Značka PRETO Ryba Žilina mení logo a dizajn obalu tresky v majonéze

Ryba Žilina, najväčší výrobca tresky v majonéze na Slovensku, mení od začiatku októbra svoje logo. Produkty značky PRETO Ryba Žilina tak budete môcť nájsť na pultoch predajní ľahšie. Spolu s logom prechádzajú zmenou aj samotné obaly výrobkov – počnúc tradičnými produktami tresky v majonéze. Obľúbene špeciality z nášho žilinského závodu si tak vychutnáte v ešte praktickejšom balení s moderným dizajnom.

„Na základe prieskumu, ktorý sme zrealizovali v apríli tohto roku v spolupráci s prieskumnou agentúrou 2Muse, sme zistili, že zákazníci vnímajú grafický prvok zlatej rybky ako korporátny a poznávací prvok značky PRETO Ryba Žilina. Z prieskumu taktiež vyplynulo, že pre našich zákazníkov je pri nákupnom procese a rozoznávaní produktov od konkurencie dôležitým poznávacím prvkom slovo PRETO v našej značke. Práve na základe týchto kritérií sme sa rozhodli zrealizovať redizajn loga našej značky rybích šalátov a výrobkov z rýb a priblížiť sa tak ešte viac k našim zákazníkom,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina Michal Britvík.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Nové logo značky PRETO Ryba Žilina má za úlohu ešte výraznejšie odlíšiť tradičné rybie výrobky z Ryby Žilina od konkurenčných produktov. Na obaloch samotných produktov bude uvádzané väčšinou v zjednodušenom prevedení bez grafického prvku rybky, nakoľko tá je výraznou súčasťou dizajnu viečok a téglikov produktov. Logo na produktoch bude pritom uvádzané v dvoch verziách, v závislosti od daných produktových radov.

Spolu s redizajnom loga pristúpila Ryba Žilina taktiež k zmene dizajnu samotných obalov svojich rybích šalátov a výrobkov. Medzi prvé produkty, ktoré nájdu zákazníci už začiatkom októbra na pultoch predajní v nových téglikoch a s novými viečkami, patrí „vlajkový“ produkt Ryby Žilina – treska v majonéze. „Ako prvé sme do nového obalu obliekli našimi spotrebiteľmi najobľúbenejšie, 140-gramové balenia produktov tresky v majonéze, a to tak štandardný rad ako aj rad Exklusiv. Obal produktu tresky v majonéze sa zásadne mení. Je to náš kľúčový produkt a aj tým ako vyzerá, chceme ukázať, že sa jedná o najlepšiu tresku na trhu,“ dopĺňa Michal Britvík. Spolu s grafickými zmenami na viečkach je výraznou novinkou aj samotný téglik, ktorý má modernejší tvar a dizajn a v spodnej časti je na ňom po prvýkrát použitý hmatateľný embos PRETO RYBA ŽILINA. „Postupne budú v rovnakom dizajne pribúdať aj ďalšie produkty značky PRETO Ryba Žilina,“ uzatvára generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík. Už v najbližších týždňoch bude nasledovať tresku v majonéze v novom obale produkt rybieho šalátu v majonéze v štandardnej a tiež Exklusiv verzií.

SkryťVypnúť reklamu

Viac informácií o produktoch Ryby Žilina nájdete na www.rybazilina.sk.

Ryba Žilina

Hlavnou „hviezdou“ kampane je zákazníkmi mimoriadne dobre prijatá Treska Cottage Exklusiv, ktorá kombináciou zloženia a chuti nemá konkurenciu.


Radi skúšate v kuchyni nové recepty? Vyskúšajte túto špecialitu.


Producent najobľúbenejšej tresky na Slovensku prišiel s ďalšou novinkou, ktorou približuje túto tradičnú špecialitu k ešte širšiemu okruhu zákazníkov.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Žilina

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 859
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 526
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 612
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 473
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 276
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 275
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 3 129
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 042
  1. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Nemecko a Rakúsko. Druhá časť.
  2. Peter Slamenik: Černák
  3. František Kukura: Vízia upadnutia Slovenska do bezvýznamnosti
  4. Ján Chomík: Blázni
  5. Jozef Foltýn: Netanjahu je vojnový zločinec, terorista a fašista v jednej osobe
  6. Anna Miľanová: Myslím, mladí ľudia myslia kriticky, ale sú nepochopení, neakceptovaní
  7. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  8. Jaroslav Furman: Ospravedlnenie
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 21 171
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 169
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 883
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 261
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 832
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 436
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 6 992
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 486
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Nemecko a Rakúsko. Druhá časť.
  2. Peter Slamenik: Černák
  3. František Kukura: Vízia upadnutia Slovenska do bezvýznamnosti
  4. Ján Chomík: Blázni
  5. Jozef Foltýn: Netanjahu je vojnový zločinec, terorista a fašista v jednej osobe
  6. Anna Miľanová: Myslím, mladí ľudia myslia kriticky, ale sú nepochopení, neakceptovaní
  7. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  8. Jaroslav Furman: Ospravedlnenie
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 21 171
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 169
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 883
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 261
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 832
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 436
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 6 992
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 486
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu