal. Ďalej im ukážeme aj to, ako tvár napríklad správne presvetliť... Získajú základy typológie tvárí, farieb, osvoja si správnu techniku líčenia,” vysvetľuje priebeh kurzov vizážistka Lussi.

Vzhľad predáva

Podľa vizážistky Lussi je dnes vzhľad veľmi dôležitý, ba dokonca často dôležitejší ako ostatné...

„Nebolo to vždy tak, ale v posledných rokoch sa verejnosť veľmi sústredila na to, ako kto vyzerá, ľudia sa, žiaľ, hodnotia viac podľa vzhľadu ako podľa schopností. Aby sa nám v tejto ,džungli´ podarilo prežiť, musíme sa o seba starať,” hovorí a dodáva, že líčenie je istým spôsobom veda a je nutné ovládať aspoň základy techniky skrášľovania sa.

Čím ma žena viac znalostí o dekoratívnej kozmetike a technike líčenia, tým menej času strávi pri rannom rituáli v kúpeľni,” uzatvára.

Zmena je život

BEAUTY TOUR podporuje tohtoročnú kampaň Oriflame, ktorej hlavným heslom je „Zmena je život“. Slovenské ženy by sa podľa nej nemali zmeny báť. Či majú chuť byť crazy, sexi alebo cool, to je jedno, hlavne, aby boli samy sebou a cítili sa sebavedomo a dobre. Toto posolstvo Oriflame odovzdáva ženám aj prostredníctvom jeho novej tváre – herečky a speváčky Barbory Švidraňovej.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 26 520
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 188
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 886
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 514
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 445
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 756
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 905
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 370
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 123
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 873

Hlavné správy z MY Žilina

V Terchovej chcú ďalší rekord. Tentoraz sa nebude hrať na slovenskom ľudovom nástroji

Štvorstrunový brnkací nástroj sa používa na celom Balkáne.

Slovenský pohár: Ďalej idú dva tímy z regiónu, v Belej sa nehralo

Štvrtoligové celky mali v stretnutiach 1. kola Slovnaft Cupu navrch.

V novom čísle týždenníka MY Žilinské noviny sa dočítate

Aktuálne vydanie v predaji už v pondelok ráno v stánkoch, vybraných predajniach, u kolportérov, ale aj v redakcii za zvýhodnenú cenu!

Gopass - dovolenka, ktorá sa oplatí

Dovolenka vo Vysokých Tatrách a v Liptove bude toto leto opäť výhodnejšia.

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

V Zemianskych Kostoľanoch sa zrazil vlak s nákladiakom

Vo vlaku bolo takmer šesťdesiat cestujúcich.

Na Oravskej priehrade pribudne ostrov, postavia ho pre vtáky

Ostrov vybuduje Chránená krajinná oblasť Horná Orava a bude slúžiť ako útočište pre vtáky. Nemajú kde hniezdiť.

Mladý vodič narazil autom do stromu

Leteckí záchranári zasahovali pri nehode 21-ročného vodiča.

Vybrali SME

Už ste čítali?