mli, že pri vybavovaní svojich požiadaviek nemusia v pobočkách SS čakať niekedy aj hodinu. Obsluha sa zrýchlila a zefektívnila. Súvisí to so zásadnými koncepčnými zmenami, ktoré táto finančná inštitúcia začala realizovať. V januári minulého roka bola Ministerstvom financií Slovenskej republiky podpísaná zmluva o predaji majoritného podielu SS rakúskej Erste Bank der Oesterreichischen Sparkassen AG. Vstupom zahraničného investora sa SS stala súčasťou najväčšej retailovej bankovej skupiny v strednej Európe a zároveň vstúpila do procesu transformácie. Jedným z cieľom transformácie je prechod na medzinárodné štandardy, a to najmä v oblasti kvality poskytovaných služieb. SS začala od 1. apríla tohto roka s implementáciou novej koncepcie starostlivosti o klientov. Ako uviedol na tlačovej besede v Žiline Milan Sýkora, riaditeľ Regionálneho riaditeľstva Žilina, od septembra začali druhú etapu, v rámci ktorej sa nová koncepcia postupne zavádza do celej predajnej siete. Zmeny sa dotýkajú aj fyzickej úpravy pobočiek, napríklad odstránenie sklenených bariér v obslužnej zóne, vytvorenie poradenských pracovísk a podobne. Novinkou je aj to, že každý klient SS bude mať časom svojho osobného poradcu. (rtl)