Táto situácia vyvolala medzi fanúšikmi pobúrené reakcie, nechýbali dokonca ani výzvy na bojkot žilinského futbalu, či obvinenia na adresu manažéra Belaníka a výkonného prezidenta Antošíka z toho, že poškodili skalných fanúšikov.
Prečo by však chcel klub poškodiť šéf Tento Jozef Antošík, ktorého firma ročne prispieva na chod sumou okolo 20 miliónov korún, alebo Karol Belaník, ktorý tu robí futbal už šesť rokov. Pre mesto vybojoval dva majstrovské tituly a Žiline ho závidí celé Slovensko?
Nechceme robiť unáhlené závery, ale zrejme za tým bude niekto tretí, kto sa na lístkoch poriadne nabalil. Veď vstupenky sa dali od priekupníkov kúpiť ešte tesne pred zápasom a ich cena sa pohybovala okolo 2 000 korún (Angličanom ich však ponúkali až za 6 000 Sk!).
Všetko to vyzerá tak, že nejaká organizovaná skupina skúpila lístky vo veľkom, aby ich potom na čiernom trhu predala za niekoľkonásobne vyššiu cenu. Ak niekto kúpil 2 200 lístkov za 700 korún, zaplatil za ne 1 mil. 540 tis. korún. Ak ich potom predával po 2 000 korún (celkovo 4,4 mil. Sk), jeho čistý zisk predstavuje 2 mil. 860 tis. slovenských korún!
Podľa správy, ktorá sa už tiež objavila v médiách, bol za predaj lístkov zodpovedný riaditeľ MŠK Michal Hnát, ktorého sme v tejto súvislosti aj oslovili. Odmietol sa však vyjadriť - s odôvodnením, že má dovolenku... Michal Filek