ŽILINA. MŠK Žilina je dlhšie obdobie symbolom kvality a trvalého rastu v slovenskom futbale. Rovnako je aj spoločnosť Auto Becchi vnímaná ako rýchlo napredujúca a inovatívna spoločnosť v oblasti predaja a servisu automobilov. Vzájomná spolupráca týchto dvoch žilinských značiek je výsledkom zdieľania rovnakých hodnôt a preto sa rozhodli spojiť sily v oblasti marketingu spolu so značkou Kia. Všetky tri značky spája inovatívny pohľad na riadenie, vytrvalosť a obrovské pracovné nasadenie.
Futbalový klub MŠK Žilina uzatvoril túto významnú spoluprácu s automobilovou značkou KIA prostredníctvom predajcu Auto Becchi v Žiline, ktorá je rozšírením ich doterajšej spolupráce. Tentokrát však napredujú ešte výraznejším a spoločným krokom vpred.
"Partnerstvo sme v piatok 4. novembra prehĺbili tým, že sme odovzdali 15 nových vozidiel KIA SPORTAGE futbalovému klubu MŠK Žilina. Tie budete môcť vidieť nielen v Žiline s nápisom JEDEN TÍM, ale rozhodne aj v rámci celého Slovenska," uviedol spolumajiteľ spoločnosti Peter Belinský a pokračoval: „MŠK Žilina už ďaleko prekročil hranice Slovenska, je to značka v Európe vďaka vytrvalej práci. Chceme spoločne šíriť dobré meno Žiliny. Verím, že všetci budú spokojní a vždy nájdeme do budúcna spoločnú reč a takto sa rozvinie aj úspech MŠK. Verím, že Žilinčania budú majstri a naša spoločnosť bude súčasťou tohto úspechu.“. Na margo spolupráce sa vyjadril aj majiteľ MŠK Žilina Jozef Antošík: "Sme radi, že sme upevnili vzťah so značkou KIA, ktorá patrí v našom regióne medzi významných zamestnávateľov a v ich radoch sa nachádza aj množstvo našich fanúšikov. Veríme, že prepojenie týchto troch silných značiek bude zrodom dlhodobého partnerstva a spoločne budeme šíriť dobré meno Žiliny a Žilinského kraja."