ej stanici Žilina-Záriečie konalo v sobotu 3. apríla predstavenie diametrálne odlišného razenia. Produkcia z dielne bratislavského zoskupenia Urbsounds Collective bola atakom dekonštruovaného zvuku, pôsobiacim ako nesúrodá (a mierne preexponovaná) masáž ušných bubienkov prítomných. Experiment s použitím digitálnej technológie pracuje so zvukom, ktorý v nárazoch prekrýva jeden druhý. Podľa Jamky, členky Urbsounds, sa dá ich hudba označiť ako „digital deconstructed.“ Nakoľko táto dekonštrukcia melódie, rytmických štruktúr a spôsobu hrania zaujme poslucháčov, zrejme aktérom neveľmi záleží, súdiac podľa tonáže hudobného chaotizmu, púšťaného medzi prítomných. Predstavenie sa konalo v rámci medzinárodného festivalu tvorcov a teoretikov takzvaných nových médií Multiplace, ktorý sa snaží mapovať nové trendy v umení využívajúcom moderné technológie.
(tr)