V sledovanom období inšpektori prešetrili sedem podnetov: za opodstatnené označili nesprávne informácie o rozsahu reklamácie - neúplný doklad o kúpe výrobku-bicykla, druhým podnetom bola reklamácia motorovej píly. Ako opodstatnená pokračuje reklamácia kvality poskytovaných služieb v pohostinskom zariadení a elektrického ohrievača vody, túto skupinu uzaviera jedno došetrenie nesprávneho informovania o rozsahu reklamácie - neúplný doklad o kúpe rozbrusovačky. Neopodstatneným sa ukázalo poistenie CK a účtovanie za opravu elektrospotrebiča. Kontroly boli zamerané na predaj priemyselného tovaru, textilu, obuvi, kuchynských potrieb, elektrospotrebičov, svietidiel, kategorizáciu ubytovacích zariadení, služieb CK a dodržiavanie zákona o technických požiadavkách na výrobky a zákona o stavebných výrobkoch, v znení neskorších predpisov.
(mar)